Joo, jos jollain olis myynnissä niin voisin ostaa. Pistäkää sähköpostiosote niin laitan viestiä.
Ostetaan nyrkkirauta
11
1829
Vastaukset
- Mulla myytävänä
Laitapa meiliä osoitteeseen [email protected]
- nyrkkiraudalla tekisit
Koulussa opet vois takavarikoida sen rehtorin kaappiin.
- jobbari
mulla olis 70 euroa kappale miten saan yhteyden suhun?
- poju112
30 euroo ? ? : )
- jeesus3
poju112 kirjoitti:
30 euroo ? ? : )
10€
- juippi osaa
jeesus3 kirjoitti:
10€
okei, saat vitosella. soittele 040077009811/kake
- giljotiini
Olisin myös kiinnostunut ostamaan. Tai jos joku tietää missä on myynnissä niin linkkiä.
- etsikää alempaa
Tästä keskustelupalstalta jostain aiemmasta jutusta löytyy linkki erääseen englantilaiseen firmaan josta nyrkkirautoja on tilattavissa.
- NicoBellic
[email protected]
Musta nyrkkirauta 50e, ei tinkivaraa. Jos hinta ei miellyta, hae ihmeessä ulkomailta.- 50??? :DD
50e? :DDDD tuolla hinnalla tekis mielummin jo ite sellasen...
Alumiinista saa niin helposti tehtyä kyseisen kapistuksen.. jos itse tarvitsisin johonkin nyrkkirautaa, maksaisin max 15e sellaisesta.. huhhuh.. - teräasehullu
50??? :DD kirjoitti:
50e? :DDDD tuolla hinnalla tekis mielummin jo ite sellasen...
Alumiinista saa niin helposti tehtyä kyseisen kapistuksen.. jos itse tarvitsisin johonkin nyrkkirautaa, maksaisin max 15e sellaisesta.. huhhuh..Onko sulla poraa ? Hionta konetta ? Taitoa ? Paikkaa ? Tietoa ? Hae virosta ? 3kpl 30e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1202759- 872431
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651890- 1761810
- 561807
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581596Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461586- 1231403
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3941326Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281289