Vanha PS2 konsolini taitaa tulla jo tiensä päähän kun ei pelit enää automaattisesti käynnisty, ei vaikka buuttaa koneen kun levy on koneessa. Tekee ne kuviot vaan jossa loputulos on se että ne typerät valokisteet jäävät pyörimään näytön keskelle. Sökö? Vai onko jotain tehtävissä?
Frank
PS mistä löytyy uusi PS2 konsoli edullisimmin juuri nyt?
PS2 -peli ei käynnisty
11
6160
Vastaukset
- öööö..
onko sulla se 2kg painava vanha paksu kone vaiko 900mg ohut kone?
- SAMA JUTTU
Älä missään nimessä vielä osta uutta! Meillä oli sama juttu, pelit eivät käynnistyneet. Teeppä näin:
. avaat koneesi ( ruuvaat ruuvit pois :D)
. sitten avaat sen kotelon, jossa sijaitsee se lasersilmä tai mikä lie
. Sitten pyyhit VAROVASTI sitä silmää, vaikka mikrokuituliinalla
Meillä tämän jälkeen pleikkari toimi moitteettomasti. - juha99
mulla on sama ongelma niin laitan aina vähän painoa kannen päälle
- Anonyymi
10 tonnin hydraulipuristimen mäntä?
- ilmar109
mun sims2 autiosari ei toimi se sanoo te tick ei pyöri
- käyttääkötätäenääkukaan
Mulla ongelma ettei lähde lukemaan pelejä ollenkaan. Dvd.t toimii kyllä moitteetta.
Kyseessä tuo ohut ja kevyt pleikka kakkonen, edellisestä pelikerrasta kohta pari vuotta, jolloin toimi ihan moitteetta.
Osaisko joku auttaa? - Anonyymi
Hei! Minulla on sellainen ongelma että käynnistän pelin (wwe here comes the pain) mutta latausnäytöstä pidemmälle ei enään lähdekkään. Toimi ennen talvea moitteettomasti ja pleikkariakin on säilytetty hyvin.
- Anonyymi
Ja plus pleikkarin muut pelit toimivat moitteettomasti kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja plus pleikkarin muut pelit toimivat moitteettomasti kanssa.
Vaikuttaisi sitten että ko. pelin levyssä on jotain likaa, naarmuja tai jotain muuta vikaa.
- Anonyymi
Itsellä oli joskus kauan sitten PS kakkosen kanssa ongelma, ettei lukenut mitään levyjä. Muistaisin, että silloin auttoi kun avasi kannet, ja puhdisti sen ruuvin(?), mikä liikuttaa laseria ylös ja alas. Siinä oli liikaa pölyä ja möhnää kiinni niin laseri ei päässyt liikkumaan kunnolla. Puhdistuksen jälkeen alkoivat pelitkin toimimaan.
- Anonyymi
on aika ostaa uusi ps2, 69,00 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482879Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672037- 401767
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371722Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321411Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328955Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782