Olen lähdössä tammikuun 9 päivä Dubliniin viikoksi ja mieleni tekisi tutustua Irlannin kansallisurheiluiksi kutsuttuihin Hurlingiin ja Gaelic footballiin. Eli tietääkö kukaan onko Dublinissa mahdollisuutta katsoa livepelejä tuolloin ja miten niihin voi varata lippuja/ostaa paikanpäältä? Muutkin kokemukset ja tiedonjyvät ovat tervetulleita!
Hurling ja Gaelic football
Urheilua katsomaan
2
537
Vastaukset
- irkkumies
Ehdottomasti voin suositella kayntia Croke Parkissa (kelttilajeille pyhitetty stadion). Siella on hieno museo jossa on lisaksi interaktiivinen osa jossa voi kokeilla hurlingia ja gaelic footballia.
Lisaksi museokaynnin yhteydessa on mahdollisuus kierrokseen Croke Parkissa.Sisaltaa muun muassa kaynnit pukukopeissa, firmojen omistamissa aitioissa ja selostuskopeissa.
Todella hieno paikka !
Lippuja peleihin kannattaa katsella netista. - Nurmijyrä
Hep. Löysitkö Croke Parkille? Pelit taitaa olla aika lepo tammikuussa, mutta muuten häkellyttävä stadion
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249