Kovalainen voittaa kauden 2008 mestaruuden. Yliarvostettu Hamilton jää jalkoihin heti kauden alusta lähtien. Kovalainen käy tiukan mestaruustaistelun Räikkösen kanssa ja voittaa niukasti. Nico Rosberg tulee sarjassa kolmanneksi.
Maailmanmestari 2008
Heikki Kovalainen
4
1845
Vastaukset
- kuin tästä muusta kolmikosta
Heikki herra kyllä voittaa, toka Räikkönen ja Hamilton kolmas. Rosberg Massan jälkeen viides korkeintaan, mahdollisesti kuudes!
- fjjkukiyuk
Hamilton nöyryyttää Heikkiä niin että leuka heiluu! Ja saamme taas kuulla Heikin kootut selitykset.
- suomi 36
heikin voitoa minakin toivon tai 3 porukaan olisi taman vuoden sensaatio
- Perkeleen perkele
Nyt nimimerkki ei tarkoita sitä.
Kovalainen on tuleva maailmanmestari.
ONNEKSI OLKOON!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769