JIPIIIIIII:)

Tuntuu kuin olisin parantunut!;)
sain koko vartalo potretin ja keuhkokuvien tuloksen, JA ETÄPESÄKKEITÄ EI OLE LÖYTYNYT!!!!
Hain täytekakun, kyllä niin pelkäsin että vihollinen olisi päässyt leviämään.
Mutta ensi viikolla leikataan patti pois ja kahtellaan miten se onnistuu...

Kiitokset korkeimmalle. Ja kiitos teille kaikille kun jaksatte mun kirjuutuksia!!!

10

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mumsku

      sinulle,pikkuhöpäkkä,onnea oikein sylin täydeltä!Jotain hyvääkin tänne tämän vuoden alkuun! Olen lukenut kirjoituksiasi,sinä olet sellainen piristysruiske täällä palstalla.Niin positiivinen aina.

      • nuuskamuikkunen`

        Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.


      • Elisama

        Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
        Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
        Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole.


      • Elisama
        nuuskamuikkunen` kirjoitti:

        Muistan kyllä hyvin tuon riemuntunteen, kun sain kuulla saman uutisen.Leijuin kuin ilmassa ja hyppäsin miniäni kaulaan Pikonlinnan puistossa. Kyllä sinulla nyt onkin aihetta juhlaan ja voit osittain huokaista helpotuksesta, hoidot ovat paljon helpommat, kuin mitä pelkäsit.

        Pikonlinnasta on syöpäpuoli Päätalolla nykyään.


      • mumsku
        Elisama kirjoitti:

        Hei Mumsku, kävitkö lukemassa vastaukseni kysymykseesi.
        Kuitenkin on kurja juttu jos hoitaja on sanonut tilanteen olevan vakava. Se ei silti vielä tarkoita syövän uusimista.
        Munuaistulehdus on yleensä aina joko vakava tai lähellä sitä jos se kunnolla iskee. Siinnä ei juuri mietoja vaihtoehtoja ole.

        Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.


      • Ira¤
        mumsku kirjoitti:

        Elisama!Kiitosta sinulle,kyllä luin vastauksesi.Olen vaan unohtanut vastata sinulle.Niin,kyllähoitava lääkärikin sanoi tänään minulle,että tilanne on vakava.Nytpä pyydän,jos haluat,rukoileppa meidän perheen puolesta.Itse en osaa ,enkä jotenkin jaksa,en saa yhteyttä.

        miehesi puolesta rukoilla.


    • Elisama

      Hienoa kun on hyviä uutisia. Kiitos Jumalalle.
      Jaa että mikä tässä on sinun kirjoituksia jaksaessa, ei mitään heikkoa, senkun annat tulla vaan.

    • tässä ja nyt

      Kannattaakin juhlia! :)

      • Ira¤

        asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.


      • marliisi54
        Ira¤ kirjoitti:

        asia onnea,kiva kuulla tuollaisia uutisia.

        hyviä viestejä on aina mukava lukea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      70
      796
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      589
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe