Musta magia chat maanantaisin

Agwé

Koska kiinnostus mustaa magiaa kohtaan on ollut niin valtaisaa, ja olen saanut täällä eri puolilta runsaasti asiallisia tiedusteluita sekä tulikivenkatkuista vastarintaa, olen päättänyt olla tästä lähtien aina maanantai-iltaisin kello 19.00 alkaen ja 02.00 asti tavattavissa chat-huoneessa, jossa syvällistä keskustelua voidaan käydä reaaliaikaisesti.

Huoneekseni olen valinnut Seurahuone 2:n, joka yleensä on iltaisinkin lähestulkoon tyhjillään. Pidän nettipersoonani siellä lymyilemässä siitäkin huolimatta jos ketään ei tule ja teen sitten muita töitä tietokoneeni ääressä. Kiinteät yhteydet ovat tehneet tällaisenkin mahdolliseksi.

Siis kaikki jotka haluaisivat chattailla niistä aiheista joista olen herättänyt keskustelua, tervetulos seurahuone 2:een aina maanantai-iltaisin. Pyrin tulemaan sinne ajallaan mutten voi tietenkään olla varma onko se aina mahdollista, mutta olkoon tämä tällainen löyhästi solmittu sopimus.

Kuulumisiin!

:Agwé:

18

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulikivi

      "sekä tulikivenkatkuista vastarintaa"
      olen imarreltu.

      pitäkää hauskaa chatissänne!

      • Agwé

        Hoh hoh. No itsepä olet valinnut tulikivisen nimimerkin. En muista, että *sinä* olisit mitään vastarintaa tehnyt tai helvetillä uhkaillut. Taisimme puhua kivistä ja luonnonelementeistä kun viimeksi nähtiin... Se tulikivenkatkuinen vastarinta josta puhuin on lähinnä tätä "Väisty Saatana! Abi Male Spiritus!" kamaa, jota on alkanut viime aikoina sataa tuolta kristittyjen leiristä.

        Ja tervetuloa musta magia chattiin maanantaisin! :-)

        :Agwé:


      • tulikivi
        Agwé kirjoitti:

        Hoh hoh. No itsepä olet valinnut tulikivisen nimimerkin. En muista, että *sinä* olisit mitään vastarintaa tehnyt tai helvetillä uhkaillut. Taisimme puhua kivistä ja luonnonelementeistä kun viimeksi nähtiin... Se tulikivenkatkuinen vastarinta josta puhuin on lähinnä tätä "Väisty Saatana! Abi Male Spiritus!" kamaa, jota on alkanut viime aikoina sataa tuolta kristittyjen leiristä.

        Ja tervetuloa musta magia chattiin maanantaisin! :-)

        :Agwé:

        rauha, hei se oli vain heitto eikä syytös.
        vastarintaakaan en sanoisi tehneeni, enkä usko helvettiin... joten kaikki kunnossa.

        mielenkiinnosta voisinkin tulla keskustelemaan joku päivä kanssasi, jotta ymmärtäisin paremmin aateitanne.


      • tulikivi
        tulikivi kirjoitti:

        rauha, hei se oli vain heitto eikä syytös.
        vastarintaakaan en sanoisi tehneeni, enkä usko helvettiin... joten kaikki kunnossa.

        mielenkiinnosta voisinkin tulla keskustelemaan joku päivä kanssasi, jotta ymmärtäisin paremmin aateitanne.

        "mielenkiinnosta voisinkin tulla keskustelemaan joku päivä kanssasi, jotta ymmärtäisin paremmin aateitanne." (-tulikivi)

        ...ja nimenomaan saisin vähän edes tietoa niistä.


      • Agwé
        tulikivi kirjoitti:

        "mielenkiinnosta voisinkin tulla keskustelemaan joku päivä kanssasi, jotta ymmärtäisin paremmin aateitanne." (-tulikivi)

        ...ja nimenomaan saisin vähän edes tietoa niistä.

        Sit vaan tere tulemast sättimään huomenna.

        :A


    • Topu

      Tervemenoa vaan tsättäilemään. Siellä sitten jutskailet sormet ruvella teinien kanssa mustasta metallista, läväreistä, sarjiksista ja spiritismistä viiden sanan lauseilla, joita kukaan ei ehdi lukea.

