Onko kellään kokemuksia kyseisestä paikasta? Perheen kanssa ollaan Italiaan menossa ja ajankohta olisi kesäkuun alussa. Gardajärven seutu alkoi kiinnostaa, kun näin kuvia sieltä! :)
Onko järvivesi niin lämmintä, että siinä mielellään ui? Entä, millaisia ovat rannat?
Olisi kiva kuulla paljon muutakin! :)
Malcesine?
3
2000
Vastaukset
- ei biitsi paikka
Järven vesi on kylmää kesäkuun alussa, itse mahdollisesti uisin vasta elokuussa. Gardajärvi ei ole varsinainen rantalomakohde, enemmänkin mielestäni kaupunkikohde, rannat kapeita pikkukivirantoja pääasiassa. Gardajärvestä löydät keskustelua tältä palstalta vaikka kuinka paljon, selaile sivua.
- Matkakuumeinen
Hyvä tietää, ehkä Gardajärvi ei sitten oo ihan oikea lomakohde mulle, kun kuitenkin olis kiva päästä johonkin lätäkköön uimaan :)
- Kimmo2008
Olen ollut sekä Riva del Gardassa ja Malcesinessä. Malcesine on idyllinen pikkukylä vuoren juurella. Paikka on aivan upea. Köysiratashissillä pääsette suoraan kylästä 2000 metrin korkeuteen vuorien päälle maisemia ihastelemaan.
Itse olin Gardalla heinäkuussa ja siellä oli silloin tosi kuuma. Järvessä uin vaikka meillä oli hotellissa myös uima-allas. Minua ei haitannut vaikka rannat olivat pikkukivirantoja. Siellä pystyi ottamaan aurinkoa ja nauttimaan olostaan niin kuin muuallakin. Ilmasto oli minusta kuumuudesta huolimatta täysin erilainen kuin esim. keskellä Välimerta olevissa kohteissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3633782Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091393- 941257
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko651044Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass13861Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔58857- 38850
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään60839Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise11827- 65821