mikä on paras...

satellite....

mikä on omasta mielestäsi paras lumilauta merkki?

19

8674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ec-ci

      mun lauta on ainakin nid chill.. Ihan huippu lauta ja hyvin terävät kantit.

      • asedeehahjejej

        Ehkä Burton tai Flow


    • moi moi

      mikä on paras lumilauta

    • tietäjäsetä

      burton cruzer ihan huippu

    • Old koulukunta

      Burton on tietysti suurin ja kaunein, mutta toinen mitä ainakin itse kaipailisin suomalaisiin kauppoihin enemmän, on legendaarinen Sims, joka oli kova sana lajin alkuaikoina 1980-90 luvuilla. Tom Sims oli ensimmäinen, joka laittoi lautoihinsa teräskantit, joten on siinä mielessä lajin uranuurtajia mm. Jake Burtonin kanssa.

      Toinen mitä kaipaan lisää, on Flow:n tyyppiset takaa ladattavat tai muulla yksinkertaisella step-in periaatteella toimivat siteet. Tässä iässä ei enää kiinnosta istua persiillään lumessa puolta päivästä siteitä räpläämässä.

      • Tasumasu

        Burton on maailman paras!!!


    • NITROO

      Nitro. Varsinkin nämä uudet mallit on hyvinki kestäviä railkiller kanttien takia (kestää kuulemma 200 prosenttia enemmä)

    • 11Juu11

      Paras lumilauta on tietenkin sellainen jossa on koulukiusaajia / vihamiehiä pilkkaavia tekstejä=D

    • jokkeboyy

      k2 ftw

    • LautaJumala69

      Itse aloittelin salomonin laudalla se toimi ihan hyvin aluksi mutta temppuiluun suosittelen jotain muuta oma salomon poikkesi noin vuoden käytön jälkeen

      Sen jälkeen ostin Nitro ja se on toiminut loistavasti jo 3kausi menossa samalla lätyllä ainoastaan siteet on vaihdettu!

    • sakkeOulusta

      Sen sanon että Crazy Creek laudat ova vähän niin kuin prisman house vaatetuotteet huono mutta halpa. :) Tässä muutamia hyviä lautamerkkejä. K2, Burton, Flow, Hammer, Nitro, Salomon, Forum.

      • JokuIhminen3

        Nuo ylhäällä mainitut. K2, Burton, Salomon, Hammer. Ja muut ovat melkein jopa ammatttilaisten lautoja.


      • Vg62

        Ite oon laskenu Burtonilla Ja Hammerilla molemmat ihan huippulautoja.


    • Lumilautailia

      Burton , Hammer, Nitro, Salomon, Flow, Forum, K2

    • Anonyymi

      No nitro ripper

    • Anonyymi

      Minkälainen merkki on Aperture?
      Itselle täysin tuntematon.

    • Anonyymi

      Onko bataleon minkälainen? Onko parketille hyvä merkki vai pelkästään normi laskuihin?

      • Anonyymi

        Bataleon tekee hyviä lautoja.

        Onko lauta hyvä parkkiin, rinteeseen vai offareille riippuu täysin lautatyypistä.

        Onko lauta: directional, tapered, twini jne
        Rocker, camber, hybrid camber, 3d jne
        Mikä flex jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bataleon tekee hyviä lautoja.

        Onko lauta hyvä parkkiin, rinteeseen vai offareille riippuu täysin lautatyypistä.

        Onko lauta: directional, tapered, twini jne
        Rocker, camber, hybrid camber, 3d jne
        Mikä flex jne

        Siteillä ja kengillä myös suuri merkitys laskemiseen ja niitäkin on erin tyyppisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1589
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1196
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1072
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      888
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      797
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 64
      711
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      634
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe