NIMESI

♥/|\¤/|\>¤o¤¤o¤

14

452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • padme_amidala

      se viilentää huulia mukavasti, jollei halua jätskillä sitä tehdä. Metalliesineitä en suosittele pakkasella kokeilemaan (naapurin tuhmat pojat narrasi minut kerran siihen, joten tiedän miltä se tuntuu).
      Ai niin, runosi on aivan ihana, pidin kovasti ; )
      "mieskuiskaaja" Murukullalle lumouksellista perjantaita : )

      • *MURUKULTA*

        Mistä minä lumipallon..mmm??.. *miettii*..
        Vaatiikohan tämä nyt maailmanympärys-matkaa? Kyyyllä luulen..
        Kadonneen lumipallon metsästys.. voisi alkaa vaikka tuota Karibianmereltä semmoinen 2 viikon risteily ja jos ei löydy siirtyisiiii...Goan,, nooo joku viikko siellä voisi etsiä ja.. *jää laittelemaan ylös muitakin potentiaalisia paikkoja, mistä voisi lumipallon löytää* :}

        Joo, ei se rauta maistunut talvella kovin hyvälle..kivasti nipisti....ensin,,, :[
        Tiiäkkö, enää en laittaisi.. ;))))

        Pakkasenpuremaa aamua,padme_, tulis jo lauhempaa..:)))


    • Yölintu**

      Ihana runosi murukulta
      "Vain Sinun nimesi
      tulisin kirjaimin
      huuliani polttaa"

      hhmmmm,,kun siel pakkanen paukkuu
      niin ei varmasti tule kylmä
      kun hänen nimensä lausut*wwiirrn*
      suloista,,kaunista,, hhmm,,nam,,
      ystävällisen tuttavallisesti
      kiittää ja niiaa ja *iloinen vilkutus*

      vartoan,,hhmm,,tiiät kyl mitä,,,:))

      • *MURUKULTA*

        Sain tuolta pienen inspiksen..mmmm..niiin...
        Löysin muuten mielenkiintoisia sivuja tuolta..
        *huoh* Koskas minä ehtisin, kun aina pitää ehtiä jotakin..
        Mutta varros, nuo kiinnostaa sinuakin! ;)
        Kyllä minä kohta..*nauraa*..

        Anteeksipyyntöhalitusrutistus 'hitaasta toimituksesta'....
        uusi yritys,,minä vain,,,olen taiteilijasielu,,,, ;D hyvä on hyvä on!


    • AmandaK*

      Ihana runo, aivan ihana! tuo loppu, oi ja voi.. kiitos tästä :)

      • *MURUKULTA*

        Kylmää ja kuumaa....
        Ja aina....

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Rakkaus sulattaa
        pois kylmyyden vie

        Muistoksi heikoksi

        Jää vain nimesi

        Huuleni pehmeät
        luotu on sitä
        kuiskaamaan


        - Kuulethan -


        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

        Tangjuu, AmandaK, ihanaa kun pidit! :) ja mukvaa pvääa!


    • vakava

      Kuulin kuiskauksen aamu varhain
      kun nimeä huutelit
      Oli unessa hetki niin armain
      kun hellästi suutelit
      Nyt kapeita kujia mä luistelen
      ja sinun ihanaa untasi muistelen

      Ihanaa viikonloppua t: EC & AX ♥♥♥

      • *MURUKULTA*

        ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
        Pelkäsin - olin levoton
        Juoksin kadut - puistotkin(


    • tomppa2006

      ...lukiessani runoasi. Olet saanut paljon tunnetta mukaan, viet lukijan hiekkaerämaahan. Siihen tarvitaan taitoa, sinulla on...

      • *MURUKULTA*

        *Muru juoksee ämpäreitten kanssa* *huoh*...
        Mihkä?...Siellä! ..*Lääh*...Ole hyvä.. [_]3

        Automaassa,,, tai kuin sydänkin, tietää täsmälleen mitä tarvitsee.
        Kielen maistaa,,, sydämen tuntea,
        Puhjeta elämään, luoda uutta, täyttää tehtävänsä..

        Olet kuin pisara autiomaassa..tomppa kauniine sanoinesi..
        Saat minulta hymyn jaaa.. oukei, toisenkin! ;))


    • *Rakkaudenlahja*

      sinä todella osaat ja näistä löytää niin paljon hyvää ja samalla lukija saa hyvän mielen sydämeensä!Tämäkin suurta tunnetta palavaa.Kiitos!

      • *MURUKULTA*

        Sen hetken, sen pienen hetken,,, hiljaisuutta,,,
        kun runo syntyy, siihen virtaa henki,
        Hiljaa lasken sen vapaaksi ja annan sen päättää jääkö..
        Se on jäänyt, jos yksikin tuntee sielussaan liikahduksen,
        Vain kädet yhteen liitän ja kevyesti kumarran,
        Kiitos! :)
        Rakkaudenlahja ja hyvää alkavaa viikonloppua! :)


    • Zacharias

      Eilisen mentyä
      uutta päivää möyhiessä
      muistan taas nimesitiedän kaiken....ehkä liikakin?
      Lumen karhentama jää
      rouskuu kenkieni alla
      Menen-en minnekkään sillä
      käännän selkäni sille
      joka uskaltaa lähestyä minua.

      Kuten Elli muori kirjoitti olen oikeasti Saku
      ent.ope jolta meni koulu alta kun lakkauttivat

      Muuten vanhan tietokoneen (kuten autonkin)
      korjaaminen on helppoa.....Tuotakin tarvitsi
      vain kopauttaa vasaralla niin lopetti sönkkäämisen...ainakin toistaisesti

      Ja siitähän Elli riemastui niin että molskautti
      pusun......

      • *MURUKULTA*

        Tämä alku kiinnostaa kovasti..
        mutta eiköstä se ole joku laulunluritus, kun sanotaan,jotta
        'näin kun yhdes ollaa niin tullaan tuttaviks,
        sinun kaveri on minun kaveri ja minun kaveri on sinun kaveri'...jne.
        Ja näin tässä minusta nyt tapahtuu, mutta todella hienoa,
        että näin tutustuu ja saa aina vain selv...
        paremman kuvan kylästä, jossa asuu erittäin hienoja ja vähintäänkin värikkäitä persoonia! :D

        Niin, nämä koneet on perinteisesti korjattu muutamalla nyrkiniskulla,
        Ei siinä nyt paljoa korjaajia tarvita, oli sitten kyseessä TV tai auto...
        Sillä, joka talossa asuu varmasti pieni koneenkorjaaja...

        Se koulu ei sitten ihan kylmillään ole....
        meinaan, että porukkaa lappaa harva se ilta kylään..
        Ja nyt sitten Ellikin,, tietääköhän se Eero,,jos vaikka näkee, että sitä käsikynkästä sisälle kööräät,
        tullee vielä mustasukkaseksi..jos vaikka hurjistuu! Sitä tiiä!
        Ja jos vielä näkee ikkunasta sitä teidän pussailua..
        Ei haluasi todistaa mitään triangelidraamaa,
        mutta jos jotakin tulee sano, että ottaa minuun yhteyksiä niin koitan selvittää,
        että olette vain ystäviä. ;)

        Näin..oli mukava tavasta ja nyt toivottelen hyvää viikonloppua sinne ja pidellään jos ei muuta niin pakkasia! :D *Muru vilkuttaa*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe