Dylan ja Damien

miltä kuulostelee

Saimme kaksospojat, ollaan ajateltu nimiksi Dylan ja Damien. Halutaan englantilaiset nimet, koska me muutetaan sinne kesällä. Onko nuo nimet liian vaikeat lausua täällä Suomessa? Saa ehdottaa lisää nimiä, mutta sellaisia jotka eivät ole noita perussuomalaisia. Myös toisia nimiä saa ehdottaa. Kiitos:)

13

2313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä jätä..

ai kun muutatte Englantiin niin pitää ottaa englantilaiset nimet lapsille? Sori nyt vaan mutta en ymmärrä ollenkaan. Asun itse ulkomailla enkä todellakaan sen takia antaisi lapselle täkäläistä nimeä. Ja nuo sun ehdottamat oli joka tapauksessa perseestä. Miksi et voi antaa suomalaisia nimiä jos lapset ovat suomalaisia??

• aina ollut

paholaisen nimi!
        Juu,anna tavalliset suomalaiset nimet vaan,eikös
        Ari ja Jari kävis?
        Sellaiset helposti lausuttavat...Ake ja Make

• Jilla

Nämä kaikki sopivat mielestäni suomalaiseenkin suuhun:

Aaron
      Alexander
      Alvar
      Amos
      August
      Benjamin
      Casimir
      Christian
      Daniel
      Elmer
      Emil
      Glen
      Henry
      Hugo
      Jaron
      Jason
      Jasper
      Jere
      Jerry
      Jesse
      Jim
      Jimi
      Joel
      Julian
      Julius
      Leo
      Leon
      Leonard
      Lucas
      Magnus
      Marcus
      Marius
      Martin
      Max
      Milo
      Morris
      Neo
      Nikolas
      Oliver
      Oscar
      Otto
      Patrick
      Peter
      Ralf
      Robert
      Robin
      Sam
      Samuel
      Sebastian
      Thomas
      Tim
      Titus
      Tom
      Tony

• eka kirjottaja

poikien isä englantilainen..

• JereLaurila

Tuossa on mun nimi (Jere)

• Englannissa

...mutta täällä Suomessa nimet ei sitten toimikaan. Kehottaisin harkitsemaan jotain muita kansainvälisiä nimiä. Damien nimi olisi muuten kaunis ellei siitä tulisi mieleen demon eli paholainen.

• Omen I-III

Saatana tuosta Damienista minullekin tulee mieleen. Lähinnä siksi, että on tullut muutamaan kertaan nähtyä Omen-elokuvat (suom. Ennustus). En pidä sitä muutenkaan kovin kauniina nimenä.

Noista nimistä kumpikaan ei myöskään toimi oikein Suomessa ja suomalaisessa suussa. Daniel toimisi.

• Liisa-Maria

mitä kaikkea nimistä voikaan tulla ihmisten mieleen!

Damien on muunnos nimestä Damianos. Pyhät Kosmas ja Damianos olivat kristityt lääkäriveljekset, jotka kärsivät marttyyrikuoleman vuonna 284.

• jummss
        Liisa-Maria kirjoitti:

mitä kaikkea nimistä voikaan tulla ihmisten mieleen!

Damien on muunnos nimestä Damianos. Pyhät Kosmas ja Damianos olivat kristityt lääkäriveljekset, jotka kärsivät marttyyrikuoleman vuonna 284.

minä mietin juuri samaa kun näihin viesteihin törmäsin, kyllä pitää ihmisillä olla vilkas mielikuvitus kun pitää ruveta nimiä väänteleen kaiken maailman paholaisiksi!!!
        huhhuh

• Kukkakimppu I

Jos aiotte asettua Englantiin pysyvästi asumaan ja varsinkin jos kotikielenne tulee olemaan englanti, toimivat Dylan ja Damien ensimmäisinä niminä paremmin kuin suomenkieliset nimet. Minusta ne ovat hienot nimet.
      Hiukan samaa sarjaa olisivat esim. Donovan ja Duncan.
      Toiseksi nimeksi voisitte valita jonkin suomalaisen nimen muistuttamaan poikia heidän suomalaisista juuristaan.

• gbtgbhtght

kannattaa kuitenkin aina miettiä sitä, ettei lapsista tulisi kiusattuja nyt ainakaan nimen takia...

• kuulostaa

mun mielestä hyvät nimet, etenki damien. mulle syntyy toukokuussa luultavasti poika ja oon myöski miettiny tota damien-nimeä. totta et siitä tulee "paholainen" mieleen, mut mun mielestä just hyvä :) on jotenki mahtipontinen ja vahva nimi jos näin voitais sanoa...

• nimestä dylan

itse olen nimeltäni dylan ja hyvinhän se ääntäminen on ihmisiltä sujunut: kaikki lausuvat kirjoitusasun mukaisesti, kuten on tarkoituskin.

damien on varmasti vaikeampi tapaus, luulen että suomessa tulette kuulemaan sekä "damienia" että "deimienia."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      23
      2742
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2302
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2180
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1792
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1652
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1586
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      294
      1470
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1409
    Aihe