PANASONIC TH-42PX70E
ONKOHAN TÄÄ HYVÄ MERKKI?
VOITTEKO KERTOA OMIA KOKEMUKSIA JOS TÄSTÄ KYSEISESTÄ TV:TÄ MINKÄLAINEN KUVA DIGITV PUOLELLA ENTÄPÄ DVD:TÄ KATSELTAESSA.
KUVAT OLIS KANS AIKA HYVÄ HOMMA.
PANASONIC TH-42PX70E
3
1594
Vastaukset
- pata#4
itse ostin kyseisen töllön syksyllä ja olen ollut erittäin tyytyväinen digi puoli toimii paremmin kuin missään boxissa jota olen kokeillut toimii myös hyvin kotiteatteri ja peli käytössä esim. x-box360 näyttää erittäin hyvältä hinta laatu suhde erittäin kohdallaan.SUOSITTELEN.
- tuo Panasonic
Ostin kyseisen plasma tv:n n. viikko sitten, ja olen enemmän kuin tyytyväinen laitteeseen. Kuva on erittäin hyvä Dvd:tä katsellessa. Värit toistuvat hyvin, mustan taso huippuhyvä, kirkkaus riittää todella hyvin jne. Enpä ole parempaa kuvaa vielä nähnyt, verraten vaikka Lcd-töllöön.
Tv-lähetyksien tasosta riippuen kuva on hyvä. Kaapelitaloudessa minulla on Topfieldin Masterpiece digiboxi yhdistettynä televisioon, joten tv:n omaa digiviritintä en voi käyttää.
Jos ostat kyseisen plasman, niin kuljeta se ehdottomasti vain pystyasennossa, muuten se menee rikki. - Anonyymi
VÄHÄN PÄIVÄSTÄ KIINNI MISSÄ MENNÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012100Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2901899Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3411732Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2051584Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht981495- 321281
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941113Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671069- 511047
- 581038