Minun ystävä sanoi, että käy sitten tupakalla
mun haudan luona. Tuhkat voit karistaa hautakiveen.
Ystävyys
4
426
Vastaukset 4
- öikeesti , mirjami.
sillälailla , oikeesti , nuo tyttäret . Prhaita taiteilijoita , aina tuo raijan kehotus ,kaveria ei jätetä
Ystävyys ei tunne ikää ,aikaa tai välimatkaa.
Ystävyys auttaa kestämään surun ja moninkertaistaa ilon. Jos saamme ystävän ,sitä
ystävyyttä kannattaa hoitaa kuin kukkaa.- keittäjä
irkku-37 kirjoitti:
Ystävyys ei tunne ikää ,aikaa tai välimatkaa.
Ystävyys auttaa kestämään surun ja moninkertaistaa ilon. Jos saamme ystävän ,sitä
ystävyyttä kannattaa hoitaa kuin kukkaa.ystävyys on hienoa niinkauan kun se pysyy aisoissa sitä voi käyttää väärin ja saa toisen tuntemaan pieneksi, sitten on ystäviä joista ei luopuisi millään. minulla on onni että on monta ystävää hyvin läheisiä ja vähän kauempia mutta kaikki yhtä rakkaita.
- kazrin
Mistä näin vanhana löytää oikean ystävän , teatterii ,konsertiin, matkoille ulkomaille jos joku kertoisi tällä palstalla niin siitä hyötyisi toisetkin kansalaiset jotka vielä haluaisivat elää pirteää elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241496
Kysely : Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan
Ylen kysely: Juuri kukaan ei halua nykyisen hallituksen jatkavan – eivät edes hallituspuolueiden omat kannattajat Kes1071232Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1361132Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella551091- 72793
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.100766- 25746
- 34738
- 9645
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist26629