Löytyiskö Eeveetä pearlista villinä? Nii ja minkä levullisia Pokemoneja on silla Galactic ryhmän pomolla? Mun pitäs se hakata seuraavaksi.
kysymyksiä
5
306
Vastaukset
- Ratiasu
Tiiän jos oot Spear Pillarissa. Siellä sillä on ainaki 45-48 lv. pokemoneja.
sillä on melko korkea levulliset ja mun iso levullinen 38lv. Ja mun pokemonien harjoittaminen alkaa olla pitkä vetteistä.
- Ratiasu
flareon85 kirjoitti:
sillä on melko korkea levulliset ja mun iso levullinen 38lv. Ja mun pokemonien harjoittaminen alkaa olla pitkä vetteistä.
Kannattaa vaan ottaa levelii. Muakin ärsyttää kun ei millään jaksa kouluttaa poksuja 100lv.
- poksu fanittaja
Ratiasu kirjoitti:
Kannattaa vaan ottaa levelii. Muakin ärsyttää kun ei millään jaksa kouluttaa poksuja 100lv.
eeveen saa villinä siel pokemon mansionin puutarhasta mansion on route 212
- Eevee
poksu fanittaja kirjoitti:
eeveen saa villinä siel pokemon mansionin puutarhasta mansion on route 212
Mä oon sit flareon85. Mä kävin siellä Galactic ryhmän pomon luona jo aikasemmin, mutta hävisin sille pokemonille eli Sneaselin kehitys muodolle. Oisin mä muuten voittanut sen. No sen Eevee löytämisessä kestää enimmäkseen vastaan tulee Pikachuja tai Starlyja enimmäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501489
- 104921
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15583ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40514Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44472- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402