PANASONIC TH-42PX70E
ONKOHAN TÄÄ HYVÄ MERKKI?
VOITTEKO KERTOA OMIA KOKEMUKSIA JOS TÄSTÄ KYSEISESTÄ TV:TÄ MINKÄLAINEN KUVA DIGITV PUOLELLA ENTÄPÄ DVD:TÄ KATSELTAESSA.
KUVAT OLIS KANS AIKA HYVÄ HOMMA.
PANASONIC TH-42PX70E
3
1716
Vastaukset
- pata#4
itse ostin kyseisen töllön syksyllä ja olen ollut erittäin tyytyväinen digi puoli toimii paremmin kuin missään boxissa jota olen kokeillut toimii myös hyvin kotiteatteri ja peli käytössä esim. x-box360 näyttää erittäin hyvältä hinta laatu suhde erittäin kohdallaan.SUOSITTELEN.
- tuo Panasonic
Ostin kyseisen plasma tv:n n. viikko sitten, ja olen enemmän kuin tyytyväinen laitteeseen. Kuva on erittäin hyvä Dvd:tä katsellessa. Värit toistuvat hyvin, mustan taso huippuhyvä, kirkkaus riittää todella hyvin jne. Enpä ole parempaa kuvaa vielä nähnyt, verraten vaikka Lcd-töllöön.
Tv-lähetyksien tasosta riippuen kuva on hyvä. Kaapelitaloudessa minulla on Topfieldin Masterpiece digiboxi yhdistettynä televisioon, joten tv:n omaa digiviritintä en voi käyttää.
Jos ostat kyseisen plasman, niin kuljeta se ehdottomasti vain pystyasennossa, muuten se menee rikki. - Anonyymi
VÄHÄN PÄIVÄSTÄ KIINNI MISSÄ MENNÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1728461KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4527630Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763880Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521623696Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183054Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552825Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211811