Missä pääsee linnustamaan ( sorsastus, metsälinnut ) Keski-Suomen alueella. Mistä hankkia luvat, paljonko maksaa yms. Onko mahdollisuutta ylipäätään metsästää jos ei kuulu metsästysseuraan ja maita ei ole. Villin Pohjolan sivut ovat tuttuja. Onko muita yhteystietoja
Missä metsästää Keski-Suomessa
8
3427
Vastaukset
- Lord2008
Villi Pohjolalla on Keski-Suomessa hyviä metsästysmaita, jotka riittävät vaativammallekin. Riistaa on.
Mutta minä kävin tänään V:n Pohjolan sivuilla, eikä nettitilaus ainakaan onnistu millään. Minullakaan ei ole maita ja haluaisin viedä poikani sorsajahtiin (13v, mets.tutk. läpi 12v 1.-yrittämällä). Olen metsästellyt yksityisillä mailla jonne ikäväkyllä kuolemantapauksen johdosta enää ei pääse.
- jalmari
vesilintuja saa metsästää vaikka ei ole missään seurassa.. kun hankkii vaan luvan vesi alueelle..
- köpö
ainakin sorsaa lievestuoreen lapinjärvellä. kalastuskunnalta saa lupia eikä ole kallis.kanalinnustusta kannattaa kyse valtion mailta korpilahdella ainakin korpiaho.hyvät lintumaastot.
Kiitos köpö. Lievestuore on minun lapsuudenajan naapurikunta. Satutko vielä tietämään jonkun joka vuokraisi mökin veneen Lapinjärveltä ensi syksynä joksikin viikonlopuksi? Käy muuten katsomassa pojan ja mun sivu www.gogohunters.webs.com Ties vaikka oltaisiin tuttuja.
- köpö
puzai kirjoitti:
Kiitos köpö. Lievestuore on minun lapsuudenajan naapurikunta. Satutko vielä tietämään jonkun joka vuokraisi mökin veneen Lapinjärveltä ensi syksynä joksikin viikonlopuksi? Käy muuten katsomassa pojan ja mun sivu www.gogohunters.webs.com Ties vaikka oltaisiin tuttuja.
käväse kyselemässä maalaistaloista lapinjärven varrelta.ne osaa neuvoa paremmin majoituksen löytämiseen.
köpö kirjoitti:
käväse kyselemässä maalaistaloista lapinjärven varrelta.ne osaa neuvoa paremmin majoituksen löytämiseen.
Kiitti vinkistä Köpö. Mun sisko asuu niillä seuduin ja tuntee väkeä. Uskon että sieltäpäin löytyy pojalle jahtielämyksiä. Hyvää pääsiäistä.
- on mettää ja järviä
että siitä vaan kuhan et ammu 150m lähempänä asutusta "aika tylsää" ja muistat ostaa alueelle luvat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663422Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463242Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423068- 502663
- 311983
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271880- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871555Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401445- 391350