Würth Oy

Merkonomi

Millainen Würth Oy on työpaikkana? Onko hyvä ilmapiiri ja työsuhde-edut ja millainen on palkkataso?

39

9868

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tekis?

Oman käsitykseni mukaan siellä on kahviautomaatit, joten tuskin ne merkonomeja mihinkään tarttee.

• avie

ja onhan siellä tietokoneet laskeskelemassa laskutoimituksia joten varmaan sormillalaskija tarvii..

• kahvimaattia

aamupäivällä saa kahffet ilman eestä ravintolasa ja illalla termospullosa, talo tarjoaapi. merkoneomista en tieda.

• Insinööri nöösi

Wurth maailman paras työpaikka.

• ro8cbrtv

No sepä hyvä! Nyt sinulle ei sitten tarvitse enää maksaa palkkaa. Riittää, että Pena kutittaa sinua leuan alta, niin kuset onnesta hunajaa.

• hikinen hanska
        ro8cbrtv kirjoitti:

No sepä hyvä! Nyt sinulle ei sitten tarvitse enää maksaa palkkaa. Riittää, että Pena kutittaa sinua leuan alta, niin kuset onnesta hunajaa.

olikos tämäkin pakko uppaa tänne taas,kohta kaikki menee wurthille töihin:D

• alagsarniela

siellä on ainakin maailman huonoin ilmastointi! Työtila eli siis huonekorkeus on joissain paikoin juuri sen verran että pystyt seisomaan ja kesällä siellä ei happikulje juuri sen ilmastoinnin takia, niin ja kuulemma pölyistä

• on ainaki

melko korkia, olisiko jottain 15meteriä.

• -MerkonomiJ-

Itse oon kans Merkonomi ja valmistuin kolme ja puolivuotta sitten ja oon myös hakenutkin kyseiselle Würthille töihin ja kävin siellä työhaastattelussakin, mutta en oo päässyt kyseiseen firmaan duuniin kun yritin hakea sinne varastopuolelle pakkaajaksi, mutta turhaan ja enkä oo päässyt sinne ja eikä sieltä oo mullekaan ilmoitettu mitään. Oon vähän tässä kelannutkin kun mulle ei oo kuulunu sieltä yhtään mitään ja oon käyny haastattelussa..

• ???

Mielestäni merkonomin pitäisi osata edes kirjoittaa koneella, jos työpaikkaa tekee mieli.

• aiheellinen
        ??? kirjoitti:

Mielestäni merkonomin pitäisi osata edes kirjoittaa koneella, jos työpaikkaa tekee mieli.

siinä alussa on muuten yks pisimmistä lauseista ikinä.

• valinnan kriteereistä
        ??? kirjoitti:

Eikös sillä ole eduksi, jos ei ole käynyt kouluja, eikä osaa kirjoittaa? Varaston kööristähän suurin osa on kouluja käymättömiä ihmisiä.

• sie yrittä

soittaa sinne telefoonikal ja tietustella asia hieltä. Pakkatessa ei tarvi mittä taitoja ku laitta vaan tavaritsa paketti ja teippit piälle.

• ex-w

Ole onnellinen ettet ole päässyt! Tai no, jos keskitysleirissä haluat työskennellä?

• Hikiset puntit
        ex-w kirjoitti:

Ole onnellinen ettet ole päässyt! Tai no, jos keskitysleirissä haluat työskennellä?

keskitysleiris:D repeilee joutuu kun näitä lukee,eikös keskitysleirit ollu sillain et sielt ei päässy pois? vai olenko taas jälleen kerran lukenut historiaa väärin,vai?No ihan sama tällein saa ainakin vettä myllyyn ja hyvät tarinat alulle.Tai tarinat ja tarinat,voi olla et onkin totta;)ehkä,ehkä ei?

• haastattelussa

Kävin wurthillä haastattelussa toimistohommiin. Haastattelu oli muodoltaan ryhmähaastattelu. Lisäksi piti täyttää lomake, jossa kysyttiin monenlaisia taustatietoja: mm. uskonto, äidin,isän sekä puolison ammatit, sairaudet ja poissaolot töistä tietyllä aikavälillä, auton merkki ja ikä, edelliset työpaikat ja palkat yms. Onko edes ihan laillista tai ainakaan jonkin "hyvän tavan" mukaista kysellä moisia työn kuvan kannalta epäolennaisia tietoja?

• Uusriksulainen

HEH!

• Herra Pöö
        Uusriksulainen kirjoitti:

HEH!

Auton pitää olla valkoinen tai punainen ja saksalainen, jotta pääsee edes hastatteluun.

• en tieda

mutta ei olla pakko vastata epäolennasi kysymyksi.

