Terve. Kysyisin et minkä oireen takia hakeuduitte lääkääriin ja saitte tietää että oli syöpä? Väsymyksen? Pahanolon tunteen? Ite oon 16 vuotias poika ja flunssaa/selkälihas/selkä kipuja ollut nyt kuukauden. Kiitos
Milloin menitte lääkäriin?
2
698
Vastaukset
- ettei
sinulla syöpää ole,mutta lääkärillä kannattaa käydä
jos flunssa pitkittyy. vuoksi lääkäriin joka johti useiden kuukausien jälkeen syöpä diagnoosiin.
mutta en usko, että sinulla syöpä on.vaikka enhän minä lääkäri olekkaan.
Mutta jos sinulla on ollut flunssaa niin se tekee lihakset ja luutkin kipeäksi jos oikein kova tauti on päällä. Eli suosittelen lämpimiä juomia, älä rasita itseäsi ennenkuin olet todella parantunut ja jos se tosiaan pitkittyy niin mene tohtorille niin se antaa kunnon dropit:))
Paranehan pian ja älä elä syövän pelossa koska maailmassa on tuhansia ja taas tuhansia tauteja jotka eivät ole syöpää:)
Olet nuori vielä! Ja jos joskus joku asia vaivaa niin rohkeasti tohtorille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724944Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113359Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202645Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571697- 471566
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941312
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191093Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51889