Minun ystävä sanoi, että käy sitten tupakalla
mun haudan luona. Tuhkat voit karistaa hautakiveen.
Ystävyys
4
410
Vastaukset
- öikeesti , mirjami.
sillälailla , oikeesti , nuo tyttäret . Prhaita taiteilijoita , aina tuo raijan kehotus ,kaveria ei jätetä
Ystävyys ei tunne ikää ,aikaa tai välimatkaa.
Ystävyys auttaa kestämään surun ja moninkertaistaa ilon. Jos saamme ystävän ,sitä
ystävyyttä kannattaa hoitaa kuin kukkaa.- keittäjä
irkku-37 kirjoitti:
Ystävyys ei tunne ikää ,aikaa tai välimatkaa.
Ystävyys auttaa kestämään surun ja moninkertaistaa ilon. Jos saamme ystävän ,sitä
ystävyyttä kannattaa hoitaa kuin kukkaa.ystävyys on hienoa niinkauan kun se pysyy aisoissa sitä voi käyttää väärin ja saa toisen tuntemaan pieneksi, sitten on ystäviä joista ei luopuisi millään. minulla on onni että on monta ystävää hyvin läheisiä ja vähän kauempia mutta kaikki yhtä rakkaita.
- kazrin
Mistä näin vanhana löytää oikean ystävän , teatterii ,konsertiin, matkoille ulkomaille jos joku kertoisi tällä palstalla niin siitä hyötyisi toisetkin kansalaiset jotka vielä haluaisivat elää pirteää elämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001