Tuleeko puoliverinen prinssi elokuva tänä vuonna ensi-iltaan? Ja se varmaanki on loppuvuodesta.
Puoliverinen prinssi
3
637
Vastaukset
- blyyy
"Harry Potter ja puoliverinen prinssi on samannimisen kirjan pohjalta tehtävä elokuva, joka julkaistaneen 21. marraskuuta 2008."
Kyllä mä tiiän,että se tehään kirjan pohjalta.
Ja mä oon lukenu sen ja kaikki muutki kirjat paitsi
Kuoleman varjelukset, jota ootan suomenkielisenä.
Ja leffat oon kaikki tähän astiset kattonut moneen kertaan.- Liwi
flareon85 kirjoitti:
Kyllä mä tiiän,että se tehään kirjan pohjalta.
Ja mä oon lukenu sen ja kaikki muutki kirjat paitsi
Kuoleman varjelukset, jota ootan suomenkielisenä.
Ja leffat oon kaikki tähän astiset kattonut moneen kertaan.Ei tuo blyyy-kirjoittaja tarkoittanutkaan ettet tietäisi että elokuva tehdään kirjan pohjalta.
Tuo hänen vastauksensa on kopioitu Wikipediasta, ja yleensä jos kopioidaan, kopioidaan koko virke.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2334169Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122634Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412382Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161436Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811436- 481179
- 781087
- 59963
- 45946
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58921