Ahonen voittaa mäkiviikon noin 11-10 pisteen kaula morgensterniin ennen viimmeistä kisaa siihen toiseen itävaltalaiseen(en osaa kirjottaa nimeä) niin jotain 25 pistettä!!!
Janne voittaaaa!!!!
6
528
Vastaukset
- Wienerschnitzel
Joo, kyllä nyt siltä näyttää että Wienerschnitzel jää Ahosen taa :)
- RyysyrannanJooseppi
sai oikeat pisteet, kahdessa eka kisassa tuomareiden takia hävisi ehkä neljä pistettä. Kyllä Janne voittaa.
- Janne-fani
Oon Maikkarille aivan raivona. Mm. Iltiksessä ja Maikkarin teksti-tv:ssä kerrottiin, että mäkikisa alkaa klo 19.15! Nyt jäi mahtava kisa katsomatta. Mikähän lienee huomisen kisan oikea alkamisaika?
- oli nettisivulla heti aamulla
MTV 3:n nettisivulla oli koko päivän nähtävissä lähetyksen oikea alkamisajankohta.
Minä ainakin katsoin heti aamulla sieltä, enkä edellispäiväna painetusta Ilta-Sanomista.
MTV:n teksti-tv:n katsomiseen ylipäätään, en löydä mitään järjellistä syytä.
- Jorte
Ei olisi Ahonen eilenkään voitttanut jos tuomari olsi kahden pitkän hypyn jälkeen vauhti lavaa laskettu jos näin ei olisi tehty olisi Itävaltalaiset ottaaneet kaksoisvoiton täysin VARMASTI tuskinma olisi "kuningas" Ahonen ollut mitali jakkaralla!!!
- Arvaa
kuka voittaa tänään?
Vituttaako?
;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741