Tekee Virpi mitä tahansa niin,

you.now

Aina täällä on ne, jotka ei IKINÄ anna anteeksi. Viime vuonna osa haukku VIrpiä, naista joka voitti 3 kultaa, pronsin, tourin (Sprintin sekä kokonais.) JA sama jatkuu. Teki Virpi mitä tahansa niin anteeksi ei voi antaa? Menkää metsään ja hiihtäkää itse ja katsotaan sitten mitä tehdään. Jos, ette pysty arvostamaan toisen työtä niin painukaa puuhun. Voittaa Virpi huomenna, tai siis tänään niin minä ainakin annan kunniotukseni hänelle. Niin annoin viime vuonna ja edellis. HYVÄ VIRPI!!!

28

1981

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jts

määrätynlaista asennetta omaa elämää kohtaan..ei voi vaatia enempää mitä on annettu!on varmaa vaikee elellä ja olla jatkuvassa päänsisäisessä negatiivisessa ajattelussa..ehkä se kuvastaa epäonnistumista joissain omissa elämänalueissa!
      viha ja katkeruus syö kyllä aivokoppaa todella paljon..jatkuva negatiivisuuden ilmapiiri luo koko lähipiiriin vaikeuksia..jos sitä piiriä yleensä onkaan!
      saattaa olla että nää haukku-persoonat onkii yksinäisiä vailla ilman todellisia ystäviä..??
      ..antaa koirien haukkua ja nautitaan me oikeat hiihtoihmiset siitä mikä ainakin mun kohalla kuuluu lähtemättömästi elämän filosofiaan ja antaa sellaisen potkun arkielämään että taas jaksaa kohdata kaiken mikä on tulossa!
      pakkasta on -16..ja tuulee..taitaa tulla huilipäivä..ehkä..eilen oltiin tuolla imatralla loistavalla hiihtobaanalla..kyllä siellä on paljo venäläisiä??no ei se mitään..ehkä jokunen euro jää..luulisin!
      ja vielä noista haukku-ihmisistä..antaa vaan tulla lunta tupaan..se ei muuta onneksi asioita mihinkään suuntaan..ainakaan meille..hiihtohulluille!

• xxxxxxxx

Tänne kirjoittelee häiriintyneet ressukat. Kun itsellä on vaikeaa, niin täytyyhän sen jonnekkin purkaa. Työttömyys, avioerot, järjen jälkeenjääneisyyys, huono menestys, nais-tai miesmaailmassa, koulukiusattu tai jotenkin muuten lapsellisuus. Tässä näitä muutamia tunnusmerkkejä, kyseessä olevalle tuhertelijalle. Eli tälle Virpin kadehtijalle.

• shduiod

Olen samaa mieltä kanssasi.Vielä odotan innolla,että testaat sen VPK:n kestopidon.

• eilen olla
        shduiod kirjoitti:

Olen samaa mieltä kanssasi.Vielä odotan innolla,että testaat sen VPK:n kestopidon.

kaikilla vpk:oon kestopidot alla, ainakin miesten kisassa.

• JAAKKIMAAKKI

PITÄIS TAJUTA LOPETTAA KUN MOKAA..

HÄVETTKÄÄ..

MITÄHÄN SEKIN NYT KÄYTTÄÄ?

• Hiihdonohj...

Kyllä meitä anteeksiantoon kykeneviä suomalaisia on onneksi suurin osa.
      Hiihdon harrastajiakin on suomessa yli 600 000 tuhatta, kolmanneksi suosituin laji, osaltani olen ylpeä lajistani.
      Muutamien pahansuopien kirjoittelun ei kannata antaa häiritä omaa mielenrauhaa.
      On muistettava ja tiedettävä tosiasiat doubing testaamisesta hiihdossa, ketä totuus kiinnostaa, niin kaikki mitalistit kolme muuta(SM-kisoista ylöspäin) joutuu antaan uriini näytteen, josta pystytään mm.näkeen onko EPOa käytetty.
      Verikokeilla seurataan hemoglobiini tasoja, mikäli jollain urheilijalla taso kohonnut, testataan edelleen jne..
      Hiihdossa lopputulokset eivät ole muuttuneet testien jälkeen vuosikausiin, jokainen järkevä ymmärtää mitä em.tarkoittaa lajin puhtauden kannalta.
      Näitä urheilun ystävien kannalta ikäviä lopputuloksen muuttumisia saimme viimmekesänäkin seurataa eräässä lajissa, mikä osoittaa että testit ovat toimivia.
      Kisat jatkuu, menestystä SUOMI-hiihtäjille..

