Tyhmä naapuri...!

huhhuh mitä menoa

Mun naapuri on aikas tyhmä; kun menen parvekkeelleni tupakalle, välittömästi aukaisee ikkunansa tämä naapurini... Sitten kehtaa vielä valittaa, kun tupakan savu tulee hänen asuntoonsa!
Miksi tarvitsee aukaista se ikkuna JUURI SILLOIN kun olen tupakalla? Ei mun elämä nyt oikeesti niin kiinnostavaa ole..
Muutenkin pitää AINA molempia ikkunoitansa auki ja oman parvekkeen oveansa auki vaikka on pakkasta..
Huomaan sen aina, kun menen koirani kanssa ulos.
Taitaa naapurinani olla pingviini?

17

2628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksi naapurini

Se kytisteli verhon takana ja kun tulin parvekkeelle röökille niin sekin tuli ja alkoi yskimään semmosta tekoyskää. Aikani seurasin sitä huvittuneena mutta kerran kun alhaalla pihalla oli paljon väkeä huikkasin sille kovalla äänellä, että onko sulla keuhkotauti tai joku tuberkuloosi ja onko se tarttuvaa??

Sen jälkeen sitä ei enää yskittänyt. Kumma juttu.

• aloittaja

Tarvii oikeen keksimällä keksiä sitten valituksen aihetta kun oikeasti ei ole mtn mistä valittaa..

Epäilen että minun naapurillani on mielenterveys ongelmia, kuikuilee aina ovestansa, ainakin 10 lukkoa ovessa ynnamuuta hämärää....

• hyvä liekär

muuta ei vvoi sannnooo!

• ....,,,,,

Poltat tupakkaa, valitat naapurin järkevyydestä olla ilman tupakkaa!, juoruat, kieroilet, et ole hyvä ihminen itsekään, joten olemme tasoissa!...

• Aloittaja

Minä EN häntä pakota pitämään ikkunoita ja partsin ovea auki 20 asteen pakkasilla ja aukaisemaan varsinkin ikkunansa JUURI kun tulen tupakalle.

Minä saan polttaa parvekkeellani, kukaan ei sitä tule minulta kieltämään, mutta sitä ihmettelen, että miksi se ikkuna pitää avata juuri silloin, kun menen tupakalle ja sitten vielä valittaa tupakan hajusta.

• sä polta
        Aloittaja kirjoitti:

Minä EN häntä pakota pitämään ikkunoita ja partsin ovea auki 20 asteen pakkasilla ja aukaisemaan varsinkin ikkunansa JUURI kun tulen tupakalle.

Minä saan polttaa parvekkeellani, kukaan ei sitä tule minulta kieltämään, mutta sitä ihmettelen, että miksi se ikkuna pitää avata juuri silloin, kun menen tupakalle ja sitten vielä valittaa tupakan hajusta.

asunnossasi. Niin mä teen, eikä kukaan ole 20 vuoden aikana tullut narisemaan.
        Vai inhootsä tupakan hajua?

• Aloittaja
        sä polta kirjoitti:

asunnossasi. Niin mä teen, eikä kukaan ole 20 vuoden aikana tullut narisemaan.
        Vai inhootsä tupakan hajua?

Vuokra kämppä ja tapetit uusittu just :)
        Ja miks polttaisin sisällä, kun voin polttaa parvekkeellani? Ei kukaan sitä voi edelleenkään kieltää minulta VAI?

En mä sitä voi inhota jos poltan.

• tahtoo saada tietoosi
        Aloittaja kirjoitti:

että se savu tulee hänen asuntoonsa SINUN puoleltasi keittiön tuuletinta myöten. SIKSI!

• aloittaja
        tahtoo saada tietoosi kirjoitti:

että se savu tulee hänen asuntoonsa SINUN puoleltasi keittiön tuuletinta myöten. SIKSI!

Aivot käy hitaalla; en ymmärtänyt?

• että se mummo
        aloittaja kirjoitti:

Aivot käy hitaalla; en ymmärtänyt?

puhuu (sinulle) itsekseen niin että kuulet sen, että se savu häiritsee häntä. Yksinäinen mummeli ja ei ole ukkoa kenelle valittaa ja marmattaa.

Hanki mummelille pappaseuraa niin saattaapi valittaa vähemmän.

• IKKUNAT AUKI ja pakkasta 15...

Meillä on ihan samanlainen naapuri, sillä erotuksella, että hän paiskaa ikkunan/parvekkeen oven kiukkuisesti kiinni aina, kun olen tupakalla. KESÄLLÄ ymmärrän ikkunan/oven aukipitämisen ja silloin koitan kurkkia ennen sytyttämistä, onko naapurin ikkuna/ovi auki tai raollaan (kun tiedän ettei oikein tykkää savusta). Mutta että talvipakkasella on mammalla ikkunat/ovi auki, HALOO mitä energiantuhlausta, vähentäisi vaan lämpöä pattereista! Minä kyllä sauhuttelen surutta tällaisen pingviinin ovesta ja ikkunasta sisään, pakkoko on pakkasella pitää auki? Ja ei, kyse ei ole mistään normaalista tuulettamisesta, vaan ovi saattaa olla raollaan ihan tuntejakin??? :O (Ehkä on vaihdevuodet hänellä, kuumia aaltoja ja raivokohtauksia...?)

• Naapurisi

Siinä ja yks hyväkäs!. Luulee että vain itsellä on oikeus hermostua joskus!. Älä yleistä!, nimittäin olen vain kerran tehnyt sen, mitä sinä koetat yleistää!!!

• vanha äitini

Äidilläni on astma ja hän on siivousintoinen. Hän myös tuulettaa monta kertaa päivässä pitämällä ovea tai ikkunaa auki. Hän tekee niin myös meillä, vaikka valitankin kylmyyttä. Asun omakotitalossa maalla pohjoisessa, äitini kerrostalossa Helsingissä. Olen syntynyt Helsingissä mutta "eläimet vetivät maalle".
      Äitini myös valittaa, että ilmastointikanavista tulee tupakansavua ja rappukäytävistä. Äitini on jo vanha, kohta 70-vuotias ja sen ikäisillähän on jo omat "oikkunsa".

Toivon kuitenkin ettei kyse ole minun äidistäni.

• mulle myös

Olen kyllä iloinen, että 70-vuotias äitini asuu omakotitalossa. Kerrostalossa hän olisi kyllä tosi hankala naapuri, kun ei meinaa tuolla maallakaan pärjätä muitten kanssa. Siellä on sentään jonkun verran matkaa lähimpiinkin naapureihin.

Kun äidin tuntee, tietää ettei hän pahaa halua. Ikä vaan ei ole kohdellut kovin lempeästi, tulee kaikenlaisia kiukkuja ja epäluuloja.

• Naapuri minäkin
        mulle myös kirjoitti:

Olen kyllä iloinen, että 70-vuotias äitini asuu omakotitalossa. Kerrostalossa hän olisi kyllä tosi hankala naapuri, kun ei meinaa tuolla maallakaan pärjätä muitten kanssa. Siellä on sentään jonkun verran matkaa lähimpiinkin naapureihin.

Kun äidin tuntee, tietää ettei hän pahaa halua. Ikä vaan ei ole kohdellut kovin lempeästi, tulee kaikenlaisia kiukkuja ja epäluuloja.

Meilläkin täällä Kuopiossa on tuollanen ovienpaiskojanaapuri. Asutaan rivitalossa ja naapurin ämmä on kova kyttäämään ja valittamaan asioista. Itse paikalle muuttaessani tiedotin takapihalla kuuluvaan ääneen että jos naapurit alkaa vittuilemaan niin raastuvassa tavataan, ei sitä lakia ole turhaan luettu. Akka vahtii aidan takana ja komentaa ukkoa olemaan hiljaa että kuulee meidän jutut. Ihme sekopäitä hei. Onneksi meillä on talo myös maalla ja kaksi mökkiä niin kaupungissa ei tarvitse olla kuin hyvin vähän töiden pakottaessa. Naapuri vahtii kuin haukka meidän takapihaa, se on puutarhasuunnittelijan työtä. Vähä on naapuri vilpittömästi kateellinen.

Meillä ei säästellä tupakan poltossa, paitsi kivojen naapureiden puolelle ei anneta tupakan savujen leijailla. Seksiä harrastetaan äänijänteitä säästelemättä, ompahan naapurin mummolle jotain virkistystä kun ukolla tuntuu olevan joku uniapnea tai muu häiriö. Ovat varmaan onnellisia kun laitetaan asunto myyntiin.

• Anonyymi00016

Bilal ist ein idiotischer Idiot und wird es immer bleiben.

• Anonyymi00017

Mulla on kolme outoa naapuria lähinaapureina . Paiskivat ovia ja hyökkäävät heti tupakalle, kun avaan parvekkeen oven tuulettaakseni. Kiusantekoa tuo.
      Se on vaikeaa päästä asuntoon hiljaisesti muita naapureita häiritsemättä. Porraskäytävässä liikkuminen on myös haasteellista.
      Eräs paraslainen kerrostalo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2754
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2580
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2452
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      158
      2092
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1654
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1119
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      868
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      787
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      732
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      723
    Aihe