tsemppiä tulevaan kauteen. On joka tapauksessa mahtavaa aina, kun suomalainen pääsee noin pitkälle. Heikki on tehnyt paljon työtä manestyksensä eteen ja sitä pitää mielestäni kunnioittaa.
Lisäksi Heikin pirteys ja sanavalmius on omaa luokkaansa. Hienoa! :)
Heikille
8
2170
Vastaukset
- hiukan..
- ilman Briatorea (joka antoi Heikille potkut) ei Kovalainen ajaisi McLarenia
- veikkaan Kimin jäävän alakynten luonnonlahjakasta Hamiltonia vastaan (mistä voi seurata potkut)
- on sanavalmiimpiakin formula-autoilijoita (Keken sanavalmiuden tasolle ei pääse yksikään entinen tai nykyinen suomalainen formulakuski)- tä.....
Mitä sä hourit???
- liikkeella
Briatorella ei ole mitaan tekemista Heikin McLaren sopimuksen kanssa.
- kadehtii
tä..... kirjoitti:
Mitä sä hourit???
kun se itse ei pysty muuhun kuin istumaan polkuautossa,ja pörräämään,kun pörrää kovaa,niin olettaa että nyt mennään lujaa.
Näyttää sillä olevan hyvä mielikuvitus. - sdfasdfasdf
liikkeella kirjoitti:
Briatorella ei ole mitaan tekemista Heikin McLaren sopimuksen kanssa.
Kovalaisen manageri on Renault'n tallipäällikkö Flavio Briatore.
Kovalaisen pelimiestaidot tulivat esille kun aikoinaan valitsi Briatoren manageriksi...
Briatorelle oli parasta, että hän teki sopparin Heikistä Mclarenille koska teki samalla ison henkilökohtaisen tilin.
F1 on loppulaskuissa ihan puhdasta liiketoimintaa... - vahemmalla
sdfasdfasdf kirjoitti:
Kovalaisen manageri on Renault'n tallipäällikkö Flavio Briatore.
Kovalaisen pelimiestaidot tulivat esille kun aikoinaan valitsi Briatoren manageriksi...
Briatorelle oli parasta, että hän teki sopparin Heikistä Mclarenille koska teki samalla ison henkilökohtaisen tilin.
F1 on loppulaskuissa ihan puhdasta liiketoimintaa...vaikka kuinka on nimellisesti manageri, niin kylla se kuule vaan niin on, etta briatore ei ole ollut tekemisissa heikin taman vuoden sopimusasioiden kanssa. tieto.
- laskdjflksajdf
vahemmalla kirjoitti:
vaikka kuinka on nimellisesti manageri, niin kylla se kuule vaan niin on, etta briatore ei ole ollut tekemisissa heikin taman vuoden sopimusasioiden kanssa. tieto.
perustuu faktoihin...
Esitä omat faktasi...
Minä kyllä mielelläni vaihdan mielipidettä ja tunnustan olleeni väärässä... - kateellinen sille?
kadehtii kirjoitti:
kun se itse ei pysty muuhun kuin istumaan polkuautossa,ja pörräämään,kun pörrää kovaa,niin olettaa että nyt mennään lujaa.
Näyttää sillä olevan hyvä mielikuvitus.Onpa teillä hyvä ajattelutapa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671550YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741319Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2381211- 731170
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava248991Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88891