• mitä on

mutta kerran huijari, aina huijari.
      Olisipa miettinyt ennen mömmöjen käyttöä, mitä siitä voi seurata.
      Tokihan suuremmat roistot on sittenkin muualla,
      hiihdon pomot ja valmentajat yms. ( Käry-Pekka Kyrö jne.) Lahden kisojen vaiheilta.

• anteeksi?

Lähetin 22. joulukuuta tälle palstalle keskustelun avauksen otsikolla "Onko Kuitunen pyytänyt anteeksi?". Viestiä, jonka olen kopioinut tämän viestin loppuun, on luettu toista tuhatta kertaa, mutta vastanneista kukaan ei ole IKINÄ kuullut Kuitusen edes pyytäneen anteeksi.

Ymmärrän toki monen suomalaisen halun fanittaa urheilijaa, huijaria tai ei, joka nostattaa Suomen lipun arvokisojen salkoon ja saa Maamme-laulun raikamaan. Voihan se tuntua telkun töllöttäjästä itsestäänkin hienolta olla (olevinaan) osa oman maan urheilijan menestystä. Todellisuudessa maajoukkueurheilijat urheilevat kuitenkin itselleen. Jopa Vuoden urheilija, Tero Pitkämäki, kertoi itse Linnan juhlissa yli miljoonalle tv:n katsojalle, ettei hän ajattele Suomea kilpaillessaan Suomi-paita päällä.

Ymmärrätkö sinä nyt, miksi minä säälinsekaisin tuntein huvitun teistä, jotka mitalin nälässänne annatte anteeksi urheilijalle, joka ei ilmeisesti ole edes pyytänyt anteeksi sitä, että lokasi niin Suomen, Suomen hiihtourheilun kuin koko kauniin lajin maineen ihan kansainvälisestikin.

Rehellistä työtä aina arvostaen ja kunnioittaen,

Urheilun Suuri Ystävä

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=109&conference=662&posting=22000000031502803

Onko Kuitunen pyytänyt anteeksi?
      Kirjoittanut: never heard 22.12.2007 klo 09.46

Onko Virpi Kuitunen pyytänyt anteeksi dopinginkäyttöään? Jos jollain on tietoa aiheesta, nostakaa käsi ylös ja kertokaa mahdollisimman tarkasti, missä ja milloin näin olisi tapahtunut. Mahdollinen nettilinkki olisi poikaa.

Kysyn tätä siksi, että niin moni ihmettelee, miksei Kuituselle ole annettu anteeksi. Ihmettelen itse, eikös ensin ole tapana pyytää anteeksi.

• epoa

ei todellakaan ole pyytänyt kun se ei vielä ole tajunnut kärähtäneesä!

• Hiihtotiina

Minua säälittää lähinnä ne, jotka luulevat urheilijoiden olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä ja jotka itkevät sitten vuosikausia palstoilla kuin lapset, joille on juuri kerrottu ettei joulupukkia ole olemassa.

• yksi "yli-ihmisistä"
        Hiihtotiina kirjoitti:

Minua säälittää lähinnä ne, jotka luulevat urheilijoiden olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä ja jotka itkevät sitten vuosikausia palstoilla kuin lapset, joille on juuri kerrottu ettei joulupukkia ole olemassa.

:D Väitätkö tosissasi, että vain yli-ihminen pystyy olemaan käyttämättä dopingia? Siis oikeasti? Täytyykö sinunkin ruokakaupassa aina pinnistellä, ettet vain työntäisi banaaniterttuja takin sisään? Parin euron hedelmävarkaus rahapulassa ja hetkittäisessä hedelmän himossa voisikin olla inhimillinen erehdys ja puolusteltavissa kylähulluudella, mutta dopingin käytöllä saadut hyödyt ovat pelkästään rahassa mitattuna kymmeniä ellei satoja tuhansia euroja.

Harmi vain, että voiton himon hedelmiä ei voi korjata lähikaupasta. Silloin nämä virpikuitusetkin saisivat puolestani ahmia niitä nälkäänsä vaikka kuorineen päivineen.

• Hiihtotiina
        yksi "yli-ihmisistä" kirjoitti:

:D Väitätkö tosissasi, että vain yli-ihminen pystyy olemaan käyttämättä dopingia? Siis oikeasti? Täytyykö sinunkin ruokakaupassa aina pinnistellä, ettet vain työntäisi banaaniterttuja takin sisään? Parin euron hedelmävarkaus rahapulassa ja hetkittäisessä hedelmän himossa voisikin olla inhimillinen erehdys ja puolusteltavissa kylähulluudella, mutta dopingin käytöllä saadut hyödyt ovat pelkästään rahassa mitattuna kymmeniä ellei satoja tuhansia euroja.

Harmi vain, että voiton himon hedelmiä ei voi korjata lähikaupasta. Silloin nämä virpikuitusetkin saisivat puolestani ahmia niitä nälkäänsä vaikka kuorineen päivineen.

Ilman dopingia pystyy urheilemaan varsinkin jos menestyksestä ei ole väliä. Salt Lakeen 2002 asti hiihdossa epotettiin ihan samalla lailla kuin pyöräilyssä, tästähän on olemassa ihan virallinen tutkimus. Kaiken sattuessa kohdalleen puhdaskin urheilija saattoi pärjätä, mutta arvokisamenestys oli kyllä kiven takana ilman aineita.

• tietämättömyyteni

Sori kun olen tietämätön, koska olen vasta äskettäin alkanut lukemaan tätä palstaa. Tämä Kuitunen, onko tämä Kuitunen kirjoitellut tänne jotakin törkeyksiä eikä sitten edes suostu pyytämään anteeksi? Kuulin jostakin, että tällä palstalla jotkut reppanat purkaa omaa mitättömyyttään solvaamalla muita. Kyllä pitäis Kuitusen pyytää anteeksi, jos on kerran on sopimattomia kirjoitellut. No, onneksi minun kimppuun se ei ole käynyt, mutta kertokaa nyt mulle tarkemmin te joita se on loukannut, että pääsen minäkin jyvälle sen kauheuksista.

• A-vara
        tietämättömyyteni kirjoitti:

Sori kun olen tietämätön, koska olen vasta äskettäin alkanut lukemaan tätä palstaa. Tämä Kuitunen, onko tämä Kuitunen kirjoitellut tänne jotakin törkeyksiä eikä sitten edes suostu pyytämään anteeksi? Kuulin jostakin, että tällä palstalla jotkut reppanat purkaa omaa mitättömyyttään solvaamalla muita. Kyllä pitäis Kuitusen pyytää anteeksi, jos on kerran on sopimattomia kirjoitellut. No, onneksi minun kimppuun se ei ole käynyt, mutta kertokaa nyt mulle tarkemmin te joita se on loukannut, että pääsen minäkin jyvälle sen kauheuksista.

Saat anteeksi. Ehkä puhtaan urheilun kärpänen puraisee joskus sinuakin.

• anna_:_

Ihanaa olla jonkun kanssa samaa mieltä. Yleensä ensiksi pyydetään anteeksi.
        Minä en anna anteeksi Virpille ennen kuin hän itse tunnustaa tehneensä väärin, se on myös syy miksi minä en pidä Kuitusesta ollenkaan, ei myönnä tehneensä jotain väärin tai ollessaan huonompi jonakin kisapäivänä esim Aikulle.

Mutta siinäpä miettimistä meille kullekin. :)

• anna_:_
        Hiihtotiina kirjoitti:

Kaikki ovat erehtyväisiä, mutta mielestäni rehellisyyden tunnistaa siinäkin vaiheessa, kun myöntää käyttäneensä.

• jos se tekisi paluun ja voittaisi muutaman arvokisamitalin? Enpä usko. Senkin tekopyhä paska.

Tämä anteeksiantamattomuus ja inho ja raivo Kuitusta ja muita douppareita kohtaan on täysin sallittua. Miettikääpä mitä vahinkoa ne aiheuttivat hiihdolle.

Miettikääpä huviksenne, miksi Suomesta ei tule sellaisia superjunioreita kuten esimerkiksi Norjasta (Petter Northug -86, Anders Glørsen -86, Astrid Jacobsen -87, Therese Johaug -88, Marthe Kristoffersen -89) ja Ruotsista (Charlotte Kalla -87, Marcus Hellner -85, Anna Hanson -86).

Ette varmaan tiedä, mitä Lahden dopingskandaalin takia tuolla nuorten (ja vähän vanhempienkin) valmennuskuvioissa tapahtui?
      Sponsorit hiihdolta ja hiihtäjiltä katosi, leiritykset jäi rahanpuutteessa väliin jne.
      Alettiin laajasti painottamaan nuorille hiihtäjille opiskelun tärkeyttä. Ettei hiihtämiseellä elä, vaan on hankittava hyvä ammatti (vieläpä korkeakoulutasoinen). Miettikääpä, montako suomalaista nuorten arvokisakävijää ja -menestyjää on hukattu opiskelun tärkeän maailman syövereihin? Tai sitten siinä, että on suppeakatseisesti panostettu vain tiettyihin yksilöihin muttei ole satsattu laajaan materiaaliin kuten juuri naapurimaissamme tehdään ja on aina tehty.

Kaikki nämä syyt kumpuaa Lahden dopingskandaalista.

• Hiihdonohj...

Suomessa harjoiteltiin-harjoitellaan vain liian vähän.
        Esim Northug 920h Kalla 720h Kovalzyk 1200h.
        Meillä vain hiihdätetään kersoja huippuvehkeillä harjoituksissakin puhumattakaan kilpailuista, paapotaan ja opetetaan liian helpolle.

• hhgöi+¨90
        Hiihdonohj... kirjoitti:

Suomessa harjoiteltiin-harjoitellaan vain liian vähän.
        Esim Northug 920h Kalla 720h Kovalzyk 1200h.
        Meillä vain hiihdätetään kersoja huippuvehkeillä harjoituksissakin puhumattakaan kilpailuista, paapotaan ja opetetaan liian helpolle.

Kyllä tuo on amatöörimäistä puhetta,että joka treenaa eniten pärjäis muka.Keho ei kestä hirveitä määriä ,on yksilöllista.

• HemoHessu

Todellakin asiapitoista tekstiä.

Yhdyn tuohon täydellisesti. Hiihtoniilot eivät halua käsittää sitä miten Lahden Doping skandaali aiheutti suomen hiihdolle 1 sukupolven mustan aukon. He vaan hehkuttavat kuinka kova ja puhdas urheilija heidän Sankari Virpinsä on. Sillä ei ole edes mitään merkitystä onko Virpi nykyään puhdas, vahinko on jo sattunut.

• hhgöi+¨90 kirjoitti:

Kyllä tuo on amatöörimäistä puhetta,että joka treenaa eniten pärjäis muka.Keho ei kestä hirveitä määriä ,on yksilöllista.

Että useimmat suomalaiset kilpahiihtäjät (käytännössä lähes kaikki)harjoittelevat liian vähän ja liian helpoissa maastoissa. Kaikki nämä vaikuttaa.

• täälläkin
        HemoHessu kirjoitti:

Todellakin asiapitoista tekstiä.

