Tiedoksi kaikille

...

suoraan sanottuna on ihan helvetin ärsyttävää kun tosi monet talipäät kysyy samoja kysymyksiä ihan helvetin monta kertaa (esim. mistä ja miten lataan, miten saa teiniraskaushackin päläpäläpälä.), saatte vastauksen nopeammin kun katsotte edellisiä viestejä. varmaan kuvittelette että ihmisistä on hauskaa vastata samoihin kysymyksiin monia kertoja. on myös vammaista jos joku kysyy jotain, eikä saa vastausta, pistää uudestaan saman kysymyksen, ja vaikka vastattaisiin ja vastaus ei tyydytä, kysytään uudelleen. joten tässä niitä "vastauksia":

lataaminen: tarvitset jonkun sopivan ohjelman (winrar, winzip, izarc). mene jonnekkin lataussivulle, valitse mitä haluat, paina DOWNLOAD, sitten tulee valikko josta painat AVAA, sitten jos koneesi avaa automaattisesti ohjelman, näet siellä sen tuotteen, paina pura/exract, sitten omat tiedostot, EA Games, the sims 2 ja downloads ja sitten ohjelma pistää juttusi peliin. lataa myös mesh samalla tavalla.
kuvalliset ja varmaan tajuttavammat ohjeet löytyvät radosimssistä.

teiniraskaushack: mahdollistaa teinien raskaaksi tulon, varmaan pystyy nimestä päättelemään.
löytyy täältä: www.insimenator.net/showthread.php?t=3183&highlight=inteenimater

vaatteiden teko: radosimsissä ohjeet

huonekalujen teko: radosimssistä ohjeet

latauspaikkoja: menkää radolaan! siellä iso lista, sinne pääsee radosimssin linkeistä.

nyt jos yhtään järkeä löytyy päästä niin pitäisi tajuta, en halua olla ilkeä, mua vaan ottaa tuollainen päähän. kiitos

6

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juppee

      Olen periaatteessa samaa mieltä. Esimerkiksi ihan tältäkin sivulta löytyisi varmasti ainakin 2-3 juttua, jotka käsittelevät teiniraskaushackia, mutta sitä silti kysytään lisää. Kuitenkin ymmärrän sen, jos kysytään jotain juttua, mistä on puhuttu viimeksi 10 sivullista sitten. Joo, kukaan ei saa näistä miun ilmauksista selevää.;D

      • Olet kyllä osittain oikeassa, mutta voisitko jättää nuo jotkut asiat ylläpidon tehtäväksi. Sillä he kyllä poistavat turhat viestit mikäli heille ilmoitat. Älä vaivaa päätäsi mitä täällä ei saa kysyä ja mitä ei. Kuvittele, olet itsekkin joskus ollut ihan pihalla asioista, ja kenties tänne vistin postannut joskus.

        Sellainen näsäviisastelu ja sanominen "eti googlesta" "google on kaveri" lausunnat ovat turhia ja kertovat vain että sanoja on ilkeilymielessä vain. Eli koen kaikki sanonnat : "kannatta käyttää google" google on kaveri" suoraan sanottuna piikittelyksi ja tahalliseksi ärsyttämiseksi.

        Miksi ei voi nätisti antaa linkkiä tai kenties neuvoja millä hakusanalla löytyy esim. vaatteita simeille?! Olen joiltain keskustelufoorumeilta saanut vain piikitteleviä vastauksia tai kenties sitä "googleta nobo", epäkohteliasta. Siihen loppu sen foorumin käyttö. Itse yritän parhaani mukaan auttaa ja mitä siitä saa palkaksi? viisastelua.

        En nyt syytä ketään enkä yleistä, mutta tällänen on välillä minun käsitykseni keskusteluissa tapahtuvaa "keskustelua".

        No niin se siitä avautumisestani, olen puhunut.


      • ...

        kiitos! en osaa linkittää ja oletin että kaikki osaavat radosimssiin muutenkin :D


      • tomppaJr
        ... kirjoitti:

        kiitos! en osaa linkittää ja oletin että kaikki osaavat radosimssiin muutenkin :D

        Kun jokaisella sivulla on se osoiterivi (se jolle kirjoitat http://www.päläpälä.fi), niin klikkaa sitä hiiren oikean puolen näppäimellä ja valitse kopioi. Sitten menet sinne minne haluat osoitteen kirjoittaa ja paina jälleen hiiren oikeaa painiketta, tällä kertaa valitset liitä.
        Nyt osoitteen pitäisi olla siinä mihin sen halusit. :)


      • ...
        tomppaJr kirjoitti:

        Kun jokaisella sivulla on se osoiterivi (se jolle kirjoitat http://www.päläpälä.fi), niin klikkaa sitä hiiren oikean puolen näppäimellä ja valitse kopioi. Sitten menet sinne minne haluat osoitteen kirjoittaa ja paina jälleen hiiren oikeaa painiketta, tällä kertaa valitset liitä.
        Nyt osoitteen pitäisi olla siinä mihin sen halusit. :)

        en voi kun paremassa( eli tässä) koneessa ei ole "oikean puolista näppäintä" mutta vanhassa, ja siinä jolla pelaan on! joten pitäisi toimia :D kitoos!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      246
      3626
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      21
      2601
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      5
      1625
    4. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      35
      1504
    5. Tampereella Hämeenkadulla Silmäaseman edustalla on ammuttu

      Tampereen(kin) keskusta alkaa olemaan menetettyä aluetta, samoin lähiöt. Väkivaltaa ja huumeita ym häiriötä. En ihmettel
      Tampere
      93
      1473
    6. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      82
      1219
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      21
      1185
    8. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      25
      1162
    9. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      1116
    10. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      31
      1020
    Aihe