Tuntuu kuin olisin parantunut!;)
sain koko vartalo potretin ja keuhkokuvien tuloksen, JA ETÄPESÄKKEITÄ EI OLE LÖYTYNYT!!!!
Hain täytekakun, kyllä niin pelkäsin että vihollinen olisi päässyt leviämään.
Mutta ensi viikolla leikataan patti pois ja kahtellaan miten se onnistuu...
Kiitokset korkeimmalle. Ja kiitos teille kaikille kun jaksatte mun kirjuutuksia!!!
JIPIIIIIII:)
10
529
Vastaukset
- mumsku
sinulle,pikkuhöpäkkä,onnea oikein sylin täydeltä!Jotain hyvääkin tänne tämän vuoden alkuun! Olen lukenut kirjoituksiasi,sinä olet sellainen piristysruiske täällä palstalla.Niin positiivinen aina.
- nuuskamuikkunen`
Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.
- Elisama
Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole. - Elisama
nuuskamuikkunen` kirjoitti:
Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.
Pikonlinnasta on syöpäpuoli Päätalolla nykyään.
- mumsku
Elisama kirjoitti:
Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole.Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.
- Ira¤
mumsku kirjoitti:
Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.
miehesi puolesta rukoilla.
- Elisama
Hienoa kun on hyviä uutisia. Kiitos Jumalalle.
Jaa että mikä tässä on sinun kirjoituksia jaksaessa, ei mitään heikkoa, senkun annat tulla vaan. - tässä ja nyt
Kannattaakin juhlia! :)
- Ira¤
asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.
- marliisi54
Ira¤ kirjoitti:
asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.
hyviä viestejä on aina mukava lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2585316
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!542566- 842254
Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3921569Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss981254SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä291133Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse101079Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9243911Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte175905Haapaveen nähtävyys?
Se teidän "suihkulähde" on ylittänyt uutiskynnöksen Suomen rajojen ulkopuolella Sveitsissä. Se näytettiin paikallisten u40869