Onneksi runot katosi.

TomasC

Mies57 pois tylsine juttuineen ja runoineen.
Onneksi. Parempaa vuotta 2008 siis tänne.

30

1452

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runoilija hävisi? Ala sinä runoilemaan, jookos! Minua ei ärsytä mitkään muut kirjoitukset kuin sellaiset joissa viilataan pilkkua tai pilkataan kirjoituksien aiheita. Ne on tyhmiä, eikö vaan

      • HTZA

        harmittaa minuakin, moinen..


    • pikku-myy

      Sanoit vähän, mutta asiaa! Onnekasta vuotta myös Sinulle.

      • namina

        herrasmiestä kestäisin jos saisi olla ilman ffffffffffffffa


      • pikku-myy
        namina kirjoitti:

        herrasmiestä kestäisin jos saisi olla ilman ffffffffffffffa

        mikä sua estää, pistä koneesi kiinni, tai lue valikoiden,noh..ni eikö helpottanut.


      • taas,
        pikku-myy kirjoitti:

        mikä sua estää, pistä koneesi kiinni, tai lue valikoiden,noh..ni eikö helpottanut.

        pilkun jälkeen tulee välilyönti ja kysymyslauseen perään kysymysmerkki!


      • vai?
        taas, kirjoitti:

        pilkun jälkeen tulee välilyönti ja kysymyslauseen perään kysymysmerkki!

        Vai tulee.


    • ennakkoluuloinen

      En tiedä miten paljosta olen jäänyt paitsi jättettyäni avaamatta
      - runonurkka
      - murreketju
      - kahvipirtti
      - vitsisuma
      ym. vastaavat ketjut.

      Jätän vastaisuudessakin!

      • susa51

        Runoilijatkin ovat tervetulleita keskusteluun. Kaikki erilainen piristää ja tuo vaihtelua tähän.
        Annetaan juttujen jatkua, tässä uudessakin vuodessa.


    • ääliöiden anus.

      Kun vielä katoisi koko Suomi24, olisi se helvetin mukavaa.

      • Eeva-Leena

        Ihmeestipä tämä sinuakin kiinnostaa ja saathan täällä itsekkin...hm...mielipiteesi esille.


      • idiootti

        Etkös tiennyt, ettei tänne tartte tulla katteleen ja lueskeleen juttuja jos tekee pahaa.


    • tapaisimpa

      edes kerran
      tuon verrattoman runoherran
      ihailisimme yhdessä merta
      sinä kaivatko nenustasi verta

    • voi tätä maailmaa

      pärjää kuin kyynärpäätaktiset namimyyt ja vanhat klikkeymät.

    • tyrmistyny

      se 30 mies joka aloitit hänen savustamisensa ja nyt meinaat jaleta ylpeyteesi.

    • lemmensairas

      ikävöin sinua

      • m-57

        Kiitokset sinulle vähäsanaisesta viestistäsi,joka kuiteki niukkudessaankin kertoominulle paljon sinusta.
        Olet lämmin ja hieno ihminen,suomalainen nainen,joka uskaltaa tuoda tunteensa esiin Niinkuin pitääkin.Olen lähdössä vapaaehtoisesti työhön,joten en joutanut kirjautumaankaan.Tulehan illalla,ehkä tuossa päivän aikaan hautuu joku runokin Sinulle ja Suomalaiselle naiselle,teitä arvostan ylikaiken! J.


      • mies-v57
        m-57 kirjoitti:

        Kiitokset sinulle vähäsanaisesta viestistäsi,joka kuiteki niukkudessaankin kertoominulle paljon sinusta.
        Olet lämmin ja hieno ihminen,suomalainen nainen,joka uskaltaa tuoda tunteensa esiin Niinkuin pitääkin.Olen lähdössä vapaaehtoisesti työhön,joten en joutanut kirjautumaankaan.Tulehan illalla,ehkä tuossa päivän aikaan hautuu joku runokin Sinulle ja Suomalaiselle naiselle,teitä arvostan ylikaiken! J.

