Moikka. Mä olen hakemassa Working Holiday viisumia Australiaan. Kuinkakohan kauan hakemuksen käsittely kestää? En voi tehdä online hakemusta, sillä en omista luottokorttia. Tämä on ensimmäinen kerta kun olen markustamassa ja kyselisin vielä tälläistä että mitenkäs noiden reseptilääkkeiden kanssa tehdään? *tyhmä kun taidan olla*
WHV - kauan kestää??
tyttö845
1
567
Vastaukset
- MIR
Ota lääkkeet mukaasi, sen verran kun kerralla saat tai viitsit viedä. Resepti mukaan vielä varmistamaan tullille, että lääkkeet ovat omiasi.
Täällä päässä todennäköisesti on myynnissä samaa tai samanlaista lääkettä. Suomalainen resepti ei tietenkään päde täällä mutta on ihan hyvä lisä (yhdessä nykyisen lääkepurkin kanssa) jos käyt täällä lääkärissä pyytämässä prescription'ia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998606Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682941- 131302
- 761018
- 64958
- 25936
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61913- 55903
- 64852
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72842