Missä metsästää Keski-Suomessa

Aloitteleva metsästäjä

Missä pääsee linnustamaan ( sorsastus, metsälinnut ) Keski-Suomen alueella. Mistä hankkia luvat, paljonko maksaa yms. Onko mahdollisuutta ylipäätään metsästää jos ei kuulu metsästysseuraan ja maita ei ole. Villin Pohjolan sivut ovat tuttuja. Onko muita yhteystietoja

8

3570

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lord2008

Villi Pohjolalla on Keski-Suomessa hyviä metsästysmaita, jotka riittävät vaativammallekin. Riistaa on.

• Mutta minä kävin tänään V:n Pohjolan sivuilla, eikä nettitilaus ainakaan onnistu millään. Minullakaan ei ole maita ja haluaisin viedä poikani sorsajahtiin (13v, mets.tutk. läpi 12v 1.-yrittämällä). Olen metsästellyt yksityisillä mailla jonne ikäväkyllä kuolemantapauksen johdosta enää ei pääse.

• jalmari

vesilintuja saa metsästää vaikka ei ole missään seurassa.. kun hankkii vaan luvan vesi alueelle..

• köpö

ainakin sorsaa lievestuoreen lapinjärvellä. kalastuskunnalta saa lupia eikä ole kallis.kanalinnustusta kannattaa kyse valtion mailta korpilahdella ainakin korpiaho.hyvät lintumaastot.

• Kiitos köpö. Lievestuore on minun lapsuudenajan naapurikunta. Satutko vielä tietämään jonkun joka vuokraisi mökin veneen Lapinjärveltä ensi syksynä joksikin viikonlopuksi? Käy muuten katsomassa pojan ja mun sivu www.gogohunters.webs.com Ties vaikka oltaisiin tuttuja.

• köpö
        puzai kirjoitti:

Kiitos köpö. Lievestuore on minun lapsuudenajan naapurikunta. Satutko vielä tietämään jonkun joka vuokraisi mökin veneen Lapinjärveltä ensi syksynä joksikin viikonlopuksi? Käy muuten katsomassa pojan ja mun sivu www.gogohunters.webs.com Ties vaikka oltaisiin tuttuja.

käväse kyselemässä maalaistaloista lapinjärven varrelta.ne osaa neuvoa paremmin majoituksen löytämiseen.

• köpö kirjoitti:

käväse kyselemässä maalaistaloista lapinjärven varrelta.ne osaa neuvoa paremmin majoituksen löytämiseen.

Kiitti vinkistä Köpö. Mun sisko asuu niillä seuduin ja tuntee väkeä. Uskon että sieltäpäin löytyy pojalle jahtielämyksiä. Hyvää pääsiäistä.

• on mettää ja järviä

että siitä vaan kuhan et ammu 150m lähempänä asutusta "aika tylsää" ja muistat ostaa alueelle luvat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      51
      1343
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      18
      1043
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      93
      987
    4. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      77
      683
    5. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      678
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      27
      480
    7. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      26
      451
    8. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      53
      450
    9. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      15
      439
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      423
    Aihe