Mulla menkat 4 päivää myöhässä, tein raskaustestin kun olivat 2 päivää myöhässä. Negaa näytti, mut huvikseen vilkaisin testiä eilen ja siihen oli ilmestynyt toinenkin ohut viiva! Voiko negatiivinen tulos muuttua vääräksi positiiviseksi ajan kuluessa? Yritetty ollaan puolisen vuotta. Painoa ois tarkoitus saada pois, jos en oo raskaana. Kysymys kuuluukin, että onko mahdolliselle sikiölle jo haitallista kun syön vähän??
raskausepäily
7
1336
Vastaukset
- uudelleen
Itselläni kävi juuri noin viimeksi kun raskaaksi tulin. Testiviiva ilmestyi vasta monen tunnin päästä ja positiivista se minun tapauksessani tarkoitti. Mitä testiä käytät? Nyt kun yritän tässä uudelleen, olen säilönyt noita testejä ja katsellut päivää myöhemmin ja mihinkään ei ole sitä viivaa tullut. Itse ainakin luotan että viivaa ei synny jos reaktiotakaan ei synny. Tee testi uudelleen muutaman päivän päästä aamu virtsasta.
Suoranaista laihduttamista ei kannata raskauden aikana tehdä. Liikkuu vain paljon ja monipuolisesti ja pyrkii vaikka siihen ettei kiloja tulisi raskauden aikana. Näin lääkäri myös minua ohjeisti. Ja sain 1800kalorin ravintoohjelman raskaana oleville. Jos olet raskaana, pyydä aikaa neuvolaan ja keskustele siellä.- käytin
Apteekin omaa raskaustestiä. Ajattelin testata uudelleen keskiviikkona, silloin menkat viikon myöhässä, jos nyt maltan sinne asti!
- on sitä
mitä kuuluukin, eli elämäntapojen muuttamista terveemmiksi, niin siitä ei ole kuin hyötyä sinulle ja lapselle!! Minkäänlainen paastoaminen ei kuitenkaan kannata, missään mielessä, jos tavoitteena on pysyvä painonkevennys.
- vielä..
Minulla aika tiukka kuuri menossa, kun kevätpuoleen ollaan reissuun lähdössä. Mutta jos oon raskaana niin sitten on tietysti eri asia! Mutta tarkoitin että onko vielä näin alussa haittaa mahd. lapselle laihdutuksesta ennen kuin testaan uudelleen??Menkat on nyt 4-5 päivää myöhässä.
- toiveilija
vielä.. kirjoitti:
Minulla aika tiukka kuuri menossa, kun kevätpuoleen ollaan reissuun lähdössä. Mutta jos oon raskaana niin sitten on tietysti eri asia! Mutta tarkoitin että onko vielä näin alussa haittaa mahd. lapselle laihdutuksesta ennen kuin testaan uudelleen??Menkat on nyt 4-5 päivää myöhässä.
... myöhässä myös just tuon laihduttamisenkin takia, jos kerta kuten itse sanoit, olet rankalla dietillä...
- serki
eikös siellä raskaustestin ohjeissakin sanota että älä katso tulosta enää 10 minsan pääst et sen jälkeen se on täysin epäluotettava.
- Anonyymi
Auttakaa
oon 15v tyttö ja mietittyttää raskaus
tilanne oli semmone et voiks sormen kautta jos emättimeen on menny siemennestettä sen jälkeen kun se on vaa pyyhitty kädestä?
nii onko raskaus maholline?
tapauksesta on aikaa reilu 4kk ja mitään ei oo ollu tähä mennes ja kuukautiset ollu normaalisti mut silti mietityttää
raskaustestiä en oikee uskalla ostaa koska oon nii nuori ja tuntuu et ne vaa kattoo kieroo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387775Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812