Woyzeck Lappeenrannassa

YLLÄTTI...

...täysin.
Olen käynyt tasan yhden kerran Lappeenrannan kaupunginteatterissa(viime vuoden puolella)ja silloin oli tämä Woyzeck...
Minä yhä vaan jaksan ihmetellä sitä voimaa mikä tässä esityksessä oli.
Miten voi esityksessä olla niin monta eri puolta, jotka yllättävät katsojan monta kertaa esityksen aikana. Ja kyllä se kirveellä oven läpi meneminen oli mahtavaa...aian olen jotenkin halunnut nähdä miten se "tapahtuu" ja nyt sain turvallisesti katsoa, kun mies sekoaa..
Ja entäs ne juopottelevat naiset...!!!
Kyllä on kivaa, varsinkin kun pillussa on limaa!!!

9

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...kivaa!!!

Ja se Woyzeck oli kieltämättä ihan rock.

• Säikky orava

Minua kyllä ihan pelotti katsomossa, kun nämä vaimot kirkuivat ja juoksivat ja huusivat apua yleisöltä. Hetken, ihan pienen hetken, luulin, että he todella tarvitsevat apua...että tämä Kolehmainen, siis Woyzeck, on nyt todellakin seonnut ja saanut tarpeekseen tästä elämästä. Ja olihan se toki hurjaa se oven läpi meneminen...olen kuulluut,e ttä sellaista on tosielämässäkin tapahtunut (;
      Eipä tule tuollaisia tuntemuksia tullut leffoja katsellessa. Siinä mielessä kyllä teatteri aina elokuvat voittaa...Kun on näyttämöllä LIHAA ja VERTA.

• groteskia!

ja vielä kerran groteskia. Heikki Pirhonen on tajuttoman hyvä.

• Paikallinen

Aion mennä katsomaan toisenkin kerran.
      Ihan mahtava esitys... Suosittelen!

• Tuntematon lappeenrantalainen

Kyllä kannatti käydä. Innolla odotan Juutisen seuraavaa ohjausta..

• Täältä...
      • Sivusta seurailija

..että Lappeenrannan teatterilla on faneja.

• Hauskaa ol..

eilen käytiin ja oli mukavaa ja ei ihan tavallista. kiitos.

• Pertti P.

Lueskelin näitä viestejä aikani kuluksi, ja tulin vakuuttuneeksi, että näytelmä on näkemisen arvoinen..Soitin äsken teatteriin ja kyselin lippuja, niin eikös tämä perhana olekin loppumassa koko homma. Eikä ole lippujakaan enää viimeisen esitykseen, että sellasta halusin vaan sanoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      47
      2192
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      191
      2009
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      835
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      736
    Aihe