eli hauskoja/hyviä nimiä kyselen. Pistäkää vaikka... class(ei pakollinen)- nimi itte tiijän muutaman hauskan, Warlock-Harrydotter ja shaman-ShockNorris
Nimet...
KaunisUnelmaSirpaLeena
5
1856
Vastaukset
- asdasdasdasd
Tosta tuli vaan sellanen mieleen kun jonkun huntterin nikki oli: Hunterwashere. Typerin nikki minkä olen ikinä nähnyt.
- joku
ei toi viel mitää näin tyypin jonka nimi oli theonlyhunt huntteri ^^
- piippalanpöö
joku kirjoitti:
ei toi viel mitää näin tyypin jonka nimi oli theonlyhunt huntteri ^^
Ite oon nähny vaikka mitä. Esim. Warlock niminen lokki, Warru niminen warru, Paladin nimenen pala ym. Aivan paskoja nimiä tollaset
- tkaewd
Nahkahuilunsoittaja gnome mage
- Onkstiatoo
Perseus prööt, ruskean reiän ritari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532476
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48555
- 67549
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547