Tiedoksi kaikille

...

suoraan sanottuna on ihan helvetin ärsyttävää kun tosi monet talipäät kysyy samoja kysymyksiä ihan helvetin monta kertaa (esim. mistä ja miten lataan, miten saa teiniraskaushackin päläpäläpälä.), saatte vastauksen nopeammin kun katsotte edellisiä viestejä. varmaan kuvittelette että ihmisistä on hauskaa vastata samoihin kysymyksiin monia kertoja. on myös vammaista jos joku kysyy jotain, eikä saa vastausta, pistää uudestaan saman kysymyksen, ja vaikka vastattaisiin ja vastaus ei tyydytä, kysytään uudelleen. joten tässä niitä "vastauksia":

lataaminen: tarvitset jonkun sopivan ohjelman (winrar, winzip, izarc). mene jonnekkin lataussivulle, valitse mitä haluat, paina DOWNLOAD, sitten tulee valikko josta painat AVAA, sitten jos koneesi avaa automaattisesti ohjelman, näet siellä sen tuotteen, paina pura/exract, sitten omat tiedostot, EA Games, the sims 2 ja downloads ja sitten ohjelma pistää juttusi peliin. lataa myös mesh samalla tavalla.
kuvalliset ja varmaan tajuttavammat ohjeet löytyvät radosimssistä.

teiniraskaushack: mahdollistaa teinien raskaaksi tulon, varmaan pystyy nimestä päättelemään.
löytyy täältä: www.insimenator.net/showthread.php?t=3183&highlight=inteenimater

vaatteiden teko: radosimsissä ohjeet

huonekalujen teko: radosimssistä ohjeet

latauspaikkoja: menkää radolaan! siellä iso lista, sinne pääsee radosimssin linkeistä.

nyt jos yhtään järkeä löytyy päästä niin pitäisi tajuta, en halua olla ilkeä, mua vaan ottaa tuollainen päähän. kiitos

6

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juppee

Olen periaatteessa samaa mieltä. Esimerkiksi ihan tältäkin sivulta löytyisi varmasti ainakin 2-3 juttua, jotka käsittelevät teiniraskaushackia, mutta sitä silti kysytään lisää. Kuitenkin ymmärrän sen, jos kysytään jotain juttua, mistä on puhuttu viimeksi 10 sivullista sitten. Joo, kukaan ei saa näistä miun ilmauksista selevää.;D

• Olet kyllä osittain oikeassa, mutta voisitko jättää nuo jotkut asiat ylläpidon tehtäväksi. Sillä he kyllä poistavat turhat viestit mikäli heille ilmoitat. Älä vaivaa päätäsi mitä täällä ei saa kysyä ja mitä ei. Kuvittele, olet itsekkin joskus ollut ihan pihalla asioista, ja kenties tänne vistin postannut joskus.

Sellainen näsäviisastelu ja sanominen "eti googlesta" "google on kaveri" lausunnat ovat turhia ja kertovat vain että sanoja on ilkeilymielessä vain. Eli koen kaikki sanonnat : "kannatta käyttää google" google on kaveri" suoraan sanottuna piikittelyksi ja tahalliseksi ärsyttämiseksi.

Miksi ei voi nätisti antaa linkkiä tai kenties neuvoja millä hakusanalla löytyy esim. vaatteita simeille?! Olen joiltain keskustelufoorumeilta saanut vain piikitteleviä vastauksia tai kenties sitä "googleta nobo", epäkohteliasta. Siihen loppu sen foorumin käyttö. Itse yritän parhaani mukaan auttaa ja mitä siitä saa palkaksi? viisastelua.

En nyt syytä ketään enkä yleistä, mutta tällänen on välillä minun käsitykseni keskusteluissa tapahtuvaa "keskustelua".

No niin se siitä avautumisestani, olen puhunut.

• ...

kiitos! en osaa linkittää ja oletin että kaikki osaavat radosimssiin muutenkin :D

• tomppaJr
        ... kirjoitti:

kiitos! en osaa linkittää ja oletin että kaikki osaavat radosimssiin muutenkin :D

Kun jokaisella sivulla on se osoiterivi (se jolle kirjoitat http://www.päläpälä.fi), niin klikkaa sitä hiiren oikean puolen näppäimellä ja valitse kopioi. Sitten menet sinne minne haluat osoitteen kirjoittaa ja paina jälleen hiiren oikeaa painiketta, tällä kertaa valitset liitä.
        Nyt osoitteen pitäisi olla siinä mihin sen halusit. :)

• ...
        tomppaJr kirjoitti:

Kun jokaisella sivulla on se osoiterivi (se jolle kirjoitat http://www.päläpälä.fi), niin klikkaa sitä hiiren oikean puolen näppäimellä ja valitse kopioi. Sitten menet sinne minne haluat osoitteen kirjoittaa ja paina jälleen hiiren oikeaa painiketta, tällä kertaa valitset liitä.
        Nyt osoitteen pitäisi olla siinä mihin sen halusit. :)

en voi kun paremassa( eli tässä) koneessa ei ole "oikean puolista näppäintä" mutta vanhassa, ja siinä jolla pelaan on! joten pitäisi toimia :D kitoos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      174
      2143
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1931
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      58
      1602
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      179
      1482
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      161
      1409
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      178
      1401
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1238
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1193
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1178
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1085
    Aihe