Isoveljeni on rasittava

.................

Se ärdyttää mua ihan kauheasti. Ensinäkin se seuraa joka paikkaan minne menenkin, ja sitten kyttää kaikkea mitä teen, mitä tollaselle ärsyttävyydelle voisi tehdä?

7

1988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

mulla on vähän sama juttu... mut mulla ainaki autto ku mä vähän raivosin sille. Kuin vanha sä ja sun veljes ootte?

• .........................

14 ja veljeni 16

• ....
        ......................... kirjoitti:

14 ja veljeni 16

Raivoomine auttaa ja si jos alkaa vanhemmille valittaan siittä. Ja sit omaan huoneesee voi hankkii lukon ni kukaa ei tuu häirittee...

• apuuvaa!
        .... kirjoitti:

Raivoomine auttaa ja si jos alkaa vanhemmille valittaan siittä. Ja sit omaan huoneesee voi hankkii lukon ni kukaa ei tuu häirittee...

no niimp.mun veli on tosi ärsyttävä.Enne mul oli hyvii ystävii,ja sitku ne tuli käymää meil nii mun veli yllättäen "varasti ne".parista tuli parhaat ystävätki!ja sitte ku meen kaupungille kamuje kaa,nii se ruikuttaa:miäki haluun!se on sika, ja ku joku 8v!!!!!

• °C-ute
        ......................... kirjoitti:

14 ja veljeni 16

Se tykkää susta. On ihastunu suhun. Haluu sua. Anna sille munaa, lopettaa sit.

• l0l
        °C-ute kirjoitti:

Se tykkää susta. On ihastunu suhun. Haluu sua. Anna sille munaa, lopettaa sit.

jep.arvasin että tulee tänne jotai tällasii viestejä :P

• Nimetön

jos se vaan pitää huolta? kattoo sun perään että mitää ei tapahdu...? en minä tiiä, kysy häneltä itseltään että saisitko omaa rauhaa... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2196
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1293
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1278
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      35
      1215
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1161
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      874
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      122
      759
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      721
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      565
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      21
      562
    Aihe