Siivoojaa rapussa

Onnekas

Siivooja, joka käy meidän taloyhtiössä siivoamassa on n.30v tumma, hyvin ruskettunut, 180 cm ja erittäin hoikka sekä c- kuppinen. Olen monesti seurannut hänen työskentelyään ohimennessäni. Peppu heiluu kutsuvasti ja pitkät jalat näyttävät todella seksikkäiltä.
Sinä aamuna tulin yövuorosta kotiin n. 0400 maissa ja takana oli erittäin kuuma kesäyö. Töistä lähdettyäni otin jo enimpiä vaatteita pois kuumuuden vuoksi, koska autokin oli melkoisen lämmin. Jätin pelkät shortsit ja sandaalit jalkaan, olihan yö enkä odottanut kenenkään olevan liikkeellä siihen aikaan. Ajoin auton ruutuun ja katsoin rapussa olevan valot.
Kävelin ulko- ovelle ja näin meidän siivoojan siellä pesevän ikkunoja. Tällä tummalla kaunottarella oli päällään vain pieni valkoinen toppi ja valkoiset pyöräilyshortsit, eikä mitään muuta !
Kävelin lähemmäs ja tutkin tuota naista lähempää ja huomasin ettei hänellä ollut lainkaan pikkuhousuja eikä rintsikkoja. Pakarat välillä jännittyneinä hän kurkotti ylemmäs. Varpaillaan ollessaan hänen pohkeensa näyttivät myös hyvin treenatuilta.

Kävelin hänen luokseen, toivotin huomenet ja tiedustelin kuinka hän näin varhain oli jo työn touhussa. Hän pelästyi ja meinasi tippua jakkaralta, otti äkkiä kiinni minun olkäpäästäni kaula- aukon ollessa minuun päin. En voinut muutakuin tuijottaa hämääntyneenä noita valtavia kiinteitä rintoja. En tiedä montako sekuntia tuijotin paidan läpi näkyviä nännejä ja puoliksi näkyviä rintoja, kun hän työnsi minut seinää vasten.
Hän oli minua vain pari senttiä lyhyempi ja hän tuli minuun aivan kiinni. Esittäytyi Jonnaksi.

"Pidätkö rinnoistani"? hän kysyi. En saanut sanaa suusta kun hän jo nosti paitansa pään yli.
"Suutele nännejäni" Jonna käski.
Rinnat ja nännit maistuivat suolaiselle olihan hän tehnyt jo töitäkin. Puristelin ja näykin himokkaasti Jonnan rintoja. Käänsin hänet ympäri ja painoin hänet seinää vasten.
Jonna työnsi pyllyänsä minuun ja vedin hänen housunsa nilkkoihin. Levitin pakaroita hieman ja maistoin tuota paljasta märkää pillua.
Riisuin samalla omat housuni ja jatkoin tuon ihanan kiimaiselle maistuvan pillun nuolemista.

Pyysin Jonnaa menemään polvilleen ja hän olikin pian pylly pystyssä edessäni.
Työnsin kullini hitaasti Jonnan sykkivään ja kuumaan pilluun. Se oli yllättävän tiukka.
" Aah aah, jatka samaaaalla tavalla, hitaasti..",
Jonna huokaili. "Työnnä syvälle, lujaa"!
Työnsin koko 19 senttisen varteni Jonnaan niin kovalla voimalla, että hän joutui ottamaan tukea seinästä koko voimallaan.
"Jessus mikä kulli, paina paina "! Tunsin pian tulevani, joten pyysin häntä lattialle makuulleen.

Jonna nosti pitkät jalat olkapäilleni ja työnnyin häneen ja pidin Jonnan reisistä kiinni. Kuului vain litisevä ja hakkaava ääni kun jyskytin Jonnaa. Otin Jonnaa nilkoista ja levitin jalkoja. Jonna hieroi klittaansa, painoi vastaan ja rimpuili." Uuuh uuh, aaaaah iiihana kulli, niin kova ja suonikas"!!!
"Mä tuun! Mä tuun ! Jonna katsoi mua silmiin, hänen suunsa avautui ja hän päästi helpottavan äännähdyksen" Aaaaaaaaah"! Nuolin samalla kiihkoissani hänen varpaitaan vaikken ollut ennen kenenkään varpaisiin koskenutkaan!

"Haluan,että tuut mun suuhun", Jonna sanoi ja laittoi sormensa huulilleen.
Otin ison ja kiiltävän kullini Jonnasta pois ja asetin sen hänen huulilleen.
"Tuu mun suuhun, pian".
Pidin Jonnan päästä kiinni ja työntelin kullia hänen suuhunsa. "Anna Jonnalle spermaa suuhun, anna, pliis"! Jonna otti koko varren suuhunsa ja silloin tunsin lastin lähtevän.
"Mä tuun", sanoin Jonnalle. Otin seinästä tukea molemmilla käsillä, Jonna veti mua pakaroistani lähemmäs suutansa. " Aah, mikä suu. Täydelliset huulet, niele mun nesteet", sanoin Jonnalle. Jonna katsoi mua alhaalta suurilla silmillään ja nautti silminnähtävästi. Kielellä Jonna vielä putsasi kullini pään ja otti koko kullin suuhunsa.

"Kiitos sulle"; Jonna sanoi ja nousi ylös. Yllätyksekseni hän otti suustaan sperman rippeitä ja kostutti peppureikänsä. "Jälkiruokaa Herralle"?

Jonna pyllisti ja otti nilkoistaan kiinni, pylly avautui silmieni eteen. Kullini oli valmis heti tuon näyn jälkeen.
"Mahtava perse, tiukka, ota tästä", sanoin.

"Paina mua oo kiltti, täytä mut ihanalla kullillas".
"Mahtavaaa suonikaaas KULLIIIII", Jonna melkein jo huusi.

Nyt jo melkein hakkasin lantiotani Jonnaa vasten.
Jonna värähteli ja painoi pyllyään mua vasten kovaa.

"Mä tuun sun herkkureikään, perseeseen, ihanan tiukkaan ryppyreikään, suklaareikäääään"!!!!!
Purin koko lastin Jonnan reikään ja vedin kullin hitaasti ulos pyllystä. Spermaa valui Jonnan pitkiä jalkoja pitkin säärille asti, josta Jonna sormillaan otti ja maistoi nesteitäni.
"Hyvää, tahtois lisää mutta työtkin on tehtävä, ehkä jonain toisena aamuna?" Jonna sanoi ja antoi suukon herkullisilla huulillaan.

Kiitin Jonnaa aamusessiosta ja lähdin ylöspäin portaita. Yht' äkkiä Jonna otti kalustani kiinni.
"Niin ja HYVÄÄ HUOMENTA sullekin." : )

3

12909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ui paska

      mäkin haluun kokee tollasen...joku siivooja :D

    • isokulli

      olin linja autossa yhtääs akkiä tuli joku tosi hyvän näköinennainen ja uteliksi han siinä käy kun nainen ruppe hieromaan klitoristtiaan kiihottuin liikkaa ja rupessi mastruboimaan uht äkiä mulla tuli ja lenssi suoraan sen naisen suuhun se vain liellas sen sit en kerros muutas

    • cookie_monster92

      miks teit noin? perverssi homo ;(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe