Dylan ja Damien

miltä kuulostelee

Saimme kaksospojat, ollaan ajateltu nimiksi Dylan ja Damien. Halutaan englantilaiset nimet, koska me muutetaan sinne kesällä. Onko nuo nimet liian vaikeat lausua täällä Suomessa? Saa ehdottaa lisää nimiä, mutta sellaisia jotka eivät ole noita perussuomalaisia. Myös toisia nimiä saa ehdottaa. Kiitos:)

13

2128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä jätä..

      ai kun muutatte Englantiin niin pitää ottaa englantilaiset nimet lapsille? Sori nyt vaan mutta en ymmärrä ollenkaan. Asun itse ulkomailla enkä todellakaan sen takia antaisi lapselle täkäläistä nimeä. Ja nuo sun ehdottamat oli joka tapauksessa perseestä. Miksi et voi antaa suomalaisia nimiä jos lapset ovat suomalaisia??

      • aina ollut

        paholaisen nimi!
        Juu,anna tavalliset suomalaiset nimet vaan,eikös
        Ari ja Jari kävis?
        Sellaiset helposti lausuttavat...Ake ja Make


    • Jilla

      Nämä kaikki sopivat mielestäni suomalaiseenkin suuhun:

      Aaron
      Alexander
      Alvar
      Amos
      August
      Benjamin
      Casimir
      Christian
      Daniel
      Elmer
      Emil
      Glen
      Henry
      Hugo
      Jaron
      Jason
      Jasper
      Jere
      Jerry
      Jesse
      Jim
      Jimi
      Joel
      Julian
      Julius
      Leo
      Leon
      Leonard
      Lucas
      Magnus
      Marcus
      Marius
      Martin
      Max
      Milo
      Morris
      Neo
      Nikolas
      Oliver
      Oscar
      Otto
      Patrick
      Peter
      Ralf
      Robert
      Robin
      Sam
      Samuel
      Sebastian
      Thomas
      Tim
      Titus
      Tom
      Tony

      • eka kirjottaja

        poikien isä englantilainen..


      • JereLaurila

        Tuossa on mun nimi (Jere)


    • Englannissa

      ...mutta täällä Suomessa nimet ei sitten toimikaan. Kehottaisin harkitsemaan jotain muita kansainvälisiä nimiä. Damien nimi olisi muuten kaunis ellei siitä tulisi mieleen demon eli paholainen.

    • Omen I-III

      Saatana tuosta Damienista minullekin tulee mieleen. Lähinnä siksi, että on tullut muutamaan kertaan nähtyä Omen-elokuvat (suom. Ennustus). En pidä sitä muutenkaan kovin kauniina nimenä.

      Noista nimistä kumpikaan ei myöskään toimi oikein Suomessa ja suomalaisessa suussa. Daniel toimisi.

      • Liisa-Maria

        mitä kaikkea nimistä voikaan tulla ihmisten mieleen!

        Damien on muunnos nimestä Damianos. Pyhät Kosmas ja Damianos olivat kristityt lääkäriveljekset, jotka kärsivät marttyyrikuoleman vuonna 284.


      • jummss
        Liisa-Maria kirjoitti:

        mitä kaikkea nimistä voikaan tulla ihmisten mieleen!

        Damien on muunnos nimestä Damianos. Pyhät Kosmas ja Damianos olivat kristityt lääkäriveljekset, jotka kärsivät marttyyrikuoleman vuonna 284.

        minä mietin juuri samaa kun näihin viesteihin törmäsin, kyllä pitää ihmisillä olla vilkas mielikuvitus kun pitää ruveta nimiä väänteleen kaiken maailman paholaisiksi!!!
        huhhuh


    • Kukkakimppu I

      Jos aiotte asettua Englantiin pysyvästi asumaan ja varsinkin jos kotikielenne tulee olemaan englanti, toimivat Dylan ja Damien ensimmäisinä niminä paremmin kuin suomenkieliset nimet. Minusta ne ovat hienot nimet.
      Hiukan samaa sarjaa olisivat esim. Donovan ja Duncan.
      Toiseksi nimeksi voisitte valita jonkin suomalaisen nimen muistuttamaan poikia heidän suomalaisista juuristaan.

      • gbtgbhtght

        kannattaa kuitenkin aina miettiä sitä, ettei lapsista tulisi kiusattuja nyt ainakaan nimen takia...


    • kuulostaa

      mun mielestä hyvät nimet, etenki damien. mulle syntyy toukokuussa luultavasti poika ja oon myöski miettiny tota damien-nimeä. totta et siitä tulee "paholainen" mieleen, mut mun mielestä just hyvä :) on jotenki mahtipontinen ja vahva nimi jos näin voitais sanoa...

    • nimestä dylan

      itse olen nimeltäni dylan ja hyvinhän se ääntäminen on ihmisiltä sujunut: kaikki lausuvat kirjoitusasun mukaisesti, kuten on tarkoituskin.

      damien on varmasti vaikeampi tapaus, luulen että suomessa tulette kuulemaan sekä "damienia" että "deimienia."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe