Terve. Kysyisin et minkä oireen takia hakeuduitte lääkääriin ja saitte tietää että oli syöpä? Väsymyksen? Pahanolon tunteen? Ite oon 16 vuotias poika ja flunssaa/selkälihas/selkä kipuja ollut nyt kuukauden. Kiitos
Milloin menitte lääkäriin?
2
717
Vastaukset
- ettei
sinulla syöpää ole,mutta lääkärillä kannattaa käydä
jos flunssa pitkittyy. vuoksi lääkäriin joka johti useiden kuukausien jälkeen syöpä diagnoosiin.
mutta en usko, että sinulla syöpä on.vaikka enhän minä lääkäri olekkaan.
Mutta jos sinulla on ollut flunssaa niin se tekee lihakset ja luutkin kipeäksi jos oikein kova tauti on päällä. Eli suosittelen lämpimiä juomia, älä rasita itseäsi ennenkuin olet todella parantunut ja jos se tosiaan pitkittyy niin mene tohtorille niin se antaa kunnon dropit:))
Paranehan pian ja älä elä syövän pelossa koska maailmassa on tuhansia ja taas tuhansia tauteja jotka eivät ole syöpää:)
Olet nuori vielä! Ja jos joskus joku asia vaivaa niin rohkeasti tohtorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101050
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25495
- 43492
- 46486