Moi!
Olen menossa kolmatta kertaa Thaimaaseen ja toista kertaa Samuille.
Onkohan ketään jolla olisi hieman kokemusta mietiskelystä ja Buddhalaisuudesta?
Miten on, onko kokemuksia tästä paikasta:
http://www.samui-light.com/
Erilainen Koh Samui
1
1198
Vastaukset
- buddhalaisuudesta
On kokemusta bddhalaisuudesta ja tuosta paikasta. Olet tervetullut Dipabhawaniin. Sinne ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon. Mene kuun 21. pv Samuilla Lamai-beacille Utopia-nimiseen resortiin. Sieltä on kuljetus ylos vuorelle kello 13 lähtien. Yleensä kurssiin osallistuu noin 20 länsimaalaista. Kieli on siis englanti. Se on 5 päivää mutta kaiken kaikkiaan siihen menee viikko. Se päättyy 27. pv lounaaseen. Ilmainen kuljetus takaisin Lamaille.
Paikan on perustanut Ajahn Poh, joka on Wat Suan Mokkhin abotti Suan Mokkh on erittäin tunnettu, hyvämaineinen luostari. Kaikki thaimaalaiset tietävät sen ja sen perustajan Ajahn Buddhadasan. Dipabhawan on siis lyhennetty versio samasta kurssista, joka on järjestetty Suan Mokkhissa (kuukusittain 100 osallistujaa) yli 20 vuoden ajan. Buddha itse valaistui sillä tekniikalla, Anapanasatilla eli tarkkailemalla hengitystä. Lisäksi saat perustiedot buddhalaisuudesta. Siellä on tietyt säännot: hiljaisuus, kasvisruoka aamulla ja lounaalla. Munkkien kanssa voi keskustella privaatisti, jos on kysyttävää. Eli suosittelen. Se on sisäinen muutos, jota on vaikea loytää muualta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721137
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477