Elikkäs tuulilasin pyyhkimet toimivat tällä hetkellä ainoastaan nopeimmalla, ja silloin tällöin ne saattavat nytkähdellä normaalivauhdilla. olisiko pyyhkimien moottorissa vika vai jokin maadutus ongelma?
toinen ongelma on se että kuskin puolen ovea ei pysty lukitsemaan/aukaisemaan lukosta ulkopuolelta, eli pitää aina apukuskin ovesta kulkea tai lukita.
eikä kahta ilman kolmatta. nimittäin turvatyynyn oranssivalo palaa kokoajan kun virrat päällä. tämäkin vika alkon jo noin ½vuotta sitten ihan yhtäkkiä.
Tuulilasinpyyhin ongelma + muuta
5
1557
Vastaukset
- vaihto ehtoa
vettä lukkopesässä,likanen tai hilavitkuttimet rikki.Hiustenkuivaajalla lämmittää,silikooni pitoista voiteluainetta lukko rylinteriin tai crc, sitten ovat menneet rikki lukkosylinterissä olevat osat epäkesko,sichscheib,laakeri,välitin,jousi ja kiinike maksavat 28.70 € veroineen merkki liikkeessä.Näillä neuvoilla kyllä pitäisi pärjätä
- ldkjfh
Mulla on sellanen ongelma polossa (1998) että tuulilasin pyyhkimet on koko ajan päällä keskinopeella eikä ne pysähdy kuin satunnaisesti. Viiksen siirteleminen ei vaikuta. mikäs tohon...korjaamoon kai...
- kuntoon
Autotarvikeliikkeestä tilaa uuden pyyhkimenviiksen ja vaihtaa niin homma korjaantuu n.20eur. (Ratin ja Airbagin joutuu irroittamaan mutta ei ole kummoinen homma.) Jos haluat väliaikaisesti korjata niin ota pyyhkimen rele irti niin pelaa vain täysnopeus mutta ei ainakaa toimi miten sattuu.
- Pooloton
Taitaapi pyyhkimen akselisto jumittaa. Aika tyypillistä konsernin tuotteissa. Akselisto irti ja purku/voitelu, tai vaihda akselisto uuteen. Ei ole hirmu kallis, eikä vaihtotyönä kummonenkaan homma.
- tuo haiskahtaa
että vikaa olis vilkkureleessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli214658Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103304Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403137IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861248Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2571123- 791099
- 561092
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3921077Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E200966