Osaisiko kukaan kertoa, onko olemassa ns. yläikärajaa undu naaraan ensimmäiselle pesitykselle? Alaikärajan tiedän, mutta entäs vähän vanhemman undun pesitys?Onko jollakin kokemusta vanhemman undu naaraan pesityksestä?, onko onnnistunut, ollut ongelmia?
Vastaukset 3
- ja hoh
jaaha! taas on joku noviisi alkanut vääntämään ylitarjontaa.
- Hoh?
Siis mitä? Siis kysyin kysymyksen koska en ole koskaan kuullut kenenkään pesittävän vanhempia unduja ja aina puhutaan "alaikärajasta",mutta ei koskaan "yläikärajasta"? Ja ihan tiedoksi undulaatteja on ollut jo 20 vuotta,ja yhtäkään undua en ole laittanut pesitykseen, että näin "ylitarjontaa". Eli ymmärsin vastauksestasi että et osaa "vastata" kysymykseen. Kiitos kumminkin :)
- -M-
Varsinaista kokemusta ei vanhempana pesityksestä ole, mutta noin mututuntumalla veikkaisin että 5-6 vuotias on vielä ihan pesimäkelpoinen jos vaan on muuten terve ja hyväkuntoinen. Siitä eteenpäin sitten kannattanee jo enemmän harkita ja mennä undulaatin kunnon mukaan. Yli kymmenvuotiasta en enää pesittäisi missään oloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171604
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit1111222- 101186
- 681124
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi561006Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k55998Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.131896Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a402849- 73824
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant64792