Onko kenelläkään kokemuksia Metaforista, joka järjestää valmennuskursseja psykologiaa, kognitiotiedettä yms. lukemaan hakeville? Erityisesti kaipaisin tietoa tilastomatikan kursseista, oliko järkeviä?
Sivuilla ei ole paljon tietoa opettajista, tietääkö kukaan heidän pätevyydestään?
Olisi tosi kiva kuulla kaikenlaisia mielipiteitä ja kokemuksia.
Helsinkiin lukemaan psykologiaa-Metafor?
2
573
Vastaukset
- miio
Todella pätevää tilasto-opetusta oli ainakin kaksi vuotta sitten. Voin suositella. Ja mukana tullut itseopiskelumateriaali oli myös hyvä.
Itse olin myös aineistokokeeseen valmentavassa osassa mukana. Sekin auttoi kyllä tosi paljon. Vaikka tuohon aineisto-osaan ei voikaan lukea mitään, niin runsas harjoittelu erilaisilla "ongelmanratkaisurehtävillä" kyllä auttoi ratkaisevasti - aito Turo
Metafor ei tänä keväänä järjestä kursseja vaan vasta 2009 kaudelle. Olen itse käynyt sekä aineisto- että tilasto-osioiden kurssit ja pidin niitä todella hyvinä. Ainakin pääsin sisään : )
Tsemppiä kaikille, kyllä se siitä ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315663
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus123528- 1932301
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631723Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan771607Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351447Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141365En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741325- 941195
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241194