las palmasissa 21.12.2007-4.1.2008 !
olin tass joulua ja uutta vuotta viettämässä tällä kertaan se kolmeen kuninkaan loppiaissaatue jäi väliin sama konsertitkin eli mutta samat jutut eli las areenaksessa ja muealla ja corte inglesit ja söin myös erilaisissa ravintoloissa jne oli myös kolme uutta eli kävin myös uudessa ostoskeskusessa seitsmässä palmussa ja retkellä etelän ihmeessä käytiin ensin markkinapaikassa ja sitten jatketiin puerto ricoon siellä noustiin pikkulaivaan kohti pureto moganiin ja siellä söin lounasta ja sitten hiukan kiertelin kaupoissa ja sitten palaattiin takaisin Las Palmasiin. löysin uuden paikan palmitos norte siellä on isoja banaaniviljelemiä ja lisäksi siellä olin myös pieni eläintarha lintupainoiteinen oli myös aaseja ja apinoita lähinnä pieniä ja minieläintarha lisäksi missä on minisikoja ja muita eläimiä.
majoituspaikkana apartehmots miami siinä Catalina puistossa huoneisto oli tyydyttävä kun siellä oli paukuttava ikkunakarmit varsinkin tuulella
säät oli hyvä ja mutta ensimmäisen viikkona oli viileä rannalla ja toisella viikolla aurinkoinen ja lämmin viimeisenä iltana oli pieni myrsky ellei hiekkamyrsky ja yöllä myös satoi.
Sellainen Lomaseikkailu minulla oli tällä kertaan !
onko teillä hauska lomaseikkailu tässä lähin aikoina ?
Las palmas 21.12.-4.1.2008
reissulassie
2
819
Vastaukset
- kohta menossa
pystyykö nostaa visa electronilla rahaa palmasissa?
- reissulassie
en ole koskaan kokeilut kyllä varmaan !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621107Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47983
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153872Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?180774- 81757
Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46673Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105669Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto212664