      Minusta tämä on ihan hyvä palsta sukeltaa hieman syvemmälle varsinkin kun on kyse magiasta ja maailmannäkemyksestä (-kokemukesta) sen taustalla.

      Mutta Mustaa Maanantaita toivotellen,
      Topu

      • Agwé

        Totuus on kuule se, ettei yksikään näistä palstoista ei ole yhtään hyvä paikka sukeltaa yhtään minnekään.

        :Agwé:


      • noita
        Agwé kirjoitti:

        Totuus on kuule se, ettei yksikään näistä palstoista ei ole yhtään hyvä paikka sukeltaa yhtään minnekään.

        :Agwé:

        se kutsu Kiasmalle ja Porvooseen voisi olla toimivampi. netin kautta voidaan keskutella vain teoroista, oikeissa tapaamisissa vaihdamme tietoja ja vibraatioita aivan eri tavalla.. Ruudun tuijottaminen yksin kotona on tylsää. Kaikki on kaikesta eri mieltä ja rähisee kuin koiralauma. Sensijaan Kiasmassa sisällä ja yöllä sen ympäristössä olisi paljon hienompi fiilis...Porvoon vanhakaupunki on pystyyn kuollut, hyvin jäykkä..Se saisi kovasti eloa , Helsingistä 40 min bussimatka


      • Topu
        Agwé kirjoitti:

        Totuus on kuule se, ettei yksikään näistä palstoista ei ole yhtään hyvä paikka sukeltaa yhtään minnekään.

        :Agwé:

        Reaaliajassa vain sanasepot pärjää. Siis sellaiset joilla on jokin valmis raamattu, josta ammentaa vastauksia valonnopeudella. Ja "in RW" taas kaikki komplekseissaan koheltavat koulukiusaajat ja nahkahousufasistit. Menkööt Porvooseensa, kunhan jäävätkin sitten sinne.

        Jonkin aikaa näytti, että näiltä palstoilta voisi jotain ammentaakin, mutta oikeassa olet: teinipoppia kaikki tyynni. Häivyn täältä Helvettiin. Moikka kaikille ja terkkuja tutuille - nähdään taas vaikka unennäössä!


      • Ágwé
        Topu kirjoitti:

        Reaaliajassa vain sanasepot pärjää. Siis sellaiset joilla on jokin valmis raamattu, josta ammentaa vastauksia valonnopeudella. Ja "in RW" taas kaikki komplekseissaan koheltavat koulukiusaajat ja nahkahousufasistit. Menkööt Porvooseensa, kunhan jäävätkin sitten sinne.

        Jonkin aikaa näytti, että näiltä palstoilta voisi jotain ammentaakin, mutta oikeassa olet: teinipoppia kaikki tyynni. Häivyn täältä Helvettiin. Moikka kaikille ja terkkuja tutuille - nähdään taas vaikka unennäössä!

        Kuten sanotaan,

        Jos yksikin ihminen täällä ymmärtää lopettaa viestien kirjoittamisen, on työni ollut vaivan arvoista.

        a.


      • zen jo
        Ágwé kirjoitti:

        Kuten sanotaan,

        Jos yksikin ihminen täällä ymmärtää lopettaa viestien kirjoittamisen, on työni ollut vaivan arvoista.

        a.

        luin tuosta jostain palstalta että tulet saatanan kaltaiseksi jonka jälkeen saat voimat käyttöösi. ymmärsin asian heti. olen tässä pari päivää yrittänyt tulla enoni terrierin kaltaiseksi. toteuttanut luonteenpiirteitä vilkkaus, uteliaisuus ,iloisuus y.m. olen myös omaksunut käytöstä, olen konttaillut ,hyppinyt ,haukkunut j.n.e. kun tulee valmista ,mistä tiedän?? täytyiskö tuntua jollekkin?? mietin mahtaakohan olla esteenä etten ole kyennyt kuseskelemaan vielä toistaiseksi yhtä paljon ja tiheään!??


      • Agwé
        zen jo kirjoitti:

        luin tuosta jostain palstalta että tulet saatanan kaltaiseksi jonka jälkeen saat voimat käyttöösi. ymmärsin asian heti. olen tässä pari päivää yrittänyt tulla enoni terrierin kaltaiseksi. toteuttanut luonteenpiirteitä vilkkaus, uteliaisuus ,iloisuus y.m. olen myös omaksunut käytöstä, olen konttaillut ,hyppinyt ,haukkunut j.n.e. kun tulee valmista ,mistä tiedän?? täytyiskö tuntua jollekkin?? mietin mahtaakohan olla esteenä etten ole kyennyt kuseskelemaan vielä toistaiseksi yhtä paljon ja tiheään!??

