Joo, jos jollain olis myynnissä niin voisin ostaa. Pistäkää sähköpostiosote niin laitan viestiä.
Vastaukset 11
- Mulla myytävänä
Laitapa meiliä osoitteeseen [email protected]
- nyrkkiraudalla tekisit
Koulussa opet vois takavarikoida sen rehtorin kaappiin.
- jobbari
mulla olis 70 euroa kappale miten saan yhteyden suhun?
- poju112
30 euroo ? ? : )
- jeesus3
poju112 kirjoitti:
30 euroo ? ? : )
10€
- juippi osaa
jeesus3 kirjoitti:
10€
okei, saat vitosella. soittele 040077009811/kake
- giljotiini
Olisin myös kiinnostunut ostamaan. Tai jos joku tietää missä on myynnissä niin linkkiä.
- etsikää alempaa
Tästä keskustelupalstalta jostain aiemmasta jutusta löytyy linkki erääseen englantilaiseen firmaan josta nyrkkirautoja on tilattavissa.
- NicoBellic
[email protected]
Musta nyrkkirauta 50e, ei tinkivaraa. Jos hinta ei miellyta, hae ihmeessä ulkomailta.- 50??? :DD
50e? :DDDD tuolla hinnalla tekis mielummin jo ite sellasen...
Alumiinista saa niin helposti tehtyä kyseisen kapistuksen.. jos itse tarvitsisin johonkin nyrkkirautaa, maksaisin max 15e sellaisesta.. huhhuh.. - teräasehullu
50??? :DD kirjoitti:
50e? :DDDD tuolla hinnalla tekis mielummin jo ite sellasen...
Alumiinista saa niin helposti tehtyä kyseisen kapistuksen.. jos itse tarvitsisin johonkin nyrkkirautaa, maksaisin max 15e sellaisesta.. huhhuh..Onko sulla poraa ? Hionta konetta ? Taitoa ? Paikkaa ? Tietoa ? Hae virosta ? 3kpl 30e
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1641693Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1541300Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset219936- 71867
- 55766
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63737- 46725
- 89691
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt198637- 52592