Olen ostamassa videokameraa ja arvon vielä ostaakko DVD vai HDD kamera.Mallit mitä ajattelin on Sony DCR-DVD106E ja Panasonic SDR-H20. Olisiko kellään käytännön kokemuksia kyseisistä malleista?
Kumpi näistä?
6
699
Vastaukset
- Digiootti
DVD kamera on huonoin vaihtoehto.
- perusteella?
Mikä olisi sitten paras tallennusmuoto? Olen itse hankkimassa ihan kotikäyttöön videokameraa ja olisi tarkoitus siitä tallentaa videot pc:lle.
- Digiootti
perusteella? kirjoitti:
Mikä olisi sitten paras tallennusmuoto? Olen itse hankkimassa ihan kotikäyttöön videokameraa ja olisi tarkoitus siitä tallentaa videot pc:lle.
Paras vaihtoehto videokameralle hinta-laatu suhteen, kuvanlaadun ja tietokoneella editoinnin kannalta on mini-DV tllennus.
Kuvanlaatu on HD ja AVCHD kameroilla paras, mutta tietokoneelta vaaditaan tehoa, jos editoi videoa. - kameraa
Digiootti kirjoitti:
Paras vaihtoehto videokameralle hinta-laatu suhteen, kuvanlaadun ja tietokoneella editoinnin kannalta on mini-DV tllennus.
Kuvanlaatu on HD ja AVCHD kameroilla paras, mutta tietokoneelta vaaditaan tehoa, jos editoi videoa.Mitä mini-DV kameraa suosittelisit? Hintaa tällä saisi olla n.300€. Kamera tulisi lähinnä lasten kuvaamiseen ja tsuumi saisi olla suht tehokas. Niin ja mikä siinä suoraan DVD:lle tallentavassa on niin hunoa?
- Digiootti
kameraa kirjoitti:
Mitä mini-DV kameraa suosittelisit? Hintaa tällä saisi olla n.300€. Kamera tulisi lähinnä lasten kuvaamiseen ja tsuumi saisi olla suht tehokas. Niin ja mikä siinä suoraan DVD:lle tallentavassa on niin hunoa?
Budjettiisi sopiva kamera, jossa on 45x zoom ja mikrofoniliitin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30997
DVD:lle tallentavaa kameraa voi verrata 70-luvun Poladoid kameroihin, joissa kuva kehittyi heti kamerassa. helppoa katsella, mutta kuvanlaatu ja säilyvyys ala-arvoista. - ....
Digiootti kirjoitti:
Budjettiisi sopiva kamera, jossa on 45x zoom ja mikrofoniliitin.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=30997
DVD:lle tallentavaa kameraa voi verrata 70-luvun Poladoid kameroihin, joissa kuva kehittyi heti kamerassa. helppoa katsella, mutta kuvanlaatu ja säilyvyys ala-arvoista.Onko kuvanlaatu todella niin huono jos tallennusmediana on DVD? Eikö siihen saada samantasoista kuvaa kuin MiniDV kasetille?
Ei kokemusta aiheesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562657
- 1971910
- 701677
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91381- 731067
- 811030
- 951009
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191934- 67911