oletko saanut

hyvää palvelua?

Tämäntyyppiset palstat usein täyttyvät siitä, kuinka huonoa palvelua kukakin on saanut ja missä....
Heitänkin nyt tähän kehukyselyn; Missä olet saanut palvelua, johon olet ollut tyytyväinen ja hyvillä mielin poistunut liikkeestä.

Omia vastauksiani; Ketjut:Useinmiten olen saanut erittäin hyvää palvelua mm. Claes Ohllsonilla, satunnaisia yksittäistapauksia on jopa Tarjoustalosta ja Anttilasta. Stockmannin kirja ja elektroniikkaosastoilla, sensijaan kosmetiikkaosastoilla usein ylimielistä porukkaa (poikkeuksiakin on) Sokoksen kosmetiikkaosasto pelittää hyvin, jos sattuu myyjän saamaan kiinni (ovat melko kiireisiä välillä, liian vähän porukkaa kenties)
Itäkeskuken Hansasillalla pienessä vaateliikkeessä, jonka nimeä en valitettavasti muista (myyjällä/kauppiaalla myös erittäin hyvä värisilmä!)Liike kyllä sitten melko kallis...
Helsingissä Topeliuksenkadulla "WanhaMania" liikkeessä, josta en ostanut mitään, vaan olin katselemassa lamppuja.
Töölössä kampaajallani.
Mattoliikkeessä itiksen "Bulevardin" toisessa kerroksessa nuorelta tytöltä, jonka pomo? näytti sivussa kovasti "kyttäävän" myyntitilannetta. Tyttö ei siitäkään hermostunut, vaan hoiti hommansa ammattitaidolla.
...tässä nyt muutama esimerkki. Erityisen hyvää palvelua saadessani pyrin myös antamaan siitä palautteen itse työntekijälle samantien, ja usein myös nykyisin laitan kiitokset sähköpostitse mahdolliselle "ylemmälle" taholle.

7

880

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esimerkkejä multa

      ei nyt heti tuu mieleen kaikkia tapauksia mutta jotain:
      paikallisessa kauneusliikkeessä saa ystävällistä ja asiantuntevaa palvelua aina. lähes kaikki asiakkaat tunnetaan nimeltä (kaikki vakiasiakkaita hyvän palvelun vuoksi?) ja meikkien sävytkin melkeen muistetaan mitä kenellekin tulee. ei tunne itseään epätoivotuksi ikinä.
      paikallisesta huonekaluliikkeestä oli ennakkokäsityksiä, kalliina liikkeenä. kävin ensin kaikissa halpaketjuissa mutten löytäny mieleistä ruokailupöytäsettiä, joten eksyin sitten epätoivoisena kyseiseen liikkeeseen katseleen. päässä oli sunnniteltuna maksimiraja mitä ostokseen suostun laittamaan, mutta liikkeestä löyty mieluisen näköinen joka oli tuplasti aikomani summan hintainen. kauppa kuitenkin sovittiin ja muuttamassa kun olin niin sovittiin päivien päähän kuljetus suoraan kotiin. yllätys oli suuri kun laatikoita ei pelkästään kannettu ovelle, vaan tuotiin perille, purettiin ja huonekalut koottiin, sekä jalaksiin asennettiin pehmusteet. toista kertaa ei ole ollut tarvetta käydä liikkeessä, mutta hyvä kokemus oli ja tarvittaessa osaan kehua liikettä.
      vastaava kokemus oli autokaupassa. myöskin tympääntynyt siihen ettei unelmieni autoa ollut löytynyt. taaskin maksimiraja tuplaantui.
      niin joo, tietokoneostoksilla menin käyttämääni liikkeeseen. siellä suunniteltiin aikansa koko pakettia, mut ilmeni että menis joitaki päiviä ku semmonen hommataan. menin naapurikylään ja sieltä koottiin samantien paketti valmiiksi ja mukaan. varmaankin oli myymässä itse omistaja, mutta teki ainakin tunnin ylitöitä koska liike oli menossa kiinni hetkeä myöhemmin kun sinne astuttiin. silti palveltiin loppuun asti ja ilme oli näkemisen arvoinen kun löin käteisen pöytään. oli kiva kuitenkin palkita hyvä palvelu.
      varmaan muitakin on paljon mutta nyt ei tuu mieleen kuin nuo :)

    • Kaarina

      Espoon Tapiolan Mustissa ja Mirrissä sain MEGAPALVELUA. Kohokohtana 15 kg ruokasäkki kannettiin autoon asti. Suositten lämpimästi. Liike sai juuri uuden asiakkaan.

