markantalo

oletteko käyneet

Oletteko käyneet kuninkaanportin markantalossa. Mitä mieltä olette liikkeen asiakaspalvelusta. POikkesin sinne kerran ja huomasin ettei sielä ainakaan palvelua saa. Kaksi kassaneitiä seisoi kassojensa takana eikä itseään liikauttaneet vaikka asiakkaita olisi ollut palveltavina. Loput myyjät olivat liikkeen takaosassa naureskelemassa ja ilmeisesti telkkaria katsomassa koska asiakkaat eivät kiinnostaneetOn se törkeätä että asiakkaan on haettava myyjä paikalle jos jotain haluaisi ostaa ja haluaisi ensin vähän tietoa tavarasta.Eihän se mikään valintamyymälä kuitenkaan ole.

12

2444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitkin hampain

      Tämä on yleisilme nykyään Porvoon "uusissa" kaupoissa. Näitä uusia ja laajennuksia tuli liian monta yhtäaikaa. Ammattitaitoisia myyjiä ei ole tarpeeksi, on otettava mitä saa. Jessus mikä häslinki on nykyään Microkulmassa. Ennen oli avuliaita myyjiä kun niitä vapaana löytyi, nytten kaikki vaan pakkaa ja hinnoittelee. Olisivatten tehneet valmiiksi ennenkuin avaavat, mutta centit pois. Hong Kongin myyjillä on jumalattomasti sukulaisia ja tuttavia visiitillä, taikka puhuvatten kapulaan eilisistä juhlista. Kyllä on huonommaksi mennyt.

      • HUONOIN on

        gammelbyn robbari ! käykää siellä "elämysmatkalla" !
        tavaroissa väärät hinnat (tarkkana kassalla), tarjouslehden tuotteet on piilotettu erittäin hyvin tai niihin ei ole merkitty tarjoushintoja. "onks tää nyt se mikä on tarjouksessa ??" tulee mieleen.
        palvelu on huonompaa kuin -70 -luvun neukuissa, JOS myyjän löytää. nimim. "parikymmentä asiointia ja mikään ei ole mennyt kivuttomasti, mutta pakko käydä kuitenkin"


      • Vorsby
        HUONOIN on kirjoitti:

        gammelbyn robbari ! käykää siellä "elämysmatkalla" !
        tavaroissa väärät hinnat (tarkkana kassalla), tarjouslehden tuotteet on piilotettu erittäin hyvin tai niihin ei ole merkitty tarjoushintoja. "onks tää nyt se mikä on tarjouksessa ??" tulee mieleen.
        palvelu on huonompaa kuin -70 -luvun neukuissa, JOS myyjän löytää. nimim. "parikymmentä asiointia ja mikään ei ole mennyt kivuttomasti, mutta pakko käydä kuitenkin"

        Ja tavara on loppu. Kun kysyy milloin tulee ei ole kenelläkään tietoa milloin tulee. Kauppa ja varasto yhdistettynä ei pelitä. Käytävät niin täynnä rojua ettei pääse kärryllä liikkumaan kun yhtä väylää. Usein tuotteista puuttuu hinta, jumalaton jono kassalla kun käydään hakemassa hintaa. Kyllä se on myymälänhoitajasta kiinni miten kauppa toimii, eikun vaihtoon.
        Tää siis Gammelbyyssä.


    • yleistä se...

      että joka kaupassa ihan sama juttu. Myyjät eivät välitä palvella. Ei tod. mitään uutta!
      Mielummin asioin muualla.

    • en mene

      philipsin vedenkeitin maksaa 40 euroa enemmän markantalossa kuin sillan toisella puolella, eikä muutkaan luvatut asiat ole hoituneet(kai sen television katsomisen vuoksi)

    • Sakkestiina

      Eihän suomalainen yleensä edes tahdo palvelua. Jos niille sanoo, että voinko auttaa, sitä melkein juostaan karkuun.

      Kassahenkilöstö on juuri sitä varten, ettei yksinkertaisen asian ostamiseen kulu tuhottomasti aikaa. Minä ainakin tahdon ostaa tuotteet nopeasti ilman turhia jauhamisia enkä arvuutella myyjän kanssa mikä olisi paras. Enkä useinkaan tahdo kuulla myyjän mielipiteitä.

      Jos ei tiedä ja tarvitsee tosiaan palvelua kannattaa kertoa myyjälle se. Ihan vaan reippaasti kysymään eikä vaan olettamaan, että olet sellainen asiakas joka tahtookin palvelua.

      Myyjätkin ovat ihmisiä ja saattavat joskus hiljaisina hetkiä jutella työkavereiden kanssa. Eivät ne myyjät siitä häiriinny, jos heiltä kesken toisten myyjien kanssa keskustelun jotain kysyy.

      Nykyään kaupan alan työ on niin huonosti palkattua, että sinne ei saa niitä todellisia myyntitykkejä. Myyjiä, jotka jo hallin toisesta päästä ymmärtävät ostoaikeesi. Niitäkin on olemassa, mutta ne maksavat.

    • Moxey

      Muutaman kerran ko. liikkeessä käyneenä olen aina saanut palvelua tarjottuna jota en edes itse ole ehtinyt pyytää. Asiallista ja avuliasta toimintaa olen kohdannut. Hki/Vantaa suurmarketteihin verrattuna Porvoon seudun palvelualttius kautta linjan on parempaa tasoa. Täällä ollaan ihmisiä ihmisille. Käykää joskus muualla toteamassa kuinka hyvin asiat täällä onkaan:)

      • Esimerkkinä

        Esimerkkinä vaikkapa Gigantti Itäkeskus. Ne vähät myyjät, joita siellä on, juoksevat suurinpiirtein karkuun, koska heillä on niin paljon muutakin tekemistä. Siksipä käyn mieluummin Tammistossa, jossa puhelinpuolta (vuoronumerot) lukuunottamatta on mahdollista löytää myyjä paikalle. Myyjää tarvitsen vain vähän, kysyn ainoastaan ne detaljit, jotka eivät selviä mainoksesta tai muuten. Netistä kun ei niitä siellä liikkeessä voi tarkistaa.


      • Laina Peite
        Esimerkkinä kirjoitti:

        Esimerkkinä vaikkapa Gigantti Itäkeskus. Ne vähät myyjät, joita siellä on, juoksevat suurinpiirtein karkuun, koska heillä on niin paljon muutakin tekemistä. Siksipä käyn mieluummin Tammistossa, jossa puhelinpuolta (vuoronumerot) lukuunottamatta on mahdollista löytää myyjä paikalle. Myyjää tarvitsen vain vähän, kysyn ainoastaan ne detaljit, jotka eivät selviä mainoksesta tai muuten. Netistä kun ei niitä siellä liikkeessä voi tarkistaa.

        kun muistelee 60-70 lukua ja Simolinin tavarataloa. Jos missään niin siellä oli palvelua. Viimeisen päälle kaikki osastot miehitetty. Tosi ammattilaisten palvelua, pikkupojista kaupassa olleet ja asiansa osaavia. Pikkasen hymähdin kun kävin Hattulan myymälässä pitkästä aikaa. Tuttuja naamoja, mutta veto poissa. Tavaraa juuri sen verran että voi rautakaupaksi sanoa, myyjät seurustelivat keskenään ja suunnittelevat viikonlopun menoa. Miten tälleen pääsi menemään? Meille tuli marketteja missä hinta oli muutama markka halvempi, mutta palvelu perseestä. Siinä haet itsellesi tarvikkeita ilman asiantuntevaa apua, käyt seuraavalla viikolla vaihtamassa kun ei sopinutkaan. Kiitos K-Rauta, Mikrokulma ja Robin Hood.


      • Nimetön
        Laina Peite kirjoitti:

        kun muistelee 60-70 lukua ja Simolinin tavarataloa. Jos missään niin siellä oli palvelua. Viimeisen päälle kaikki osastot miehitetty. Tosi ammattilaisten palvelua, pikkupojista kaupassa olleet ja asiansa osaavia. Pikkasen hymähdin kun kävin Hattulan myymälässä pitkästä aikaa. Tuttuja naamoja, mutta veto poissa. Tavaraa juuri sen verran että voi rautakaupaksi sanoa, myyjät seurustelivat keskenään ja suunnittelevat viikonlopun menoa. Miten tälleen pääsi menemään? Meille tuli marketteja missä hinta oli muutama markka halvempi, mutta palvelu perseestä. Siinä haet itsellesi tarvikkeita ilman asiantuntevaa apua, käyt seuraavalla viikolla vaihtamassa kun ei sopinutkaan. Kiitos K-Rauta, Mikrokulma ja Robin Hood.

        Simolinilla oli kyllä hyvä palvelu, myönnetään.

        Ihan tarkkaan en tiedä mikä meni pieleen, mutta rankka saneeraus liiketilan myymisineen firmalla oli takanaan. Saattoivat tehdä itsekin virheitä, mutta kenties se tämä nykyinen suuntaus isoihin tehokkaisiin ketjuihin selittää osansa.

        Kyllä siellä nykyäänkin saa parempaa palvelua kuin esim. K-Raudassa, mutta eiväthän he taloudellisen tilanteen takia pysty pitämään suuria määriä tuotteita varastossa.

        Kenties myös nuo rankat vuodet takana ovat vetäneet porukan aika hengettömäksi. Kun jostain saisivat uutta puhtia!


      • virheitä
        Nimetön kirjoitti:

        Simolinilla oli kyllä hyvä palvelu, myönnetään.

        Ihan tarkkaan en tiedä mikä meni pieleen, mutta rankka saneeraus liiketilan myymisineen firmalla oli takanaan. Saattoivat tehdä itsekin virheitä, mutta kenties se tämä nykyinen suuntaus isoihin tehokkaisiin ketjuihin selittää osansa.

        Kyllä siellä nykyäänkin saa parempaa palvelua kuin esim. K-Raudassa, mutta eiväthän he taloudellisen tilanteen takia pysty pitämään suuria määriä tuotteita varastossa.

        Kenties myös nuo rankat vuodet takana ovat vetäneet porukan aika hengettömäksi. Kun jostain saisivat uutta puhtia!

        Koko hieno pulju kaatui omaan mahdottomuuteensa kun ei osattu pysyä ajan hermolla. Ajatukset olivat kauniita, mutta se ei riitä. Se, että esimerkiksi koko henkilökunta on yhtä suurta perhettä ja ketään ei potkita pois huonojenkaan aikojen tullessa, ei toimi tämän ajan yhteiskunnassa. Kaikki se, mitä oli hyvien aikojen aikana saatu kerättyä kasaan, niin kaikki se törkeästi törsättiin pois kaiken maailman tyhmyyksien ylläpitoon. On suoranainen ihme, että kyseinen firma edes on olemassa nykyään.


    • markantalon asiakas

      Minulla taas on täysin erillaisia asiointikokemuksia kyseisestä liikkeestä. Parempaa palvelua en ole saanut vuosiin. Jo ovelta tervehdittiin ja palvelu hoidettiin todella asiantuntevasti ja vakuuttavasti lopppuun asti. Tavaratkin kantoivat autoon. Asioin varmasti tulevaisuudessa kyseisessä markantalossa ja suosittelen lämpimästi muillekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Martinan uusi poikakaveri

      Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

      Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

      Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

      Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

      alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

      No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

      Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

      "Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

      Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

      Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe