Oon lopettanu e-pillerit vuosi sitten ja sen jälkeen kierto ollu ihan sekasi. Terolutia olen käytelly ja tähän asti siitä ollu apua. Nyt kuitenkin menkat alkoi yhtäkkiä kesken liuskan ja vielä ilman normaaleja pms-oireita. Pari päivää menkkojen jälkeen alkoi kamalat kivut ja maha paisui ihan sikana (kuin olisi viimeisillään raskaana). Oireet on siis kuin pms:n aikana. Voisko nää olla ovulaation oireita, jotka on alkanu vaan hieman aikaseen? Vai olikohan toi yli viikon kestäny vuoto jotain välivuotoa ja menkat nyt vasta tulossa? Luulis kyl et olisivat jo alkaneet, PMS-oireet tavannu yleensä kestää pari päivää, nyt nää oireet kestäneet jo viikon. Onko muilla kokemusta pahoista ovulaatio-oireista ja oiskohan mullakin nyt tosiaan kyse niistä??
Ovulaatiokivut ja -turvotukset
Ihan pihalla
0237
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset
Vanhimmat
Ei vielä vastauksia
Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.