elikkäs, tietääkö/ onko kukaan kuullut tästä rodusta? kellään kokemuksia? onko koko rotua edes suomessa vai pitäisikö pentua harkitsevan matkustaa etelä-afrikkaan asti?=) KAIKKI tieto ja asialliset vastaukset tervetulleita
Tietoa???(boerbole)
4
220
Vastaukset
- Elisama
Joku yksilö on Suomessa.
Kasvattajia ei tietääkseni ole yhtään.
Hyvin vaikea rotu pitää ja ei kestä meidän pakkasia. Lihakset jäykistyy kylmässä ja saa herkästi hengitystietulehduksia.
Omistajalla on oltava paljon koirakokemusta eikä mistään seurakoirista riitä.- kokey
millä tavalla vaikea pitää? rotukuvauksessa luonnehdittiin* uskollinen, hyvä vahtikoira, harvemmin turhaan agressiivinen
- Elisama
kokey kirjoitti:
millä tavalla vaikea pitää? rotukuvauksessa luonnehdittiin* uskollinen, hyvä vahtikoira, harvemmin turhaan agressiivinen
Sillä ei ole juuri lainkaan miellyttämisen halua.
Hyvin voimakas vartioimisvietti ja hyökkää jos katsoo omistajan olevan uhattu. Omistajalla oltava riittävästi voimaa estämään se.
Ei varoita ennen hyökkäystä.
Erittäin voimakas.
Ei kovin ystävällinen vieraille eikä muille samaa sukupuolta oleville koirille.
Ei mikään tottelevaisuusvalio.
Siinnä jotain aluksi. Tällaisia on ainakin alkuperäiset. Suomeen tuotuja en ole tavannut joten niistä yksiläistä en tiedä.
Nuo ovat vain rodunomaisia piirteitä.
Muutama on Suomessa,mutten tiedä onko jalostuskelpoisia tai tarkoitus omistajilla kasvattaa.
www.borboel.no
tuossa on yksi linkki,josta kannattaa kysellä tietoa.Kyllä sitä jo jonkun verran euroopastakin löytyy.
Hieno,mutta vaativa molossirotu.Oikeilla omistajilla siis hieno.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372