KOULU KIUSATTU 9 VUOTTA
Saavun kouluun joka päivä.Minua odottaa siellä ne pojat ja tytöt joita en odottanut!
Samaa pilkkaamista päivästä toiseen.
Kukaan ei voi ymmärtää minua miltä se tuntuu =( arvet jää noista ihmisistä,sydämeni haljennut on.
"kuka minua suojelisi?"
kyyneleet ei minua auta eikä huudot,arvet aukeaa heti kun muistan mitä ne päivät oli.
En luota keneenkään nuoreen ihmiseen koska olen saanut katsella niitä kusipäitä 9 vuotta.
Elvis presley auttaa kun kuuntelee ja tulee hyvä olo.Olisi ollut mukava tavata hänet hän oli hieno ja hyvä mies eikä koskaan rehvastellut eikä alkanut esittää mitään elvis presley muisti aina mistä oli tullut ja otti muut ihmiset huomioon.God Bless
http://www.youtube.com/watch?v=DCAjcA0zsSQ
koulu kiusattu 9 vuotta
4
304
Vastaukset
- Koulukiusaus on hyvin yleistä
minuakin on kiusattu.
Yhden kerran kun kunnolla lyö takaisin vaikkei lopulta sitten tappelussa pärjäisikään saavuttaa riittävän kunnioituksen ja kiusaaminen loppuu. - ...
Minäkin olin koulukiusattu, tosin vähemmän aikaa, mutta vaikeaa se oli
Minäkin kuuntelin Elvistä, koska se auttaa, kuuntelin toki aikaisemminkin ihan nuoresta lähtien
Muista, että ne koulukiusaajat on pelkkiä persehomoja, ja tsemppiä
Elvis King ELÄÄ! - -90
Minua ei ole kummemin kiusattu, mutta vaikean lapsuuden/nuoruuden olen elänyt ja edelleen jatkuu.
Lastenkodista sijaisperheeseen(onneksi).
Rankkaa on ollut. Mutta Elviksen musiikki ja persoona on auttanut eteenpäin.
Jopa veljen kuoleman aikoihin tuskaa helpotti Elviksen mahtavat biisit. - on on
elvis presley on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882