mikä on paras...

satellite....

mikä on omasta mielestäsi paras lumilauta merkki?

14

788

Vastaukset

• mun lauta on ainakin nid chill.. Ihan huippu lauta ja hyvin terävät kantit.

• Ehkä Burton tai Flow

• mikä on paras lumilauta

• burton cruzer ihan huippu

• Burton on tietysti suurin ja kaunein, mutta toinen mitä ainakin itse kaipailisin suomalaisiin kauppoihin enemmän, on legendaarinen Sims, joka oli kova sana lajin alkuaikoina 1980-90 luvuilla. Tom Sims oli ensimmäinen, joka laittoi lautoihinsa teräskantit, joten on siinä mielessä lajin uranuurtajia mm. Jake Burtonin kanssa.

Toinen mitä kaipaan lisää, on Flow:n tyyppiset takaa ladattavat tai muulla yksinkertaisella step-in periaatteella toimivat siteet. Tässä iässä ei enää kiinnosta istua persiillään lumessa puolta päivästä siteitä räpläämässä.

• Burton on maailman paras!!!

• Nitro. Varsinkin nämä uudet mallit on hyvinki kestäviä railkiller kanttien takia (kestää kuulemma 200 prosenttia enemmä)

• Paras lumilauta on tietenkin sellainen jossa on koulukiusaajia / vihamiehiä pilkkaavia tekstejä=D

• k2 ftw

• Itse aloittelin salomonin laudalla se toimi ihan hyvin aluksi mutta temppuiluun suosittelen jotain muuta oma salomon poikkesi noin vuoden käytön jälkeen

Sen jälkeen ostin Nitro ja se on toiminut loistavasti jo 3kausi menossa samalla lätyllä ainoastaan siteet on vaihdettu!

• Sen sanon että Crazy Creek laudat ova vähän niin kuin prisman house vaatetuotteet huono mutta halpa. :) Tässä muutamia hyviä lautamerkkejä. K2, Burton, Flow, Hammer, Nitro, Salomon, Forum.

• Nuo ylhäällä mainitut. K2, Burton, Salomon, Hammer. Ja muut ovat melkein jopa ammatttilaisten lautoja.

• Ite oon laskenu Burtonilla Ja Hammerilla molemmat ihan huippulautoja.

• Burton , Hammer, Nitro, Salomon, Flow, Forum, K2

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Iranilainen kansanedustaja lupaa 3 miljoonan dollarin palkkion

Trumpin tappajalle. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/cfa37fd0-332c-4304-8dc6-3f7024244907
    Maailman menoa
    85
    3457
  2. Luisteluvalmentaja Mirjami Penttinen

Valmentaa nuoria kannustavasti ja tasa-arvoisesti.
    15
    1572
  3. MURHA hämeenlinnassa

Keskustassa, maanantain ja tiistain välisenä yönä??!! Kertokaa heti lisää........
    Hämeenlinna
    55
    1073