Yhdyn tuohon täydellisesti. Hiihtoniilot eivät halua käsittää sitä miten Lahden Doping skandaali aiheutti suomen hiihdolle 1 sukupolven mustan aukon. He vaan hehkuttavat kuinka kova ja puhdas urheilija heidän Sankari Virpinsä on. Sillä ei ole edes mitään merkitystä onko Virpi nykyään puhdas, vahinko on jo sattunut.

Ai sä olet alkanut täälläkin pitämään mekkalaa.

Minkäs me sille mahdamme, että et pidä yhdestä henkilöstä. Kannattaa se apu hakea jostain muualta kun täällä palstalla monkuamisella. Jos yksi ihminen pistää pasmasi noin sekaisin, niin ammattiapu voisi olla ihan kova juttu. Laita harkintaan.

• HemoHessu
        täälläkin kirjoitti:

Ai sä olet alkanut täälläkin pitämään mekkalaa.

Minkäs me sille mahdamme, että et pidä yhdestä henkilöstä. Kannattaa se apu hakea jostain muualta kun täällä palstalla monkuamisella. Jos yksi ihminen pistää pasmasi noin sekaisin, niin ammattiapu voisi olla ihan kova juttu. Laita harkintaan.

Mitä sä oikeen skitsoot?

varo ettei verenpaine nouse liian korkealle.

On se harmi että toiset ei ymmärrä, mitä Lahden Doping juttu aiheutti Suomen maineelle hiihtomaana.

• Nimetön

joo tota noin..mielipiteistähän ei voi kiistellä.. mut eka se lahden doping juttu.. siitähän ei kukaan tykänny ja se tulee vieläkin mieleen.. ja sit toiseks, kyl varmaan moni arvostaa suomalaisia naishiihtäjiä, ne tekee aika paljon uransa eteen..mut MUISTAKAA! virpin alkutalven kisat jäi väliin flunssan takii ja myös se, et sen selkä ei oo kunnossa!

• Hiihdonohj...

Mukava päästä näkeen näitä Suomi-neitoja ihan livenä, pitkästä aikaa.
        Miten pärjää Musti ja Ville kotirintaman hyökkääjille, uskon että mitalleja viedään heiltä.
        Nähärähän siälä!

• tauno-pauno
        Hiihdonohj... kirjoitti:

Mukava päästä näkeen näitä Suomi-neitoja ihan livenä, pitkästä aikaa.
        Miten pärjää Musti ja Ville kotirintaman hyökkääjille, uskon että mitalleja viedään heiltä.
        Nähärähän siälä!

..Suomi-NEITOJA: Musti ja Ville. HAHAHAHH!!! :D:D Hauskaa on!

• pwefbquf

Olen erimieltä. Pidän ihmisistä, jotka myöntävät tehneensä väärin vaikka olisivatkin tehneet mitä tahansa. Ihmiset ovat erehtyväisiä,me kaikki.
      Minulla ei ole mtn väliä meneestyykö joku vai ei. Idolini on Marit Björgen ja hänestä jauhetaan sitä ja tätä, en välitä. Minulle hän on todella arvokas ihminen, hän näyttää tunteensa avoimesti.Kivahan se on jos oma suosikki pärjää mutta itse haluaisin tukea huonoinakin hetkinä.Tyypillistä,että suosikki on vain se,joka pärjää.

Ja vielä,hiihdän itsekin ja hyviä suorituksia on tullut.Olen vasta hopeasompa -ikäinen enkä halua pitää esikuvanani sellaista,joka ei myönnä tehneensä väärin. Rehellisyys ja luotettavuus ovat tärkeitä piirteitä ihmisessä! :D

• Patuuuu

Eikö ensin PYYDETÄ anteeksi ennen kuin annetaan?? Tietääkseni Virpi EI ole pyytänyt? Kertokaa heti jos olen väärässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      269
      2262
    2. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      83
      1001
    3. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      53
      964
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      107
      944
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      81
      911
    6. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      42
      854
    7. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      21
      838
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      736
    9. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      299
      684
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      677
    Aihe