        Minä kirjoitan aina ja vain tällä rekisteröidyllä nimimerkilläni.Mihinkään muihin minun nimissä,minuun liittyvään kirjoitteluun ,en ota kantaa.Enkä
        kanna siitä vastuuta.

        Pidän nyt hetken kaikilla muodoin lomaa ja nautiskelen.

        Aivan varmasti runoja vielä tulee.

        Mukavaa iltaa kaikille palstan ihmisille.


      • Outolempi.

        takavuosien Miss Runoilija vai? Uusi mies tässä Mies57:ssä sullakiikarissa? Etkös saanut miehistä jo tarpeeksesi sen Yön valvojan muodossa? Vai onko inoto taas piukeena?:DDD Miss Runoilijakin oli nimittäin kroonisesti lemmensairas tällä palstalla.


      • Naikuri

        Tässä sulle paluu arkeen:

        On mies viisseiska
        aivan outo Reiska
        Ei huumorin tajua hällä laisinkaan
        ja muita rupee aina arvostelemaan.
        Pois minutkin ajoi kun mielipiteen toin
        en siitä välitä ja sen kunniaksi join.

        On varmaan hänellä ongelmaa monta
        ja lopputulos viesteistään on SONTA!
        Mamelikin taitaa miesrukka olla
        ja asuntona nurinkäännetty jolla.

        Mut`onneksi on tuo Lemmensairas nainen
        hän mies viisseikan lurituksiin on taipuvainen.
        Koska taas saadaan seurata lempee?
        kun Lemmensairas näyttää olevan niin hempee.


    • Nuorin Sisar

      Ymmärtääkseni voi itse valita mitä haluaa lukea.
      Vai lieneeko minun ymmärryksessäni vikaa.

      • Kaivanto

        ymmärtänyt aivan oikein. Kunpa monet muutkin ymmärtäisivät...

        Runoratsuja tässä maailmassa on aivan liian vähän.


      • Nuorin Sisar
        Kaivanto kirjoitti:

        ymmärtänyt aivan oikein. Kunpa monet muutkin ymmärtäisivät...

        Runoratsuja tässä maailmassa on aivan liian vähän.

        Ehdin silloin tällöin käväisemään täällä.
        Ihmetyttää kovastikin välillä tuo arvostelu runojen ym. kirjoittamisesta tänne.
        Kun asia on tosiaan hoidwttavissa niin yksinkertaisesti, että jättää lukematta esim.ne runo-osiot jos niistä tietää saavansa "migreeniä"
        Ps. hauska nimimerkki sinulla
        sellainen moniselityksellinen ja arvoituksellinenkin


    • laulajat

      lannistettiin,
      runojen rustaajat runnottiin,
      suut sutjakat suljettiin.

      -----ikävä-----

      • "laulun laulajia"

        ole mihinkään lannistettu. Äänenavaus on jo
        suoritettu.:))


      • toivottavasti
        "laulun laulajia" kirjoitti:

        ole mihinkään lannistettu. Äänenavaus on jo
        suoritettu.:))

        vielä uskallamME olla äänessä. :)


      • "laulun laulaja"
        toivottavasti kirjoitti:

        vielä uskallamME olla äänessä. :)

        tuleekin sitten sekakuoro.:))


      • arvelet
        "laulun laulaja" kirjoitti:

        tuleekin sitten sekakuoro.:))

        - "sekakuoro"?


      • "laulun laulajat"
        arvelet kirjoitti:

        - "sekakuoro"?

        kristallipallosta.:))


      • "laulun laulaja"
        toivottavasti kirjoitti:

        vielä uskallamME olla äänessä. :)

        Keskityin äsken tuohon päivän "avviisiin,"niin
        ajatukset oli vain siinä.:)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe