sinä joka olet töissä telefinlandilla, miten firma korvaa mokansa asiakkailleen

onko sisäpiirin tietoa

epäselvyyksiä laskutuksissa loppuvuodesta ja moni asiakas on joutunut maksamaan liikojalaskuja. Onko TF suunnitellutjotenkin korvaavansa kaiken tämän? esimerkiksi yksi ilmainen maksuton kk asiakkaille?

9

1930

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kimixxx

      Kopio suoraan "Oma liittymän saldopalvelusta":

      Laskutuskausi:     9.12.2007 - 5.1.2008
      Liittymäsi laskun summa ajalta 9.12.2007-6.1.2008 on noin 20,79 €.

      Mitä tämä tarkottaa??? Jatkaako TF laskutuskauttaan jos niin haluaa? Lisäksi lähetin yhden kotimaan tekstiviestin siskolle 6.1 ja se tuli maksamaan 90senttiä. Eli nyt on tekstaripaketista 99 viestiä jäljellä, mutta kuitenkin siitä velotettiin vielä 90senttiä.

      Vittuun koko TF, ihan pihalla koko firma!

      • ulkona kuin lumiukko

        en tiedä alkaneesta laskutuskaudesta siis mitään, alkanut kai eilen mutta loppumispäivää ei näy nettisivuilla. Onko niin että viikonloppuna TF ei päivitä tällaisia tietoja.


    • Noran

      Sain törkeän laskun ja seuraava törkeys oli ilmoittaa siitä asiakaspalveluun, Soitin kolme kertaa ennenkuin asiaa edes ruettiin vaivoin selvittämään. Ihan kun olisi ihmisen hakannut tai muuta vastaavaa tehnyt. Ja halusin vaan selvittää laskuni.Syyhän oli tietty minun. Nyt kun kiristelyjen jälkeen sain puheluerittelyn niin siellä on kaikki tuplana ja tekstareita olen lähetellyt 4sek välein. Ihan niin nopea ei kaiketi kukaan ole.No operaattorin vaihto on kaiketi ainoa tapa rauhoittua.............

    • Puhepotti
      • on, koska

        koskee vain puheluja vain omiin liittymiin...eli TF:n ja Soneran...


      • pula-ajan matemaatikko

        esim. 500 minuuttia/kk, sellaiseen ei kai saa enää liitettyä puhepottia? Taitaa tulla tulkintaongelmia.
        Enkä nyt tarvitsekaan sellaista.
        Tuollaiset sopimukset tehdään yleisesti vuodeksi, jolloin itse ei pääse irti liittymästä kuin maksamalla perusmaksut koko sopimusajan. Lisäksi numeroa ei pääse siirtämään kilpailijalle.


      • mä vain
        pula-ajan matemaatikko kirjoitti:

        esim. 500 minuuttia/kk, sellaiseen ei kai saa enää liitettyä puhepottia? Taitaa tulla tulkintaongelmia.
        Enkä nyt tarvitsekaan sellaista.
        Tuollaiset sopimukset tehdään yleisesti vuodeksi, jolloin itse ei pääse irti liittymästä kuin maksamalla perusmaksut koko sopimusajan. Lisäksi numeroa ei pääse siirtämään kilpailijalle.

        Eli jos on puhe paketti niin sillon ei tietenkään kannata puhepottia siihen ottaa joka vain mahd kasvattaa laskua eurollajoka vkoloppu... vaan paketti liittymiin ehottomasti säästöpotti joka 2. vuodessa puolittaa kk maksun... ja minuutti vlotteisiin liittymiin sit puhepotti tai kesto etu... kestoetu on euron sunnuntait - kaikkiin liittymiin... ja itse sain puhelimyynnistä sellasen tarjouksen ettei mistään... joskus kannattaa puhelinmyyjää kuunnellakkin jos säästöä lupaavat...


      • toimimaan
        mä vain kirjoitti:

        Eli jos on puhe paketti niin sillon ei tietenkään kannata puhepottia siihen ottaa joka vain mahd kasvattaa laskua eurollajoka vkoloppu... vaan paketti liittymiin ehottomasti säästöpotti joka 2. vuodessa puolittaa kk maksun... ja minuutti vlotteisiin liittymiin sit puhepotti tai kesto etu... kestoetu on euron sunnuntait - kaikkiin liittymiin... ja itse sain puhelimyynnistä sellasen tarjouksen ettei mistään... joskus kannattaa puhelinmyyjää kuunnellakkin jos säästöä lupaavat...

        vasta kun tuo 500min on kulunut.


    • **P

      Te, jotka ihmettelette, onko TF laskuttanut teitä liikaa tai päällekkäin. Päällekkäin ketään ei ole laskutettu, se ei olisi järjestelmällisesti edes mahdollista. Normaalia pidempiä laskutuskausia joillain oli, mutta niistä ilmoitettiin lokakuun laskun yhteydessä ja TF (kuten ei mikään muukaan operaattori) ole ikinä määritellyt laskutuskaden pituudeksi kuukautta. Tele Finlandin palvelusopimksessa, jonka jokainen teistä on allekirjoittanut, lukee, että TF:n määräämä laskutuskausi. Onneksi täällä on myös niitä, joilla on tilannetajua ja ymmärrystä tälle tilanteelle, koska laskutusuudistus tulee jatkossa ainoastaan palvelemaan asiakkaita ja olemaan positiivinen muutos.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe