Onko kokemuksia kyseisestä lajista? Itse haluaisin aloittaa nyt keväällä. Mietityttää vain minkäköhän ikäisiä ihmisä siellä käy? Itse olen alle 20vuotias, enkä haluaisi sitten olla siellä ainut nuori. Enkä tarkoittanut tätä mitenkän pahalla.
Kiitos näin etukäteen vastauksista. :)
Latinotanssi
3
2459
Vastaukset
...tuossa kysymyksessäsi olisi aika tavalla.
Latinotanssi-nimikkeen alle mahtuu melkoinen joukko erilaisia lajeja ja niistäkin erilaisia vaihtoehtoja runsaasti.
Jos tarkoitat ballroom-tanssien latinalais-amerikkalaisia kilpatansseja (samba, rumba, cha cha, jive ja paso doble), riippuu niidenkin osanottajien ikä monesta seikasta (sarjoja on useita ikäryhmittäin ja luokittain). Myös se vaikuttaa, onko kyseessä koulu vai seura. Myös paikkakunnalla on suuri merkitys.
Muita lattareita sitten on esimerkiksi salsa, merenque, bachata, reggaeton, mambo. Noista on valitavissa joko soolo- tai paritanssiversiot.
Sitten on vielä latino bic ja muut sen tapaiset myös -jumppamainen vaihtoehto.
Noissa soolovaihtoehdoissa käy lähes pelkästään naisia. Ikäjakauma vaihtele hyvin suuresti.- joukkoon
Olet ihan ok ikäinen harrastamaan kyseistä tanssia. Jos joskus eksyt yleisille tanssipaikoille, jossa harrastetaan paritanssia niin silloin ystävällinen Heikki -setä opastaa sinua latinotanssin maailmaan. Aivan kuten Hessu opettaa muitakin ikäisiäsi tyttöjä, joissa on potentiaalia opettelemaan uusia tansseja. Jossain vaiheessa sitte Hessulta saa myös "kyytiä" tanssipaikoille ja Hessusta saa myös ihan ikioman mesekaverin.
- heiyou
onko latinotanssi sitä mitä shakirakin videoissaan (esim. la torturassa) tanssii? Ja jos ei, niin tiedättekö että mitä kyseinen neito sitten tanssii ja missä sitä voisi harrastaa >>
kiitoss^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876