Ostin educa merkkisen palapelin lelukaupasta, ja
olin varsin tyytyväinen sen laatun, kunnes pääsin loppusuoralle asti. Luulin hukanneeni yhden palasen, mutta palapelin valmistuttua kävi ilmi että palasia oli kyllä oikea määrä (1000), mutta yksi paloista oli väärä eikä kuulunut mihinkään! niinpä minulla on nyt ammottava kolo muuten hienon palapelin keskellä ja yksi ylimääräinen joutopala..
Educa-palapelit pers...
3
2791
Vastaukset
- palapelintekijä
Mikä aihe? Educalla on muutamia palapelejä joissa palat tosiaan menee minne sattuu ja näyttää vielä kuuluvan sinne vaikkei oikeasti kuuluisikaan joten voisiko joku pala vain olla väärässä paikassa ja se ylimääräinen pala kuuluisikin sen paikalla ja se joku pala siihen missä on nyt se kolo?
- Palapelipauliina
Sinulla voi olla sama vika kuin minulla oli otsikossa mainitulla merkillä eli luulin myös, että viimeinen pala olisi "väärä pala". Kävi kuitenkin ilmi, että paloissa oli niin pieniä eroja, että olin asentanut yhden palan väärään paikkaan ja tämä irtonainen pala kuului sen väärän palan paikalle. Löysin virheen pienen etsimisen jälkeen ja lopulta palapeli oli valmis. Mutta en aio ko. merkkiä enää koskaan ostaa tämän kokoomiskokemuksen jälkeen.
- emmae
Palapelipauliina kirjoitti:
Sinulla voi olla sama vika kuin minulla oli otsikossa mainitulla merkillä eli luulin myös, että viimeinen pala olisi "väärä pala". Kävi kuitenkin ilmi, että paloissa oli niin pieniä eroja, että olin asentanut yhden palan väärään paikkaan ja tämä irtonainen pala kuului sen väärän palan paikalle. Löysin virheen pienen etsimisen jälkeen ja lopulta palapeli oli valmis. Mutta en aio ko. merkkiä enää koskaan ostaa tämän kokoomiskokemuksen jälkeen.
kyllä siitä todellakin puuttuu yksi pala, koska tämän puuttuvan palan tulisi olla valkoinen ja ylimääräinen pala on sininen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924