        Kyllä se siitä. Yritä huomenna uudestaan.

        a.


      • zen jo
        Agwé kirjoitti:

        Kyllä se siitä. Yritä huomenna uudestaan.

        a.

        surun päivä. esikuvani Kain siis se terrieri siirtyi ajasta ikuisuuteen. Eli projektini päättyi. Voisitko, kun kerran sinulla on sana ja ajatus hanskassa pyöräyttää mulle elämän moton!? Pitäisin sitä tästä eteenpäin "vitsanani" ja "sauvanani"!


      • Agwé
        zen jo kirjoitti:

        surun päivä. esikuvani Kain siis se terrieri siirtyi ajasta ikuisuuteen. Eli projektini päättyi. Voisitko, kun kerran sinulla on sana ja ajatus hanskassa pyöräyttää mulle elämän moton!? Pitäisin sitä tästä eteenpäin "vitsanani" ja "sauvanani"!

        Sinun on hankkiman uusi terrieri. Amen.


      • Agwé
        zen jo kirjoitti:

        surun päivä. esikuvani Kain siis se terrieri siirtyi ajasta ikuisuuteen. Eli projektini päättyi. Voisitko, kun kerran sinulla on sana ja ajatus hanskassa pyöräyttää mulle elämän moton!? Pitäisin sitä tästä eteenpäin "vitsanani" ja "sauvanani"!

        Tai sitten voit koettaa matkia kuollutta terrieriä, tulla sen kaltaiseksi. Itse asiassa, suosittelenkin mieluummin sitä.

        Huom: Se on vaikeampaa kuin olettaisi.

        Itsekin olen joitakin kertoja matkinut koirien käyttäytymistä oppiakseni niiltä. Yksi asia jonka opin on oikea tapa liikuttaa jalkoja ja lantiota... mutta se tuppaa unohtumaan ja sitten taas kävelen kuin pökkelö.

        Eivät turhaan kung-fu mestarit katsoneet oppia kissalta, apinalta, käärmeeltä ja heinäsirkalta...


      • zen jo
        Agwé kirjoitti:

        Tai sitten voit koettaa matkia kuollutta terrieriä, tulla sen kaltaiseksi. Itse asiassa, suosittelenkin mieluummin sitä.

        Huom: Se on vaikeampaa kuin olettaisi.

        Itsekin olen joitakin kertoja matkinut koirien käyttäytymistä oppiakseni niiltä. Yksi asia jonka opin on oikea tapa liikuttaa jalkoja ja lantiota... mutta se tuppaa unohtumaan ja sitten taas kävelen kuin pökkelö.

        Eivät turhaan kung-fu mestarit katsoneet oppia kissalta, apinalta, käärmeeltä ja heinäsirkalta...

        puhalsit hengen hiekkaan. Jo ajatuksena luonnollinen lahoaminen tuntuu perin vaikealta mutta pyrin siihen.


      • zen jo
        Agwé kirjoitti:

        Sinun on hankkiman uusi terrieri. Amen.

        oli ainutkertainen.


    • Agwé

      Kiitos kaikille jotka osallistuivat musta magia -chattiin tänään. Keskustelu aloitettiin klo 19.00 ja se kesti luontevasti noin 1,5 tuntia, josta syystä päätin ensi kerralla lyhentää chatin pituutta. Seuraava musta magia -chat siis on ensi maanantaina, mutta sillä kertaa vasta kello kaksitoista yöllä, ja se kestää jonnekin kello yhteen tai maksimissaan kahteen.

      Keskustelimme tällä ensimmäisellä kerralla mm. naisen asemasta uskonnoissa, seksuaalisista poikkeavuuksista, pelkojen kohtaamisesta, sielun myymisestä, hulluuden määrittelemisestä ja mielisairauksista vapautumisesta, mustan magian käytännön menetelmistä ja tietysti vitsailimme oikein isän kädestä. Kaikki hyvin loppu hyvin.

      :Agwé:

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe