miten openofficessa tekstinkäsittely ohjelmassa saa sen mihin kirjotetaan näkymään keskellä? se on ollut alusta alkaen vasemmassa laidassa joka häiritsee kirjoittamista erittäin paljon.
tekstinkäsittelyssä
5
607
Vastaukset
- saa sivun
paperiarkin kokoa muutetuksi ja ikään kuin jää ne harmaat reunat pienemmiksi. Muuta keinoa ei kai ole. Sivun leveys esim. zoomaukseksi.
- Varmaan
Zoomannut paperin liian suureksi.
Jos se näkyy koko leveydeltään näytöllä on se aina keskellä.
Ehkä sinulla on liian pieni näyttö, sillä koko-oletus on 100%. Pienennä arkkia kohdassa näytä/zoomaa.- ei ap kysyjä
Mutta pakko sanoo, että mulla on ihan normaalikokoinen näyttö ja ihan samoin kuin alkuperäisellä kysyjällä oletuskoolla 100 % "arkki" tosiaan on niin että oikealla jää enemmän harmaata tilaa eli ei ole keskellä näyttöä, ja tilanne korjautuu esim. zoomaamalla kokoon sivun leveys. No niin, pakko oli päästä sanomaan.........
Onko sinulla OpenOfficen uusin versio? Versiossa 2.3 sivu näkyy keskellä ruutua.
- ratkaistu!
minulla oli versio 2.2 ja nyt päivitin sen versioon 2.3 jossa sivu on keskellä ruutua.
Kiitos ongelmani ratkaisusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871714- 851222
- 1101113
- 67906
- 102874
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33653