    • olen saanut

      Hämeen sydämestäkin löytyy hyvää palvelua. Kehun mielelläni sillä tiedän kuinka hyvälle tuulelle siitä voi tulla! Itsekin asiakaspalvelija.
      Hämeenlinnan Faunattaressa on asiantunteva ja iloinen porukka töissä. Minulta tullaan aina kysymään tarvitsenko apua. Hyvillä mielin menen uudestaankin liikkeeseen!
      Autoliikkeistä sen verran että Delta-autossa samaisessa kaupungissa hyvä naismyyjä. Kerrankin joku joka huomioi myös nuoret ostajat! Yleensä katsellaan nenän varttansa pitkin että pöh, ei niille kannata mennä autoa myymään ei ne kuitenkaan mitään osta, korkeintaan halvan. Mutta ei tämä nainen! Samoin kiitokset saa Delta-autosta Länsi-autoon siirtynyt automyyjä Jami. Tämän kaverin kanssa autokaupat sujuvat! Takuulla juuri oikeassa ammatissa hänkin!

      Laitan toki lisää kehuja kun niitä tulee taas mieleen :)

    • amonyyni

      Wanhamanian mies myi joskus minulle käteisellä pöydän ja tarjoutui vielä kuljettamaan 200m matkan hänen autollaan koska olin jalkaisin liikkeellä. Hänellä ei kuitenkaan ollut antaa minulle ihan kaikkia vaihtorahoja, mutta lupasi että saan loput vaihtorahat(muistaakseni huimat 50senttiä) samalla kun haen aukioloaikana kuitin kirjanpitoa varten.

      Kun seuraavana maanantaina hain kuitin, ja kyselin vaihtorahoja niin nainen ilmoitti minulle "että se oli siitä kuljetuksesta" :D

    • asiakasd

      Forumin Vilassa oli aivan ihana about oman ikäiseni tyttö töissä tuossa pari vkoa sitten! Toi kaikki koot koppiin, ehdotteli vaatteita joista voisin pitää sen perusteella miten olin pukeutunut ja mitä katselin ja melkein kaikki osui nappiin ja antoi myös rehellistä palautetta jos vaate ei oikein istunut tai näyttänyt hyvältä päällä! Ainoa negatiivinen asia ehkä se, että tuli ostettua hieman liikaa vaatteita mutta toisaalta kaikki oli ihan nappiostoksia ja myyjä oli aivan ihana!

      Mutta ihan megapalvelu ja tuli hyvälle mielelle !

    • 198387

      Tampereella:

      Nekalan Starkissa (nainen jos saa rautakaupassa hyvää palvelua, se on mainittava)

      Koskikeskuksen kupeessa farkkujen tukkumyymälässä
      (myyjällä röntgenkatse ja uskomaton ammattitaito)

      Leimuska (juhlapukuliike, sama syy kuin yllä)

      VEROTOIMISTO. Virkailija ystävällinen, näki vaivaa lomakkeiden täytössä, tarkisti ja mietti mikä on minulle edullisinta.

      Kampaamoista Hiusmesta. Nopea, kahvitarjoilut, kampaajilla näkemystä, ottavat hyvin huomioon kasvonpiirteet ja tyylin.

    • hyvä manse

      Olen muuten saanut Tampereen verotoimistossa hyvää asianmukaista palvelua minäkin.
      Sokoksen kosmetiikan mimmit hyväntuulisia ammattitaitoisia, eivät mitenkään katso pitkin nokkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3116
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2846
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2228
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      22
      1782
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1484
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe