Löytyiskö Eeveetä pearlista villinä? Nii ja minkä levullisia Pokemoneja on silla Galactic ryhmän pomolla? Mun pitäs se hakata seuraavaksi.
kysymyksiä
5
286
Vastaukset
- Ratiasu
Tiiän jos oot Spear Pillarissa. Siellä sillä on ainaki 45-48 lv. pokemoneja.
sillä on melko korkea levulliset ja mun iso levullinen 38lv. Ja mun pokemonien harjoittaminen alkaa olla pitkä vetteistä.
- Ratiasu
flareon85 kirjoitti:
sillä on melko korkea levulliset ja mun iso levullinen 38lv. Ja mun pokemonien harjoittaminen alkaa olla pitkä vetteistä.
Kannattaa vaan ottaa levelii. Muakin ärsyttää kun ei millään jaksa kouluttaa poksuja 100lv.
- poksu fanittaja
Ratiasu kirjoitti:
Kannattaa vaan ottaa levelii. Muakin ärsyttää kun ei millään jaksa kouluttaa poksuja 100lv.
eeveen saa villinä siel pokemon mansionin puutarhasta mansion on route 212
- Eevee
poksu fanittaja kirjoitti:
eeveen saa villinä siel pokemon mansionin puutarhasta mansion on route 212
Mä oon sit flareon85. Mä kävin siellä Galactic ryhmän pomon luona jo aikasemmin, mutta hävisin sille pokemonille eli Sneaselin kehitys muodolle. Oisin mä muuten voittanut sen. No sen Eevee löytämisessä kestää enimmäkseen vastaan tulee Pikachuja tai Starlyja enimmäkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433027Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613001- 422377
- 311873
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa811773Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251729- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä781304- 391260
- 791080