Lomilla intistä

Mika

Oli vuosi 2000. Lämmin heinäkuun päivä. Olimme armejassa olleet kahden viikon metsäleirillä ja pääsimme varustuksen huollon ja varastoinnin jälkeen lomille.Loppuaika leirillä olikin mennyt naisista puhuessa ja haaveillessa. Moni ikävöi omaa tyttökaveriaan, minä heidän joukossaan.Moni haaveili taasen iskevän jonkun tytön baarista. Jokaista joka tapauksessa panetti kamalasti. Minun ja Ainon seksi oli aina hyvää, mutta erityisesti armeja aika oli nautittavaa. Koko loma oli seksiä täynnä. Siksipä odotinkin tätä viiden päivän vapaata jälleen innoissani. Varusteet oli saatu kuntoon ja alkoi oma siistytyminen ja lomatarkastukset. Tämä aika tuntui matelevan eteenpäin. Lopulta koitti vihdoin ja viimein se lomatarkastus, jonka jälkeen purkauduimme kukin mihinkin kulkuneuvoon. Edessä oli vielä vajaan neljän tunnin istuminen ahtaassa lomabussissa.
Vihdoin saavuimme kotikaupunkiin ja lähes juoksin asuntoamme kohdin, jonka Ainon kanssa olimme yhdessä vuokranneet puolisen vuotta sitten. Vielä portaat kolmanteen kerrokseen ja ovi auki. Olohuoneesta kuului keskustelua. Voi saatana. Tietenkin joku vieras juuri, kun olisin halunnut naida Ainolta aivot pihalle. Kävelin peremmälle ja Aino tuli minua vastaan, halasi ja suuteli."moi, kulta, täs on kaverini Outi sieltä pohjoisesta". Sohvallamme istui todella kaunis tyttö, Outi, josta Aino oli minulle paljon puhunutkin. En ollut aiemmin tätä tyttöä nähnytkään. Outi oli 18 vuotias, todella upea blondi. Sanoimme käsipäivää toisillemme ja olin näkevinäni Outin silmissä pienen pilkkeen."Outi tuli katsomaan tätä meidän kämppää nytten. Se jää viikonlopuks kylään. mä teen tähän olkkariin pedin." Aino huuteli minulle. Voi perhana. Ei siis seksiä."ota jääkaapista olutta. kävimme kaupasta hakemas illaksi herkkuja." Aukaisin kaapin oven ja otin lomilla naisen jälkeen parhaimman, eli kylmän oluen. Kävelin olohuoneeseen jossa tytöt olivat näkyneet juoneet jo useamman siiderin."tuleppa tänne vähän kertomaan mites leiri meni" Aino kutsui minua sohvalle heidän väliinsä. Puhuimme kaikenlaista paskaa armejasta ja kaikesta muusta. Olutta, siideriä ja sipsejä kului. Kävin laittamassa saunan lämpenemään ja pyysin Ainoa mukaani. Siellä ainakin pääsisin naimaan häntä."mene sä edeltä tulen just", hän sanoi. Menin suihkuun ja saunaan jossa avasin uuden oluen. Ah tätä elämää. Varusmies, jos joku, osaa arvostaa vapaa aikaa. Pian pesuhuoneen ovi kävikin ja alkoi kuulumaan suihkuveden lorinaa. Ovi aukesi. Yllätys oli todella suuri ja upea, kun saunaan tulikin Ainon lisäksi upea blondimme outi. Istuin keskellä laudetta ja tytöt tulivat molemmin puolin viereeni istumaan. Mulkkuni alkoi paisumaan näiden seksikkäiden tyttöjen keskellä, eikä tilannetta ainakaan helpottanut viime viikkojen metsäleirillä olemiset. Jouduin piilottelemaan pian jo seisovaa kaluani."kuinka siel armejas pärjää, kun ei pariin viikkoon näe naisia?" Aino alkoi härnäämään minua. Puheet siirtyivät siiderin ja oluen voimasta koka ajan rivoimmaks." olis mahtavaa mennä sinne nussimaan puutteessa olevien jätkien kans..", pervoili outi."Hei, mun miehellänihän alkaa mulkku seisomaan!" Aino huomasi ja riuhtaisi mun käteni kovana seisovan kullin tieltä pois. Kyrpä pongahti, kuin käskystä kattoon."ooh..mä en tollasta ole ennen nähnytkään" Outi ihaili suhteellisen isoa mulkkuani."Mika on hyvin varusteltu kaveri." Aino hieroi kyrpääni. Outikin uskaltautui kyrpääni kiinni ja valitti olevansa puutteessa, kun oli mennyt poikakaverin kanssa poikki. Noin kauniilla tytöllä olisi varmasti vientiä, mutta Outi ei ollut sitä sorttia joka juoksisi joka jätkän sängyssä. Tytöt hieroivat kyrpääni ja Aino otti sen suuhunsa ja alkoi nuolemaan terskaani."Annaks sä Outinkin maistaa kyrpääsi, jos se tahtoo?" Aino kysyi multa. Tottakait. Pian Aino luovuttikin kyrpäni Outin suuhun. Tämä tyttö todella nautti kyrvästä. Aah. Hän pyöritteli kielellään terskan pintaa ja otti välillä suuhunsa lähes koko kyrvän. Tytöt ottivat suihin munulta vuorotellen ja pian laukeaminen lähestyi. Aino Halusi spermat kasvoille ja suuhunsa, kun Outi runkkasi kyrpääni..aah..Lasti lensi kaaressa Ainon kasvoille. Outi halusi vielä nuolla kyrpäni puhtaaksi Ainon kanssa. Lopuksi he vielä suutelivat toisiaan. Wow! en ole tiennytkään! Aino ja Outi kertoivat suunnitelleen koko illan tätä." täytyyhän mun pitää Ainosta huolta, kun et ole kotona" Outi selitti suutelemistaan. No nyt on olis löysät pois. "Nyt me haluttas munaa oikein kunnolla" kihersi Aino. Samaan mielipiteeseen yhtyi myös Outi....JATKOA TULEE, JOS ON KYSYNTÄÄ!

5

14085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies.

      tottakai jatkat...

    • Paula

      hyvä mies, mutta ei perseeseen,
      please.

      • Tane

        Sullahan on Sana Hallussa! Pari kielioppivirhettä vain koko jutussa! Tarinan kuljetus ja ajatuksen hallinta toimii, kirjoittajalla vahva ilmaisukyky, kaipaa hiomista ja yhteyttä kustantamoon!


    • -§-

      Ehdottomasti JATKA!!

    • juhu

      Jatka tuota tarinaasi!! Loistava kirjoittaja ja hyvä aihe.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      55
      1816
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      43
      1593
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      51
      1542
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1485
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1478
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      5
      1384
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      7
      1298
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      11
      1263
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      3
      1142
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      3
      1123
    Aihe