.........................................................
Miten vanhaksi
8
1056
Vastaukset
- dobberit
ovat olleet hyvinkin eri ikäisiä kuollessaan.
1. narttu ´Donna` oli vain 5 1/2 vuotias kuollessaan. (saman pentueen uros kuoli 3kk myöhemmin, kardiomyopatiaan)
2. uros ´Roni` oli 11v 10kk (meni yht'äkkiä illan aikana todella huonoon kuntoon: ei jaksanut kunnolla kävellä, oksensi vaahtoa, ja kunnon turvotus rintakehällä, hengitys oli raskasta ja puuskuttavaa, eläinlääkäri totesi että on vain tullut elämä tiensä päähän, ja koira päästettiin kärsimyksistään, ettei tarvinnut riutua enään edes muutamaa tuntia jonka el arvioi jäljellä olevasta ajasta)
3. narttu ´Sara` on nyt 8 1/2 vuotias virkeä, eloisa ja terve koira (lukuunottamatta kilpirauhasen vajaatoimintaa, joka lääkityksellä hyvässä hoidossa) toivottavasti olisi vielä paljon vuosia jäljellä :)
Parilla tutulla kellä ollut dobberi niin ovat kuolleet 8-, 13- ja 6 vuotiaina joten hyvinkin eri ikäisiä ovat olleet.- tania78
Täytetään nyt 10v.
Terve ja virtaa täynnä oleva ! - vanhoja
tania78 kirjoitti:
Täytetään nyt 10v.
Terve ja virtaa täynnä oleva !Täällä elelee dobermannit iältään
dn 10.2
du 9.6
du 7.5 - voisitko
vanhoja kirjoitti:
Täällä elelee dobermannit iältään
dn 10.2
du 9.6
du 7.5kivan ikäisiä toopermanneja:)
et viittis kertoa mitä syötät koirillesi ja harrastatteko jotain? montako tuntia olette liikkuneet/päivä ? :)) - 3dobberia
voisitko kirjoitti:
kivan ikäisiä toopermanneja:)
et viittis kertoa mitä syötät koirillesi ja harrastatteko jotain? montako tuntia olette liikkuneet/päivä ? :))Meillä koirat elävät tällähetkellä ihan normaalia lapsiperheen elämää. Kaikilla on harrastettu enemmän tai vähemmän aktiivisesti.
Koirat ovat hyvin erinlaisista linjoista. Käy kurkkaa meidän kotisivuilla www.elisanet.fi/dobermann
Koirat syövät kotiruokaa(riisi/liha) sekä teollista ruokaa sekaisin
- njanneli
"Tyhjäpäät" elävät liiankin vanhoiksi,rauhoittuvat vasta silloin kun on metri multaa niskassa.
Sellaset harvat yksilöt,jolla on päässä muutakin kun korvat,tuntuvat kuolevan/sairastuvan liian nuorena...- 3 dobberia
No meiltähän näitä tyhjiksii sit vissiin löytyy. Jösses mitä juttuu....
- siiri07
3 dobberia kirjoitti:
No meiltähän näitä tyhjiksii sit vissiin löytyy. Jösses mitä juttuu....
Meillä myös kaksi tyhjäpäätä eli 11v.narttu ja pian 9v.uros,minä kyllä olen aivan eri mieltä tuosta asiasta,ovat hyvinkin fiksuja yksilöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411493
- 1221266
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261053Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313881- 99833
- 38732
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.59672Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644