JIPIIIIIII:)

Tuntuu kuin olisin parantunut!;)
sain koko vartalo potretin ja keuhkokuvien tuloksen, JA ETÄPESÄKKEITÄ EI OLE LÖYTYNYT!!!!
Hain täytekakun, kyllä niin pelkäsin että vihollinen olisi päässyt leviämään.
Mutta ensi viikolla leikataan patti pois ja kahtellaan miten se onnistuu...

Kiitokset korkeimmalle. Ja kiitos teille kaikille kun jaksatte mun kirjuutuksia!!!

10

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mumsku

sinulle,pikkuhöpäkkä,onnea oikein sylin täydeltä!Jotain hyvääkin tänne tämän vuoden alkuun! Olen lukenut kirjoituksiasi,sinä olet sellainen piristysruiske täällä palstalla.Niin positiivinen aina.

• nuuskamuikkunen`

Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.

• Elisama

Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
        Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
        Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole.

• Elisama
        nuuskamuikkunen` kirjoitti:

Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.

Pikonlinnasta on syöpäpuoli Päätalolla nykyään.

• mumsku
        Elisama kirjoitti:

Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
        Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
        Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole.

Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.

• Ira¤
        mumsku kirjoitti:

Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.

miehesi puolesta rukoilla.

• Elisama

Hienoa kun on hyviä uutisia. Kiitos Jumalalle.
      Jaa että mikä tässä on sinun kirjoituksia jaksaessa, ei mitään heikkoa, senkun annat tulla vaan.

• tässä ja nyt

Kannattaakin juhlia! :)

• Ira¤

asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.

• marliisi54
        Ira¤ kirjoitti:

asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.

hyviä viestejä on aina mukava lukea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      35
      3822
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      246
      3419
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      250
      3190
    4. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      266
      2467
    5. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      125
      1705
    6. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      26
      1524
    7. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      233
      1410
    8. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      11
      1295
    9. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1095
    10. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      18
      1074
    Aihe