mikä on paras...

satellite....

mikä on omasta mielestäsi paras lumilauta merkki?

19

8675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ec-ci

      mun lauta on ainakin nid chill.. Ihan huippu lauta ja hyvin terävät kantit.

      • asedeehahjejej

        Ehkä Burton tai Flow


    • moi moi

      mikä on paras lumilauta

    • tietäjäsetä

      burton cruzer ihan huippu

    • Old koulukunta

      Burton on tietysti suurin ja kaunein, mutta toinen mitä ainakin itse kaipailisin suomalaisiin kauppoihin enemmän, on legendaarinen Sims, joka oli kova sana lajin alkuaikoina 1980-90 luvuilla. Tom Sims oli ensimmäinen, joka laittoi lautoihinsa teräskantit, joten on siinä mielessä lajin uranuurtajia mm. Jake Burtonin kanssa.

      Toinen mitä kaipaan lisää, on Flow:n tyyppiset takaa ladattavat tai muulla yksinkertaisella step-in periaatteella toimivat siteet. Tässä iässä ei enää kiinnosta istua persiillään lumessa puolta päivästä siteitä räpläämässä.

      • Tasumasu

        Burton on maailman paras!!!


    • NITROO

      Nitro. Varsinkin nämä uudet mallit on hyvinki kestäviä railkiller kanttien takia (kestää kuulemma 200 prosenttia enemmä)

    • 11Juu11

      Paras lumilauta on tietenkin sellainen jossa on koulukiusaajia / vihamiehiä pilkkaavia tekstejä=D

    • jokkeboyy

      k2 ftw

    • LautaJumala69

      Itse aloittelin salomonin laudalla se toimi ihan hyvin aluksi mutta temppuiluun suosittelen jotain muuta oma salomon poikkesi noin vuoden käytön jälkeen

      Sen jälkeen ostin Nitro ja se on toiminut loistavasti jo 3kausi menossa samalla lätyllä ainoastaan siteet on vaihdettu!

    • sakkeOulusta

      Sen sanon että Crazy Creek laudat ova vähän niin kuin prisman house vaatetuotteet huono mutta halpa. :) Tässä muutamia hyviä lautamerkkejä. K2, Burton, Flow, Hammer, Nitro, Salomon, Forum.

      • JokuIhminen3

        Nuo ylhäällä mainitut. K2, Burton, Salomon, Hammer. Ja muut ovat melkein jopa ammatttilaisten lautoja.


      • Vg62

        Ite oon laskenu Burtonilla Ja Hammerilla molemmat ihan huippulautoja.


    • Lumilautailia

      Burton , Hammer, Nitro, Salomon, Flow, Forum, K2

    • Anonyymi

      No nitro ripper

    • Anonyymi

      Minkälainen merkki on Aperture?
      Itselle täysin tuntematon.

    • Anonyymi

      Onko bataleon minkälainen? Onko parketille hyvä merkki vai pelkästään normi laskuihin?

      • Anonyymi

        Bataleon tekee hyviä lautoja.

        Onko lauta hyvä parkkiin, rinteeseen vai offareille riippuu täysin lautatyypistä.

        Onko lauta: directional, tapered, twini jne
        Rocker, camber, hybrid camber, 3d jne
        Mikä flex jne


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Bataleon tekee hyviä lautoja.

        Onko lauta hyvä parkkiin, rinteeseen vai offareille riippuu täysin lautatyypistä.

        Onko lauta: directional, tapered, twini jne
        Rocker, camber, hybrid camber, 3d jne
        Mikä flex jne

        Siteillä ja kengillä myös suuri merkitys laskemiseen ja niitäkin on erin tyyppisiä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      134
      1383
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      103
      1085
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      842
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      614
    Aihe