• olla puppu
        Herra Pöö kirjoitti:

Auton pitää olla valkoinen tai punainen ja saksalainen, jotta pääsee edes hastatteluun.

minula oli vihrea auto ku mina tuli wurth töihi eikä ollu saksalaine. monta maalaista autoa ja väriastä ja romu ja kallis seistä parkkipaikala.

• lärvä
        olla puppu kirjoitti:

minula oli vihrea auto ku mina tuli wurth töihi eikä ollu saksalaine. monta maalaista autoa ja väriastä ja romu ja kallis seistä parkkipaikala.

merkitystä olla täällä puhutaan jaskaa minkä keretään jä se et huonekorkeus jossain on niin pieni että hädintuskin pystyy seisomaaaan saa olla pitkä kaveri et jos joku 15metriä ei riitä ni on se vaan kumma ja kyl tänne kannattaa tulla katsomaan ja jossei tykkäää ovi aukee kumpaankin suuntaan

• Hikinen Sukka
        Herra Pöö kirjoitti:

Itsellä oli ainakin lada kun tuonne hain töihin,ja hyvin pääsi;) nyt on sitten vähä laadukkaampi auto ainiin se on nykyään saksalainen:D kun pomot kuuli että olen vaihtamassa niin antoivat talon puolesta rahhoo;)

• flügel pias

kohtullisen hjyvä. Meillä on hjyvä ilmapiri, mutta jollan osastola voi olla huonompikin, en tieda. Etustajat saa auton ja bensakortit ja telefoonikan. Varasto ei saa etes työvaateta, mutta saa osta mutteri centeriltä vähä kalliimpi ku tarjoustalo. Palkka riipuu varmasti hommasta, mutta varastolla varmasti uusi työntekijä alle 2000€/kk.

• xyzxzy

Palkka on surkea ja työmäärä hirveä. Mitään etenemistä on turha odottaa, ellet ole sukulainen.

• truitrutrt

Jotkut tienaavat siellä hyvinkin...

• lärvä
        truitrutrt kirjoitti:

Jotkut tienaavat siellä hyvinkin...

se on kyllä aivan totta se on siitä mtä on n neuvotellu ku o tullu töihin

• ex-w
        lärvä kirjoitti:

se on kyllä aivan totta se on siitä mtä on n neuvotellu ku o tullu töihin

Siinä mitään neuvotteluja tarvii. Nuoleskelee vaan kunnolla ''päälliköiden'' persettä, niin sillälailla siinä putiikissa pääsee pitkälle ja saa sulan hattuun.

• tuomas epäilijä
        ex-w kirjoitti:

Siinä mitään neuvotteluja tarvii. Nuoleskelee vaan kunnolla ''päälliköiden'' persettä, niin sillälailla siinä putiikissa pääsee pitkälle ja saa sulan hattuun.

"sairaudet ja poissaolot töistä tietyllä aikavälillä"
        saako tollasia muka kysellä työhaastattelussa??????? Ottakaa hyvät ihmiset yhteyttä liittoihin yms. jos koette, että on kyselty asiattomuuksia haastatteluissa.

• Hikinen vasen sukka
        ex-w kirjoitti:

persettä nuolemalla joo mä oon sit vissiin nuollu aika hyvin,kun palkka alkaa reilusti yli 2000e/kk vaikka olen melkein puolet vuodesta sairaslomalla:D Neuvottelemalla hyvän palkan jo alkuun ni saat sen mitä haluat eikös näin ole?Ainakin itselläni tähän mennessä:)

• erkki m
        Hikinen vasen sukka kirjoitti:

persettä nuolemalla joo mä oon sit vissiin nuollu aika hyvin,kun palkka alkaa reilusti yli 2000e/kk vaikka olen melkein puolet vuodesta sairaslomalla:D Neuvottelemalla hyvän palkan jo alkuun ni saat sen mitä haluat eikös näin ole?Ainakin itselläni tähän mennessä:)

2000 heh heh, no kai se sitten jollekin riittää, jos saikulla vaan makailee sängyssä, niin eihän sitä voi sitten mitään kuluttaakaan. Ite kun en makaile sängyssä, niin vähän enemmän tulee kuitenkin kulutettua. Silloin kun olen saikulla mutta en oikeasti ole kipeä, niin silloin vasta rahaa palaakin. No toisille 2000 riittää toisille ei.

• sukat narulla
        erkki m kirjoitti:

2000 heh heh, no kai se sitten jollekin riittää, jos saikulla vaan makailee sängyssä, niin eihän sitä voi sitten mitään kuluttaakaan. Ite kun en makaile sängyssä, niin vähän enemmän tulee kuitenkin kulutettua. Silloin kun olen saikulla mutta en oikeasti ole kipeä, niin silloin vasta rahaa palaakin. No toisille 2000 riittää toisille ei.

voi rehdisti sanoo että on saikulla oikeesti kipeä?ja taidan tuntea sinut kirjoitus tavastasi;)tai sit luulen vaan:D no kyl sitä rahaa palaa sit jos ei makaa sängyn pohjalla ja käy esim:kaupassa hakemassa perheelle einestä;)No mut eipä muuta

• Naaapurin sukat

Eikös täällä suomessa ole vähän niin että ei ole pakko tehdä niitä töitä?;) Voi sitten mennä sinne sossun luukulle,itkeen että saa edes viinaan rahaa,vai mitä?

• 4v85486
        Naaapurin sukat kirjoitti:

Eikös täällä suomessa ole vähän niin että ei ole pakko tehdä niitä töitä?;) Voi sitten mennä sinne sossun luukulle,itkeen että saa edes viinaan rahaa,vai mitä?

Sossusta ei jaeta rahaa. Se tietämättömien käsitys asioista. Maksetun sähkölaskun rahat voit ehkä saada takaisin, muttet muuta. 400€ työttömyyskorvaus riittää hädin tuskin elämiseen, eikä sillä TODELLAKAAN ostella viinoja. Työttömien leimaaminen juopoiksi kertoo lähinnä työssä olevan omasta pahasta olosta, jota yritetään lievittää mustamaalamalla ihmisiä, joilla ei mene hyvin. Todellisuudessa kaurapuuroa syövät ja omin voimin liikkuvat työttömät ovat usein paremmassa kunnossa ja terveempiä kuin ylipainoiset autolla liikkuvat ja lihaa syövät sekä viikonloppuisin viinaa juovat töissä olevat.

• tämmätiiän
        Hikinen vasen sukka kirjoitti:

LOL

• Jokeripokerilox
        4v85486 kirjoitti:

Sossusta ei jaeta rahaa. Se tietämättömien käsitys asioista. Maksetun sähkölaskun rahat voit ehkä saada takaisin, muttet muuta. 400€ työttömyyskorvaus riittää hädin tuskin elämiseen, eikä sillä TODELLAKAAN ostella viinoja. Työttömien leimaaminen juopoiksi kertoo lähinnä työssä olevan omasta pahasta olosta, jota yritetään lievittää mustamaalamalla ihmisiä, joilla ei mene hyvin. Todellisuudessa kaurapuuroa syövät ja omin voimin liikkuvat työttömät ovat usein paremmassa kunnossa ja terveempiä kuin ylipainoiset autolla liikkuvat ja lihaa syövät sekä viikonloppuisin viinaa juovat töissä olevat.

Niistä ympäri maan ei saa rahaa vaikka hakisikin. Töykeitä ovat virkailijat asiakkaita kohtaan. On kuin palaisi menneisyyteen ja olisi neuvosliittolaisessa kaupassa, jossa ei ole mitään tarjolla ja myyjät tuuppivat asiakkaita kuin nämä olisivat karjaa. On varmasti ikävä ja ahdistava paikka olla töissä, mutta sopii sadistiselle ja ilkeälle luonteelle.

• Jgfjkkl
        Jokeripokerilox kirjoitti:

Niistä ympäri maan ei saa rahaa vaikka hakisikin. Töykeitä ovat virkailijat asiakkaita kohtaan. On kuin palaisi menneisyyteen ja olisi neuvosliittolaisessa kaupassa, jossa ei ole mitään tarjolla ja myyjät tuuppivat asiakkaita kuin nämä olisivat karjaa. On varmasti ikävä ja ahdistava paikka olla töissä, mutta sopii sadistiselle ja ilkeälle luonteelle.

Höpö höpö

• Yrittäjätär
        Jgfjkkl kirjoitti:

Höpö höpö

Tämä oli varmaan jonkun soskun työntekijän kommentti. Samalla taisi vahvistaa edellisen kommentin..

• duunarimarisija

Kuten muuallakin: Työpaikkana sellainen, joka vaatii uhrautuvan mielen. Ilmapiiri huono ja palkka surkea. Työsuhde-etuja ei ole.

• laukkuapina

Uhrimieli ja ilmapiiri riippuu esimiehestä ja osastosta, oli hyvääkin ilmapiiriä esim. pyöreässä pöydässä. Palkka on mielipideasia eikä mikään tärkein motivaattori. Mutta jos 2000-3000€/kk riittää, niin Würth on ok. Myös työsuhde-etuja oli, esim. autoetu valkokaulusporukalle, uimakortti, henkilökuntahinnat, työterveyshuolto yms. Työpaikkana tällaisenakin aikana melko varma, jos kenkää saa, saa kyllä katsoa itseään peilistä, kun kaikki hyvä on eilistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      243
      4629
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      76
      3065
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2473
    4. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    5. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1753
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      80
      1456
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1285
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      965
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      948
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe