Onko kenelläkään kokemuksia Metaforista, joka järjestää valmennuskursseja psykologiaa, kognitiotiedettä yms. lukemaan hakeville? Erityisesti kaipaisin tietoa tilastomatikan kursseista, oliko järkeviä?
Sivuilla ei ole paljon tietoa opettajista, tietääkö kukaan heidän pätevyydestään?
Olisi tosi kiva kuulla kaikenlaisia mielipiteitä ja kokemuksia.
Helsinkiin lukemaan psykologiaa-Metafor?
2
609
Vastaukset 2
- miio
Todella pätevää tilasto-opetusta oli ainakin kaksi vuotta sitten. Voin suositella. Ja mukana tullut itseopiskelumateriaali oli myös hyvä.
Itse olin myös aineistokokeeseen valmentavassa osassa mukana. Sekin auttoi kyllä tosi paljon. Vaikka tuohon aineisto-osaan ei voikaan lukea mitään, niin runsas harjoittelu erilaisilla "ongelmanratkaisurehtävillä" kyllä auttoi ratkaisevasti - aito Turo
Metafor ei tänä keväänä järjestä kursseja vaan vasta 2009 kaudelle. Olen itse käynyt sekä aineisto- että tilasto-osioiden kurssit ja pidin niitä todella hyvinä. Ainakin pääsin sisään : )
Tsemppiä kaikille, kyllä se siitä ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493