Haluaisin tietää, että toimiiko sellainen peli, kun WarRock Linuxin käyttöjärjestelmissä??
Toimiiko Linuxissa muut pelit, esim. Grand Theft Autot??
Pelin voi ladata: www.warrock.net
Sinun täytyy tehdä netissä hahmo sinne.
WarRock on hyvä, ilmainen sotapeli.
Toimiiko WarRock Linuxissa???????????
aairsoft
3
435
Vastaukset 3
- LOLLO
kyllähän linuksilla pitäisi saada jokainen peli toimiin kuhan koodata osaa. suosittelen menemään jollekkin linux aiheisille foorumeille ja kysyä sieltä asiantuntijoilta.
- adgh4g
vaikka aihe on vanha vastaan: ei tarvi mitään koodata osata (ei edes liity asiaan -.-). warrockia et natiivina linuxille saa, vaan sinun on käytettävä wineä sen ajamiseen. eli mieluiten pelaa windowsissa ;)
- haista kukka
ensinnäkin nykyään se tehdään www.gamersfirst.com ja se ei ole hahmo! se on käyttäjä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971233Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577