Tuleeko puoliverinen prinssi elokuva tänä vuonna ensi-iltaan? Ja se varmaanki on loppuvuodesta.
Vastaukset 3
- blyyy
"Harry Potter ja puoliverinen prinssi on samannimisen kirjan pohjalta tehtävä elokuva, joka julkaistaneen 21. marraskuuta 2008."
Kyllä mä tiiän,että se tehään kirjan pohjalta.
Ja mä oon lukenu sen ja kaikki muutki kirjat paitsi
Kuoleman varjelukset, jota ootan suomenkielisenä.
Ja leffat oon kaikki tähän astiset kattonut moneen kertaan.- Liwi
flareon85 kirjoitti:
Kyllä mä tiiän,että se tehään kirjan pohjalta.
Ja mä oon lukenu sen ja kaikki muutki kirjat paitsi
Kuoleman varjelukset, jota ootan suomenkielisenä.
Ja leffat oon kaikki tähän astiset kattonut moneen kertaan.Ei tuo blyyy-kirjoittaja tarkoittanutkaan ettet tietäisi että elokuva tehdään kirjan pohjalta.
Tuo hänen vastauksensa on kopioitu Wikipediasta, ja yleensä jos kopioidaan, kopioidaan koko virke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459