Olen ostamassa videokameraa ja arvon vielä ostaakko DVD vai HDD kamera.Mallit mitä ajattelin on Sony DCR-DVD106E ja Panasonic SDR-H20. Olisiko kellään käytännön kokemuksia kyseisistä malleista?
Kumpi näistä?
6
671
Vastaukset
- Digiootti
DVD kamera on huonoin vaihtoehto.
- perusteella?
Mikä olisi sitten paras tallennusmuoto? Olen itse hankkimassa ihan kotikäyttöön videokameraa ja olisi tarkoitus siitä tallentaa videot pc:lle.
- Digiootti
perusteella? kirjoitti:
Mikä olisi sitten paras tallennusmuoto? Olen itse hankkimassa ihan kotikäyttöön videokameraa ja olisi tarkoitus siitä tallentaa videot pc:lle.
Paras vaihtoehto videokameralle hinta-laatu suhteen, kuvanlaadun ja tietokoneella editoinnin kannalta on mini-DV tllennus.
Kuvanlaatu on HD ja AVCHD kameroilla paras, mutta tietokoneelta vaaditaan tehoa, jos editoi videoa. - kameraa
Digiootti kirjoitti:
Paras vaihtoehto videokameralle hinta-laatu suhteen, kuvanlaadun ja tietokoneella editoinnin kannalta on mini-DV tllennus.
Kuvanlaatu on HD ja AVCHD kameroilla paras, mutta tietokoneelta vaaditaan tehoa, jos editoi videoa.Mitä mini-DV kameraa suosittelisit? Hintaa tällä saisi olla n.300€. Kamera tulisi lähinnä lasten kuvaamiseen ja tsuumi saisi olla suht tehokas. Niin ja mikä siinä suoraan DVD:lle tallentavassa on niin hunoa?
- Digiootti
kameraa kirjoitti:
Mitä mini-DV kameraa suosittelisit? Hintaa tällä saisi olla n.300€. Kamera tulisi lähinnä lasten kuvaamiseen ja tsuumi saisi olla suht tehokas. Niin ja mikä siinä suoraan DVD:lle tallentavassa on niin hunoa?
Budjettiisi sopiva kamera, jossa on 45x zoom ja mikrofoniliitin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30997
DVD:lle tallentavaa kameraa voi verrata 70-luvun Poladoid kameroihin, joissa kuva kehittyi heti kamerassa. helppoa katsella, mutta kuvanlaatu ja säilyvyys ala-arvoista. - ....
Digiootti kirjoitti:
Budjettiisi sopiva kamera, jossa on 45x zoom ja mikrofoniliitin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30997
DVD:lle tallentavaa kameraa voi verrata 70-luvun Poladoid kameroihin, joissa kuva kehittyi heti kamerassa. helppoa katsella, mutta kuvanlaatu ja säilyvyys ala-arvoista.Onko kuvanlaatu todella niin huono jos tallennusmediana on DVD? Eikö siihen saada samantasoista kuvaa kuin MiniDV kasetille?
Ei kokemusta aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241139Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72895
- 73869