Heips!
Kertokaahan kokemuksia... Haaveilen matkasta tuonne Panaman Costa Blancalle Decameron -hotelliin. Millainen se on lasten kanssa? Onko siellä iltaisin paljon hyttysiä? Oletteko ottaneet malariakuurin? Onko ympäristö hotellilla mielestänne lapsiystävällinen? Entä kuinka tuo all inclusive toimii? Kaikki tiedot tuosta hotellista ja paikasta kiinnostavat!
LASTEN KANSSA PANAMAAN?
5
1512
Vastaukset
- ----
ensi kuun lopussa neljän lapsen kanssa,että maaliskuussa voin laittaa tarkempaa infoa sinulle jos vielä ajankohtaista.
- Nimetön
Olin juuri Decameronissa kaksi viikkoa, tosin lapsettomana. Paikka on tosi rauhallinen, 99% hotellin asukkaista on pariskuntia ja perheitä. Yhtään ensimmäistä rellestäjää en lomallani tavannut. Hotellilla on todella paljon henkilökuntaa, rantavahteja, allasvahteja, tarjoilijoita, siivoojia jnejne. Hotelli oli tosi siisti ja all inclusive tarkoittaa sitä, että hotellilla kaikki ruuat ja juomat (myös alkoholit) kuuluvat hintaan, eli mikään ei maksa erikseen. Aamiainen perinteisestä buffetpöydästä, sitten lounas samanlaisesta ja illallinen joko seisovasta pöydästä tai a la carte -ravintolasta, minne piti tehdä varaus etukäteen mutta sekin siis sisältyi hintaan. Välissä sai ruokaa snack-baarista missä sai itse tehdä hampurilaisia ja sen sellaista. Nälkä ei päässyt yllättämään. Harrastusmahikset oli myös aika hyvät, paljon retkiä mm. sademetsään, katkaravun kalastusta jnejne (nämä eri maksusta tosin). Ilmaisia harrastusjuttuja oli mm. kanotilla meno, hevostelu ja perinteiset rantapelit ja lautapelit, kuntosali, allasjumppa, oli siellä vaikka mitä!
- Admiral
Olisin tosi kiinnostunut kaikista tiedoista! Meillä on kolme lasta ja matkalle lähtisimme joskus vuoden kuluttua, tuolloin lapset 7-, 4- ja 2- vuotiaita. Laitatko uuden keskustelun silloin vireille vai vastaatko tähän samaan keskusteluun...? Tarkkailen kuitenkin tätä Panama-osiota! Kiitos jo etukäteen ja ihanaa matkaa teille kaikille!
- Admiral
Nimetön kirjoitti:
Olin juuri Decameronissa kaksi viikkoa, tosin lapsettomana. Paikka on tosi rauhallinen, 99% hotellin asukkaista on pariskuntia ja perheitä. Yhtään ensimmäistä rellestäjää en lomallani tavannut. Hotellilla on todella paljon henkilökuntaa, rantavahteja, allasvahteja, tarjoilijoita, siivoojia jnejne. Hotelli oli tosi siisti ja all inclusive tarkoittaa sitä, että hotellilla kaikki ruuat ja juomat (myös alkoholit) kuuluvat hintaan, eli mikään ei maksa erikseen. Aamiainen perinteisestä buffetpöydästä, sitten lounas samanlaisesta ja illallinen joko seisovasta pöydästä tai a la carte -ravintolasta, minne piti tehdä varaus etukäteen mutta sekin siis sisältyi hintaan. Välissä sai ruokaa snack-baarista missä sai itse tehdä hampurilaisia ja sen sellaista. Nälkä ei päässyt yllättämään. Harrastusmahikset oli myös aika hyvät, paljon retkiä mm. sademetsään, katkaravun kalastusta jnejne (nämä eri maksusta tosin). Ilmaisia harrastusjuttuja oli mm. kanotilla meno, hevostelu ja perinteiset rantapelit ja lautapelit, kuntosali, allasjumppa, oli siellä vaikka mitä!
Kiitokset kaikille yhteisesti...sekoilen näiden vastausten kanssa! Tuo all inclusive kuulostaa tosi hyvältä! :)
- Nimetön
ai niin hyttyset.. ei ollut niitäkään, tosin puremia oli jokunen mutta ei hyttyset "pistäneet", eli huttusen huomaa vasta, kun se paukama siihen tulee. Eivät haitanneet mua, kun ei niitä edes näkynyt. Malariarokotusta ei tarvita, mutta jäykkäkouristus on oltava samoin kuin keltakuume ja b-hepatiitti (vai olikos se a tai c, en nyt muista mutta www.rokote.fi. auttaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646598
- 541965
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441772- 541152
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3461130Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511085Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l131010Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79930Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14907