Löytyiskö Eeveetä pearlista villinä? Nii ja minkä levullisia Pokemoneja on silla Galactic ryhmän pomolla? Mun pitäs se hakata seuraavaksi.
kysymyksiä
5
278
Vastaukset
- Ratiasu
Tiiän jos oot Spear Pillarissa. Siellä sillä on ainaki 45-48 lv. pokemoneja.
sillä on melko korkea levulliset ja mun iso levullinen 38lv. Ja mun pokemonien harjoittaminen alkaa olla pitkä vetteistä.
- Ratiasu
flareon85 kirjoitti:
sillä on melko korkea levulliset ja mun iso levullinen 38lv. Ja mun pokemonien harjoittaminen alkaa olla pitkä vetteistä.
Kannattaa vaan ottaa levelii. Muakin ärsyttää kun ei millään jaksa kouluttaa poksuja 100lv.
- poksu fanittaja
Ratiasu kirjoitti:
Kannattaa vaan ottaa levelii. Muakin ärsyttää kun ei millään jaksa kouluttaa poksuja 100lv.
eeveen saa villinä siel pokemon mansionin puutarhasta mansion on route 212
- Eevee
poksu fanittaja kirjoitti:
eeveen saa villinä siel pokemon mansionin puutarhasta mansion on route 212
Mä oon sit flareon85. Mä kävin siellä Galactic ryhmän pomon luona jo aikasemmin, mutta hävisin sille pokemonille eli Sneaselin kehitys muodolle. Oisin mä muuten voittanut sen. No sen Eevee löytämisessä kestää enimmäkseen vastaan tulee Pikachuja tai Starlyja enimmäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634030Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D803680- 423185
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222407Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522186- 482025
- 471768
- 361710
- 301566